voisiko joku valaista minua?
Kysymys statseista.
Kysymys statseista.
niin kattelin juuri erään figun statseja ja pisti silmään se että yksi figun taidoista oli merkitty Dd20. siis mikä ihmeen Dd20?
kirjoitusvirhe se ei voinut olla sillä muillakin figuilla oli merkitty johonkin taitoon Dd20.
minä olen swamphead
-
Skaven Lord
Ollaanpas sitä nyt näsäviisaita. Eiköhän se tullut selväksi, ettäSkaven Lord kirjoitti:20 sivuinen noppa :? siis aikas kumma
VJ tarkoitti 20 tahoista noppaa, jonka geometrinen muoto
tunnetaan myös nimellä ikosaedri. Yksi Platonin kappaleista...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Fantasiapeleistä ainakin saa d20:iä jos haluaa.
Täältä löytyy sitten kuvat Platonin kappaleista. Ikosaedri on tuo oikean puoleisin.
Mutta niin sitten ihka oikeaan aisaan, eli eikös sääntökirjasta löydy yleensä alusta selvitykset, mitä tavanomaisesta poikkeavia lyhenteitä on käytössä? Ainakin muistelisin että melkeinpä jokaisessa roolipeli teoksessa selitettiin nuo d-jutut ja warhammer fantasynkin ohjekirjasta löytyy selostus. Eli kannattanee kattoa ohjekirjasta, mitä ihmettä Dd20:llä halutaan sanoa.
Täältä löytyy sitten kuvat Platonin kappaleista. Ikosaedri on tuo oikean puoleisin.
Mutta niin sitten ihka oikeaan aisaan, eli eikös sääntökirjasta löydy yleensä alusta selvitykset, mitä tavanomaisesta poikkeavia lyhenteitä on käytössä? Ainakin muistelisin että melkeinpä jokaisessa roolipeli teoksessa selitettiin nuo d-jutut ja warhammer fantasynkin ohjekirjasta löytyy selostus. Eli kannattanee kattoa ohjekirjasta, mitä ihmettä Dd20:llä halutaan sanoa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
-
Brightstar
swamphead: Dd20 tarkoittaa tietenkin Dungeons&dragons x20
otat 20 Dd kirjaa ja heitätä ne ilmaan mutta varo että et ole alla ku ne tulevat alas. sitten vaan lasket että kuinka monta hyväkuntosta kirjaa sulla on enään jäljellä.
on täällä tyhmää porukkaa ku ei tiedä edes toullaisia vastaalkaja juttuja...
on täällä tyhmää porukkaa ku ei tiedä edes toullaisia vastaalkaja juttuja...
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...