"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Aikalailla tyhmä kysymys...

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Da Big Boss

Re: Aikalailla tyhmä kysymys...

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Töh, itse pärjään hyvin juusto-lantikka mech mariini listaa parilla dredillä, nobeilla, stormareilla ja about 50 boyziä mukana. Voittoja tulee tasaisesti, eli ei tässä mitään vaikeutta ole.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Blu'Skin

Viesti Kirjoittaja Blu'Skin »

Juusto-Mikä? ja mikä on mech-mariini?
Vihdoinkin olen saanut alun.

92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Juusto = Hinta/laatu suhteeltaan epätasapainossa olevia yksiköitä(kts. Daemon prince slashilla)

Mechi-mariini/Eldari/Tau = Eli käytännössä koko armeijalla tai suurimmalla osalla on kuljetusvaunu(kts. mekanisoitu jalkaväki)
Blu'Skin

tarkotatko että käännettynä tavalliseksi se olis: ''Töh, Itse pärjään hyvin hinta kuljetusvaunu listaa parilla dredillä, nobeill, stormareilla ja about 50 boyzia mukana.''?

Ja mistä esim pomole saa mopon? GW:N sivuilla ei sanota puoliakaan niistä figuista mistä te puhutte.

92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Sun'Skin kirjoitti:tarkotatko että käännettynä tavalliseksi se olis: ''Töh, Itse pärjään hyvin hinta kuljetusvaunu listaa parilla dredillä, nobeill, stormareilla ja about 50 boyzia mukana.''?

Joten kuten noin.

Bossille pitää yleensä konvertoida(itse tehdä) mopo, tosin forge world(GW:n sisar-yhtiö)tekee tälle figuja.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Barnabas kirjoitti:Juusto = Hinta/laatu suhteeltaan epätasapainossa olevia yksiköitä(kts. Daemon prince slashilla)
Nyt kun käytetään tuota termiä armeijan suhteen, niin se olisi parempi kääntää "erittäin voimakkaaksi armeijaksi".

Sitten perusmaaleilla ei saa mitään maalattua Tarvitset virallisia Örkkimaaleja. Tunnistat ne "official Ork-paints" -tarrasta.
No tietysti niillä perusmaaleilla voi örkkejä maalata.

Sitten kannattaa aina aloittaa sellaisella armeijalla josta tykkää, eikä sellaisella jolla on helppo pelata. Kuitenkin kaikki armeijat ovat kuitenkin suht samanvertaisia, ellei turnauspelaamiseen ruveta, vaan pysytään hupipeleissä. Lisäksi jos pelaat armeijalla joka kiinnostaa itseäsi, ja jolla tykkäät pelata, niin motivaatio harrastukseen on taattu.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Blu'Skin

Ok. eli pysyn Orkeissa.

Metal is what we love.
Blu'Skin

Mutta sitten eldaritkin tuntuu aika kiinnostavilta =S

Metal is what we love.
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Ja kiinnostavia ovatkin, mutta voi tulla kalliiksi alkaa kerätä useampaa armeijaa yhtaikaa.
(kokemusta löytyy, katso allekirjoitustani vaikka)

No kaksi armeijaa kait vielä menee, mutta sitten jos niitä on useampia, niin ei koskaan osaa päättää, mitä pitäisi nyt ostaa.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Blu'Skin

Mutta jos alotan eldarit, niin tietty karsin veke ne Orkit.

Metal is what we love.
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Nah! Kaikki tai ei mitään. :)
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Blu'Skin

Jaa että mitä? =) en vaan ymmärtänyt. Siis meinaatko että jos alotan eldarin niin kannattaa alottaa MYÖS Orkit?

Metal is what we love.
Unholy Duck

Viesti Kirjoittaja Unholy Duck »

Nah! Kaikki tai ei mitään. :)
Luultavasti tämä oli vain ironin viittaus walzu45 "tapaan" kerätä mahdollisimman montaa armeijaa samaan aikaan. Ymmärräthän tämä on tälläinen" gotta catch them all" juttu. Erityisesti aluksi on turvallisempaa kerätä vain yhtä armeijaa. Mieluusti sellaista, joka kiehtoo ulkonäöllisesti.

Jos tulee pulma kumpaa kerätä niin heitä noppaa ja jos tulos ei miellytä niin heitä uudestaan. (lainattu joltain)
Kyllä maailma on hassu...
Koukku

Viesti Kirjoittaja Koukku »

Sun'Skin kirjoitti:Jaa että mitä? =) en vaan ymmärtänyt. Siis meinaatko että jos alotan eldarin niin kannattaa alottaa MYÖS Orkit?
Sanoisin että kannattaa ensin aloittaa sillä yhdellä armeijalla ja kasata sitä johonkin hyvään pelattavaan kokoon, esim 1500 pojoon. Sen jälkeen on sitten hyvä pohtia mahdollista sivuprojektia kun on jo kokemusta pelaamisesta ja eri armeijoista.
...And walls close in...
Blu'Skin

Mutta kumman otan? Ork vai eldar?

Metal is what we love.
Koukku

Viesti Kirjoittaja Koukku »

Sun'Skin kirjoitti:Mutta kumman otan? Ork vai eldar?
Sen josta tykkäät enemmän, tai sitten heität vaikka sitä noppaa jos et osaa päättää.
...And walls close in...
Vilkku92

Viesti Kirjoittaja Vilkku92 »

Sen, kumpi kiinnostaa enemmän. Valinnan voi tehdä ulkonäön, taustatarinan, pelityylin tai vaikka ennusmerkkien perusteella. Valinta on sinun.

EDIT: Minun varmaan pitäisi sanoa jotain Koukun ehättämisestä edelle, mutta kun en vaan jaksaisi...
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.

Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Blu'Skin

huoh... molemmat on yhtä kivoja... (Toivoin teidän päättävän puolestani =)

Metal is what we love.
domokun

Viesti Kirjoittaja domokun »

Sun'Skin kirjoitti:Jaa että mitä? =) en vaan ymmärtänyt. Siis meinaatko että jos alotan eldarin niin kannattaa alottaa MYÖS Orkit?
Mikä ettei mutta jätä toinen sivu projektiksi. Esim kun örkeillä on kasassa 750 pistettä, niin voisi vaikka hankkia hieman eldareita... kun nekin ovat samassa tasossa, niin sitten lisää jompaa kumpaa. Tollaiselle voi tulla hieman hintaa, mutta onpahan vaihtelua maalaamisessa ja pelaamisessa. Vuorottelee mitä kerää ja pelaa oman mielensä mukaan, tosin jos turnaus pelaaminen kiinnostaa niin kannattaa ensin keskittyä toiseen ja pikku hiljaa rakentaa toista armeijaa.
Sun'Skin kirjoitti:huoh... molemmat on yhtä kivoja... (Toivoin teidän päättävän puolestani =)
VAin sinä tiedät mitä itse haluat. .... Siis ala keräämään inkvisitiota!
Blu'Skin

Tuo ei ikävä kyllä vastannut kysymykseen. Voin toki alkaa jossakin vaiheessa kerätä molempia, mutta kummilla aloitan?

Juu hei taidan pysyä Orkeissa kiitti.

Metal is what we love.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”