Helsingin ja lähiympäristön pelaajat (päivittyvä)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Alien of Change
Re: Helsingin ja lähiympäristön pelaajat.
1 500 000 pisteen edestä?! Olis kiva nähdä kuva jossa olisi tuommoinen pistemäärä kaaos marsuja.
Lopettakaa offtopic ja käyttäkää aivojanne. Kenelläkään tuskin on 1500 000 pistettä mitään armeijaa. Ihan yksinkertainen ajatusvirhe äärimmäisen todennäköisesti käynyt. hemmetin idiootit jotka eivät tuollaista tajua
-
Alien of Change
En voi käyttää aivoja. Jäi koululle hakattavaksi. Tiesin jo että hänellä ei voi olla 1 500 000 pistettä. Jollakin warhammer hullulla ulkomaissa saattaa olla kuitenkin.
Kiitos kun haukut minua idiootiksi. Jos et huomaanut hymiötä viestini lopussa, niin ei voi mitään.Warp-Rider kirjoitti: hemmetin idiootit jotka eivät tuollaista tajua
Kun taas tuntuu koko aluea kuolleen niin heitetään jonkinlaista ajatusta kehiin.
Itteä kiinnostais alkaa pelaamaan jonkinlaista karttakampanjan tyylistä (fabaa siis) viritystä. Mietin että kuinka paljon olisi innokkaita ja jotain loistavia ideoita kuinka moisen voisi vaikka järjestää.
Siis olisiko innokkaita tulemaan ja jos saataisiin jotain vaikka järkättyä.
-Antti
Itteä kiinnostais alkaa pelaamaan jonkinlaista karttakampanjan tyylistä (fabaa siis) viritystä. Mietin että kuinka paljon olisi innokkaita ja jotain loistavia ideoita kuinka moisen voisi vaikka järjestää.
Siis olisiko innokkaita tulemaan ja jos saataisiin jotain vaikka järkättyä.
-Antti
- Da Big Boss
Itse olisin valmis 40k kamppanjaa pelaamaan. Faba, no faba saattaa onnistua puolen vuoden päästä, jos edes silloin jaksan kasvattaa kaaostani.
Tehään tästä topicci vaikka, että saataisiin jossain muualla tehtyä tämä suunnittelu, kuin tässä topicissa. Ja hyvä, ettei tämä failaisi suunnittelu vaiheessa.
Tehään tästä topicci vaikka, että saataisiin jossain muualla tehtyä tämä suunnittelu, kuin tässä topicissa. Ja hyvä, ettei tämä failaisi suunnittelu vaiheessa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Minäkin kyllä pelaisin mielummin 40k kampanjaa.
Ei oo ittellä kytkoo armeijaa, sinällään vähän huono, kyllä sitää muuten periaatteessa voisikin. Tai voishan sitä tasa(epä)puoliseksi tuomariksi tulla....
Minäkin voisin pelaa kampanjaa jos löytyy järkkäri. Ite en ole kampanjaa pelannut ni en viitsi aloittaa järjestää. Onnistuu sekä FaBa, että 40k:n pelaaminen.
- Shadow Angel
Heräsin just talviuniltani ja huomasin, että ilmastonmuutos on puppua. Pittä mennä nukkumaan, kunnes loskakelit tulevat.
Voisin taas tauon jälkeen alkaa harrastella näitä figuurejakin.
Eli asiaan:
Asustelen Espoossa ja kytkoota oon harrastellu pari vuotta.
Armeijaa löytyy sinne viiteen tonniin asti. Kaaosta pääasiassa.
Nimikin löytyy, se on Olli.
Voisin taas tauon jälkeen alkaa harrastella näitä figuurejakin.
Eli asiaan:
Asustelen Espoossa ja kytkoota oon harrastellu pari vuotta.
Armeijaa löytyy sinne viiteen tonniin asti. Kaaosta pääasiassa.
Nimikin löytyy, se on Olli.
A nuclear error, but I have no fear,
'Cause London is drowning, and I, I live by the river!
'Cause London is drowning, and I, I live by the river!
-
Alien of Change
Milloin ihmeessä muuten valtio on kieltänyt ilmastomuutoksen tapahtuvan? En ole kuullut tai nähnyt semmoista asiaa. Olen vain lukenut sen täältä.
Ilmastonmuutos on täällä! Valtio on yrittänyt kieltää ja väittää että sitä ei tule, sillä he haluavat salata sen!Ainoa keino selviytyä on hypätä kuuhun! Apua. No voi (sensuroitu)! Minä ja suuri suuni.
Ilmastonmuutos on täällä! Valtio on yrittänyt kieltää ja väittää että sitä ei tule, sillä he haluavat salata sen!Ainoa keino selviytyä on hypätä kuuhun! Apua. No voi (sensuroitu)! Minä ja suuri suuni.
- Da Big Boss
Saattoi olla vitsi, en ole varma. Jos valtio myötäisi sen, tapahtuisi hirveitä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Olipa kerran offtopic... Ja kohta on abloy.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Ja sinä jatkat?Tellus kirjoitti:Olipa kerran offtopic... Ja kohta on abloy.
Ja asiaan.
Onko kellään kiinnostusta järjestää kesällä kampanjaa/turnausta?
- Da Big Boss
Ei ja joo. Järjestämistä en itse onnistu luomaan, mutta mukaan tulisin(40k).
Samat sanat, eli pelaamaan mielellään mutta en kyllä osaa järkkää.
Nelkytkoo-kamppanjaa olisin valmis tulla pelaamaan. Järkkäämään en ryhdy.
Blondin matematiikkaa: "Jos jaat, et kerro."
____
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=87686 Myytävänä Dawn of War II
____
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=87686 Myytävänä Dawn of War II
Hmm... Pelaamaan tuskin pystyn kun ei ole armeijaa eikä kyllä kiinnostustakaan hommata...
Kesällä voi olla vähän nihkeetä ehkä kun en ole yhtään varma missä olen, luultavasti ainakin kuukauden kuitenkin himassa lomien alettua.
Järkkäämään pystyisisin varmaan about semmosta että viritetään kartta jonka tungen jonnekkin nettiin, vaikka jotain yv spämmiä mulle mitä esmes vuoroilla tekee ja porukat pelaa miten parhaaksi näkee ja tulos ilmoitetaan minulle, jotain tommosta varmaan. Ite en jaksa minnekkään hesaan saaka tulla useana päivänä vaan kattelemaan mutta vaikka tyyliin viikko/vuoro hommeli menis hyvin ja voishan semmosta melkeen jo alottaakkin kohtapuoliin.
Kesällä voi olla vähän nihkeetä ehkä kun en ole yhtään varma missä olen, luultavasti ainakin kuukauden kuitenkin himassa lomien alettua.
Järkkäämään pystyisisin varmaan about semmosta että viritetään kartta jonka tungen jonnekkin nettiin, vaikka jotain yv spämmiä mulle mitä esmes vuoroilla tekee ja porukat pelaa miten parhaaksi näkee ja tulos ilmoitetaan minulle, jotain tommosta varmaan. Ite en jaksa minnekkään hesaan saaka tulla useana päivänä vaan kattelemaan mutta vaikka tyyliin viikko/vuoro hommeli menis hyvin ja voishan semmosta melkeen jo alottaakkin kohtapuoliin.
Pienimuotoisen turnauksen saisin järkättyä kesällä. Peli (siis 40k, FB vaiko joku ihan muu) on ainoastaan se ongelma, kun ei nuista osallistujamääristä oikein tiedä. FB-maastoa itselläni on eniten valmiina, mutta 40k:takin löytyy. Pelaajia tosin saisin mahtumaan vain 8, koska pöytiä ei ole tarpeeksi ja mahdolliset tilat ovat sen verta pienet ettei enempää mahdu(siis pöytiä). Johonkin doubles-tyyliseen turnaukseen saisikin jo sen 16 pelaajaa maksimissaan. Heittäkää ideoita, peliä yms, niin katotaan että saisinko järkättyä kesällä. Kysymyksiäkin saa heittää.
40k:ota ite pelailisin. Lisäksi voin tuoda maastoja ja auttaa järjestelyissä. Double team kuulostaa hyvältä.