"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

New CV - VC

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Gramolarian

New CV - VC

Viesti Kirjoittaja Gramolarian »

Aloin tässä taannoin tekeen vampire counts armeijaa... tai siis viimeviikolla aloitin. Ensimmäiset ja mielestäni kohtalaisesti onnistuneet figut ovat ny maaleissa, osa saattaa vielä kaivata baseihinsa pientä säätöä mutta on siinä yksi viimeistä detua vaille valmiskin. eli nää table top qualityyn tehtäviä siis ovat. Maalaustekniikkana käytän washausta

http://s708.photobucket.com/albums/ww85/Gramolarian/
majis

Re: New CV - VC

Viesti Kirjoittaja majis »

Miksi ei hampaita voi maalata? ja ghouleilla ei tainnu olla kynsiväriäkään. Silmätkin tuolle isolle mosterille olisi hyvät
Vexild

Viesti Kirjoittaja Vexild »

violetti Varghulf? wot?
Ghouleille violetti sopii hyvin mutta hieman haaleempana kylläkin
Ansku

Viesti Kirjoittaja Ansku »

Ainoa asia joka sai huomioni tuossa Varghulffissa on se että sen sormet näyttää ihan ihmisen sormilta
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Hyvää perusjälkeä, ilman muuta "kohtalaisesti onnistunut", kuten itse sanoit. Syväykset ja highlightit toimivat minun silmääni. Olet myös varsin vähillä väreillä saanut eläviä ja näyttäviä pintoja aikaiseksi. Värit sopivat yhteen. Värivalinnoista en kitise, tässä on luonnetta. Pelipöydälle koska tahansa!

Jos parannusta kaipaat, kasvojen/päiden detaljit (silmät, hampaat, suu, kieli) nostaisivat figujen profiilia.

Varghulfin kynnet ovat muuten erinomaiset tuollaisina vähän pinkkiin vivahtavina, sointuu hyvin yhteen lilan perusvärin kanssa. Paremmin kuin luunvalkoinen tai luunkeltainen.

Susi ei toimi minun silmääni. Oletan, että olet tavoitellut sellaista vihertävän hohtavaa henkiolennon olemusta. Tulos on vaisu ja jopa suttuinen. Minulla itselläni ei ole kokemusta moisen vivahteen tuottamisesta, enkä voi siis antaa konkreettisia parannusehdotuksia. Veikkaisin, että vaaleampi vihreä kovin highlightein ja ehkä useampi kerros vaaleaa ja täysin väritöntä vernissaa ja sitten lopuksi mattalakkaus tuottaisivat sellaisen hämyisen, vivahteikkaan vihertävän ja kuitenkin syvän ja karvaisen pinnan, jota lienet tavoitellut. Siis veikkaisin. :)

-ile
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”