Warboss aatami's pictures
Re: Warboss aatami's pictures
Valvojat luultavasti poistanut offtopic jauhamisen.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Pitääkö minun siis kaikki maalit ohentaa?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Ihon voisit kuivaharjata, mutta muut maalit kannattaa ohentaa. Metalleihin ostat sitä devlan mud washia.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Tavalliset purkit kyllä (mielellään ainakin). Washit eivät tarvitse lisäkäsittelyä, mutta jos foundationeja käytät, niin niissä on hyvä olla vähän vettä ohentamassa myös.aatami kirjoitti:Pitääkö minun siis kaikki maalit ohentaa?
Ihan kelpo jampoilta nuo varmaan pelipöydällä näyttää, vaikkakin mainitsen muitten mukana, että kerrostuneisuutta on kertynyt jampoille vähän liikaa.
En noista GW:n purkeista järin paljon tiedä, mutta Vallejon tököteissä riittää pensselin kärjellä veden lisääminen. Eli otat pensseliin vettä ja sekoitat maalin sekaan, joka ohentaa maalia. Märkäpaletteja ja muita härpäkkeitä voi toki käyttää tähän hommaan, mutta itellä pahvi-/kertakäyttö lautaset riittää ihan hyvin, ennenkuin maali ehtii kuivua.
Ja mikäli kuivaharjausta haluat kokeilla, niin se on yksinkertaista (Tellus tämän taisi jo sepustaa ylös). Otat pensseliin reilusti maalia ja poistat suurimman osan, vahvasti painamalla/pyörittämällä paperia vasten. Tämän jälkeen sivelet kevyesti figuun sillä. Mutta kun kerran örkeistä on kyse, niin älä ainakaan ihoon ala kuivaharjaamista kokeilemaan. Omasta mielestä kuivaharjaus pilaa ihon kuin ihon. GW:n large drybrush -pensseli on tähän hommaan aivan ykkönen muihin nähden. Vaikkei GW:n useimmat tuotteet (paitsi figut) ole järin hyödyllisiä/kannattavia (HUOM! oma mielipide, ei siitä sen enempää).
"I see… absolutely nothing."
- kuningas66
aatami: suorastaan hihkun intoa perustaa kilpailevan (figujeni maalausnäyttö paikan) eli odottakaahan vaan kun saan sen huomenna pystyyn. Sinun ja space marine tyypin forumeissa on molemmissa linkit toisiinsa. Pistän tännekin ja hänen foorumiinsa huomenna linkin minun maalaus paikalle ja katsotaan kuka sitten nauraa :D mutta kuten esim tuossa verinaama örkissä näkyy, maali on sen hanskasta levinnyt kirveen varteen... Ei pysy alueilla :D Toisin kuin minun kääpiöt joiden naama ja parrat on molemmat maalattu 3 eri värillä :D
EDIT: esim avatarissani yksi dwarf miner. Yksi huonoimmistani tällä hetkellä XD
EDIT: esim avatarissani yksi dwarf miner. Yksi huonoimmistani tällä hetkellä XD
Jooh, mutta ei niitä virheitä huomaa muutakun noissa suurennetuissa kuvissa...
Linkitys käy, kunhan ei sitten taas mitään verbaalisotaa ala.
Linkitys käy, kunhan ei sitten taas mitään verbaalisotaa ala.
- kuningas66
Tässä linkki! Nauttikaa :P http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=84203
Mitä hemmettiä nää nuita sun sivuja täällä mainostat-.-kuningas66 kirjoitti:Tässä linkki! Nauttikaa :P http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=84203
”Jumala on kuollut.”
~Nietzschen diagnoosi
”Nietzsche on kuollut.”
~Jumalan vastalause
~Nietzschen diagnoosi
”Nietzsche on kuollut.”
~Jumalan vastalause
- Khorne Marien
Lähes noilta kuvilta näyttävät oikeastikin...
- kuningas66
hippi: lue aikaisempi viestini niin tajuat.. -.- Ja marien: mitä tarkoitat tuolla mitä äskön sanoit?
Siis figuni ovat sinusta 10 cm+ figuja? Okei... :)space marien kirjoitti:Lähes noilta kuvilta näyttävät oikeastikin...
Eivät sinunkaan figusi näytä niin huonoilta/hyviltä (Riippuen katsojasta) livenä kuin valokuvissa.
Puhut vaan noin, koska olet vieläkin vihainen. Kyllä, tiedän sen...
- kuningas66
kaikki kolme onlinessa. nyt tapellaan :D
- Khorne Marien
Kun aatami sanoi että kuvat vääristää hirveesti, mut ei ne vääristä...siis että kyllä ne aika paljo tolta näyttää.kuningas66 kirjoitti:hippi: lue aikaisempi viestini niin tajuat.. -.- Ja marien: mitä tarkoitat tuolla mitä äskön sanoit?
- kuningas66
ok. Epäilen että tunnette toisenne oikeesti eiks nii? Siis asutte molemmat Kuopiossa.
Niin näyttää mutta niissä on esimerkiksi seuraavanlaisia eroja:
- Ne ei oikeasti näytä 8 kerroksisilta.
- Kuvissa on virheitä mitä ei näe oikeasti.
Nonih, nyt ei puhuta asiasta enää koska luulen että kaikkia muita ärsyttää jos samaa juttua jauhetaan 10 kertaa...
Ja joo, ollaan suht. parhaita kavereita, vaikkakin täällä netin puolella tulee vähän kinasteltua :D.
Nonih, nyt ei puhuta asiasta enää koska luulen että kaikkia muita ärsyttää jos samaa juttua jauhetaan 10 kertaa...
Ja joo, ollaan suht. parhaita kavereita, vaikkakin täällä netin puolella tulee vähän kinasteltua :D.
Jos nyt pojat oikeasti lopettaisitta sen tappelun. Ei tuosta tule ku paha mieli kaikille. Ja kyllähän me tiedämme, että paras ja mahtavin maalaaja on Tuhis (Tuhis on best).
Ja jos noita figuureita nyt arvotelisi niin mitä ihmeen vihreää tuonne rumpuun on tökätty? Näyttää melkoisen omituiselta ja punainen "veri" ei näytä yhtään siltä mitä sen pitäisi näyttää. Hanki niitä washeja ja enemmän maaleja. Nyt värivalinnat ovat aika kakat.
ps. Sori jos olin ilkee...
Ja jos noita figuureita nyt arvotelisi niin mitä ihmeen vihreää tuonne rumpuun on tökätty? Näyttää melkoisen omituiselta ja punainen "veri" ei näytä yhtään siltä mitä sen pitäisi näyttää. Hanki niitä washeja ja enemmän maaleja. Nyt värivalinnat ovat aika kakat.
ps. Sori jos olin ilkee...
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
- Khorne Marien
Ai niin vielä yksi juttu:aatami kirjoitti:Niin näyttää mutta niissä on esimerkiksi seuraavanlaisia eroja:
No ei 8:lta vaan ehkä 3:lta tai 4:ltä.
Saattaa olla...
Ehkäpä...
Tuo veri näyttää livenä paljon paremmalta. =).
Ja aatami, ois kiva jos antaisit minullekin joskus hyvää palautetta...*salainen kättely* ;)
Okei. Siivosin jo kymmenkunta kinastelua sisältävää viestiä pois ketjusta. Keskustelkaa figuista ja antakaa rakentavaa palautetta, jättäkää keskinäinen inttämisenne jonnekin muualle. Kiitos.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- kuningas66
Selvä. Anteeksi. Jotta tätä viestiä ei poistettaisi, taidan kommentoida aiheesta =D Elikkäs figut pitäisi maalata vähän hienommin. Ja veri mieluusti red inkillä.
Jaha, näemmä oma, nähdäkseni täysin asiallinen, viestikin kadonnu bittiavaruuteen.
Noh, laitetaan omat ajatukset sitten lyhennettyinä tänne uudemman kerran.
Pari washia, ruskea ja vihreä. Voisi tehdä ihmeitä iholle ja noille ruskeille osille. Metallien washaaminen mustalla auttaa tuohon flättiin ulkonäköön.
Valujäljet kannattaa ehdottomasti poistaa, muuten ne näkyvät rumasti maalauksen jälkeen.
Noh, laitetaan omat ajatukset sitten lyhennettyinä tänne uudemman kerran.
Pari washia, ruskea ja vihreä. Voisi tehdä ihmeitä iholle ja noille ruskeille osille. Metallien washaaminen mustalla auttaa tuohon flättiin ulkonäköön.
Valujäljet kannattaa ehdottomasti poistaa, muuten ne näkyvät rumasti maalauksen jälkeen.