Kaupasta nimeltä Musta Susi.
- ankara halla
- Valvoja
No niin joo... sillä aikaa kun Weekender vastasi tähän threadiin olin kirjoittamassa hänelle PM:ää kyseisestä ideasta...
Loistava ajoitus ainakin
Ja sen verran on uutisiakin, että Finnfoamia ja filleriä (eli hiekkaa josta voi tehdä esim. texture maalia) vois nyt siis ostaa pienissä tai suurissakin erissä liikkeestämme.
Kysynnästä riippuen meillä on myös mahdollisuus ottaa myyntiin muitakin askartelumateriaaleja joita normaalisti joutuisi hakemaan rautakaupoista pientalorakennustyömaa kokoisia eriä.
Toivomuksia voi esittää osoitteeseen [email protected]
Myöskin postimyynnin toteutus etenee tasaisen varmasti. Olemme lisäksi neuvottelemassa GW:n kanssa instore mail-order -oikeuksista.
Loistava ajoitus ainakin
Ja sen verran on uutisiakin, että Finnfoamia ja filleriä (eli hiekkaa josta voi tehdä esim. texture maalia) vois nyt siis ostaa pienissä tai suurissakin erissä liikkeestämme.
Kysynnästä riippuen meillä on myös mahdollisuus ottaa myyntiin muitakin askartelumateriaaleja joita normaalisti joutuisi hakemaan rautakaupoista pientalorakennustyömaa kokoisia eriä.
Toivomuksia voi esittää osoitteeseen [email protected]
Myöskin postimyynnin toteutus etenee tasaisen varmasti. Olemme lisäksi neuvottelemassa GW:n kanssa instore mail-order -oikeuksista.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Voisiko tuon Mustan suden kotisivut lisätä linkkeihin? Vai onko se jo lisätty?
(Tästä on varmaan threadissa keskusteltu mutta olen niin laeska etten ole jaksanut koko hässäkkää lukaisti läpikotaisin.... ->) Olisi hyvä jos sieltä saisi styroksia ja pahvia maaston tekoon (jos joistakin paketeista jäisi mukavasti yli) sillä jostain kumman syystä niitä ei (kuivina tai ehjinä) saa oikein millään
.
(Tästä on varmaan threadissa keskusteltu mutta olen niin laeska etten ole jaksanut koko hässäkkää lukaisti läpikotaisin.... ->) Olisi hyvä jos sieltä saisi styroksia ja pahvia maaston tekoon (jos joistakin paketeista jäisi mukavasti yli) sillä jostain kumman syystä niitä ei (kuivina tai ehjinä) saa oikein millään
- ankara halla
- Valvoja
Kotisivut tulevat avautumaan osoitteeseen http://www.mustasusi.fi mutta toistaiseksi siellä ei näy kuin tyhjä index hakemisto. Sivut ovat kyllä tilauksessa ja työn alla.
-
Archon Everhate
- Viesti:
Nyt sieltä löytyy perustiedot.ankara halla kirjoitti:Kotisivut tulevat avautumaan osoitteeseen http://www.mustasusi.fi mutta toistaiseksi siellä ei näy kuin tyhjä index hakemisto. Sivut ovat kyllä tilauksessa ja työn alla.
What do you mean "Only the figures may charge." and why are you taking away my axe?
-
Puolenkuun Pelit
- Viesti:
tube kirjoitti:Nimittäin GW:n instore mail orderin jäljitelmä olisi rautaa. Mahdollisuus tilata bitsejä, siis.
Esim näin: Asiakas tulee kauppaan, täyttää standardimuotoisen GW MO order formin ja maksaa osat + P&P:n haluamallaan tavalla, jollakin sopivan järkevällä kurssilla. Te, arvon kauppiaat, faksaattet (tjms) nuo GW:lle yhtenä nippuna ja maksatte ne GW:lle haluamallanne tavalla.
Tai näin: Lapun täyttö kuten edellä, mutta faksaatte ne order formit siten, että tomitusosoite on kauppanne. Asiakas tulee noutamaan pakettinsa & maksaa p&p-osuutensa kunhan kamat ovat saapuneet. Yksittäisten oder formien faksaamisen seurauksena kunkin asiakkaan tilaus saapunee omassa laatikossaan.
GW:n kanssa voi ehkä neuvotella p&p-aleista tai rahtisäädöistä, tiedä häntä.
Bitseihin ehkä jokin lisämaksu kauppiaan vaivasta, mutta tuolla saisi varmaankin houkuteltua asiakkaita jotka ostaisivat muutakin.
/tube
Mail Order on yksi GW:n omien kauppojen ehdoton etu ja sitä mm. Puolenkuun Pelit on jatkuvasti kysellyt. Mail Orderit annetaan GW:n omien liikkeiden ulkopuolelle vain ns. ELIITTIKAUPOILLE. Koska Suomen liikkeet ovat olleet vasta hyvin vähän aikaa GW:n eliittiohjelmassa, ei Mail Ordereita ole vielä saatu. Tason C eliittikauppoja (eli ns. PARTNEREITA) suomessa on ainakin Helsingin, Turun ja Tampereen Fantsu sekä Puolenkuun Pelit. Ajan saatossa kauppojen statusta kuitenkin nostetaan mikäli eliittiohjelma menee hyvin. Jos joku kauppa saa eliittitason A, seuraa myös Mail Order automaattisesti mukana.
Todennäköistähän on, että Suomeen tulee kaiken kaikkiaan ainakin yksi GW:n oma liike, joka tulee Helsinkiin ja pari partneria nostetaan eliittikaupaksi. Myös muita kauppoja tulee todennäköisesti tulevaisuudessa samaan partneri/eliittiohjelmaan.
http://www.PuolenkuunPelit.com - verkkokauppa & peliportaali
- ankara halla
- Valvoja
LOTR tuotteita on kyllä tarkoitus tuoda myyntiin, kuten kaikkia muitakin GW:n pelejä.LAndE kirjoitti:Ettekös tonne Mustaan suteen noita lotr tuotteita ota, vai tuleeko niitä perästä päin???
Ihan nyt heti alkuun emme kuitenkaan ole tilanneet kuin FB:n ja 40k:n perus- ja uutuustuotteita mutta kasvatamme kyllä tuotevalikoimaamme kaiken aikaa
Onko jotain tiettyä tai edes vähemmän tiettyä mitä haluaisit? Kerro se täällä, lähetä spostia tai tule itse liikkeeseen kertomaan mitä valikoimastamme puuttuu.
Tilaamme sitä heti seuraavaan lähetykseen.
- ankara halla
- Valvoja
Ihan selkeä oliAnlaShok kirjoitti:Mitenköhän usein noita lähetyksiä tulee? Siis jos tietää olevansa tulossa käymään(asuu kauempana Suomessa), niin kuinka kauan aikaisemmin tulisi pyytää tilaamaan? Toivottavasti otit selkoa
Ja vielä varmistus: hinnat ovat samat kuin fantsussa?
Varovaisen konservatiivisesti voisin sanoa, että korkeintaan noin kaksi-kolme viikkoa mutta kuitenkin vähintään viikko.
(ja nyt kun sanoin tämän ääneen niin tietysti tuote X on Englannistakin loppu ja kestää toista kuukautta ennenkuin sitä ehtii tänne pohjolanperukoille ja sitten taas meikäpoikaa ristiinnaulitaan...)
Mikäli on kauempaa tulossa niin kannattaa varmistaa, että tuotetta on tullut liikkeeseen.
Vaihtoehtoisesti voimme myös postittaa tilauksen suoraan asiakkaalle heti kun sitä meiltä löytyy. Tästä tulee myöhemmin lisäinformaatiota kotisivuillemme, kunhan ne vain valmistuvat, mutta kyllä jo nyt voi kuljetuksesta sopia tilauksen yhteydessä.
Ja hinnat ovat GW:n määräysten mukaisesti kaikilla jällenmyyjillä samat, tähän ei kauppialla ole paljoakaan sanomista. Ja ihan hyvä niin, eivät pääse isot ketjut hinnoittelemaan pieniä pois markkinoilta.
Viimeksi muokannut ankara halla, To 03.04.2003 01:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitoksia vastauksesta. Ensiviikonloppuna varmaankin ollaan tulossa Helsinkiin käymään. Fantsusta ropekamat, Mustasta Sudesta GW:n tavarat ja luultavasti sitä Finnfoamia. Eikös se näin mene?
Omat varat on kyllä kesätöihin asti aika jäädytetyt, mutta rikkaat kaverit varmasti nostavat liikevaihtoa johonkin StoraEnson tasolle.
- ankara halla
- Valvoja
Tervetuloa vaan käymään!AnlaShok kirjoitti:Kiitoksia vastauksesta. Ensiviikonloppuna varmaankin ollaan tulossa Helsinkiin käymään. Fantsusta ropekamat, Mustasta Sudesta GW:n tavarat ja luultavasti sitä Finnfoamia. Eikös se näin mene?Omat varat on kyllä kesätöihin asti aika jäädytetyt, mutta rikkaat kaverit varmasti nostavat liikevaihtoa johonkin StoraEnson tasolle.
Kuten kaikki varmaan jo hyvin tietävät niin kauppamme on lauantaina auki klo. 1000-1800.
No en nyt osaa sanoo mitään että millon siellä tulisin käymään, koska maalattavaa on sellaset 50kpl, mutta kyllä siellä vielä käun kunhan saan suurimman osan maalattua ja rahaa.
Enkä myöskään että mitä LOTR:ia haluaisin, mutta voin ilmoitella etukäteen jos sinne olen tulossa jos ne sitten ehtii seuraavaan tilaukseen.
Enkä myöskään että mitä LOTR:ia haluaisin, mutta voin ilmoitella etukäteen jos sinne olen tulossa jos ne sitten ehtii seuraavaan tilaukseen.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Puolenkuun Pelit
- Viesti:
Varastoista voi sanoa kyllä ihan suoraan, että tilausmääriltään Helsingin Fantsu on maailman suurimpia. Hesan, Turun ja Tampereen Fantsu, sekä Puolenkuun Pelit ovat kaikki Partnership asemansa takia velvoitettuja pitämään täyttä varastoa GW tuotteita, joten kaikilla on lienee kaikkia, on kyse vain siitä kenellä on isoimmat varastot. Jokainen myymälä taas lienee katsoo varastot sen mukaan, että ne riittävät seuraavan viikon lähetykseen asti. Näin ainakin me yritämme tehdä, mutta jos meillä on vaikka 4 kappaletta jotain blisteriä, saattaahan se loppua mikäli joku päättää vaikka ennalta ilmoittamatta tehdä Skaven armeijan 50 Jezzaililla ; )tneva82 kirjoitti:Katsotaanpa. Turun fantsussa. Yksi seinä plus osa toista seinää TÄYNNÄ blistereitä. Näin ollut ainakin 2000 syksystä lähtien. Boxeja löytyy toiselta seinältä tolkuttomasti ja toisessa seinässä on hyllyn päällä jumalaton kasa bokseja. Hyvin harvoin on jäänyt ostamatta tavaraa kun ei ole ollut(plasma gun marinet muunmuassa) mutta tuo nyt ei ole ihmekkään. Suositut tavarat tuppaa aina loppumaan kesken.Inquisitor Eleandelus kirjoitti:Kun kävin Hesan Fantsussa viimeksi siellä oli pari hassua boksia Empireä sekä säälittävä määrä blissuja. Turun Fantsussa taas oli puoli kauppaa Dragonlance/Forgotten Realms/Black Library -kirjoja sekä joitain ihan outoja pelejä enkä nähnyt kuin pari laatikkoa. Täällä oli sentään jonkin verran blistereitä. Puolessakuussa taas takahuoneessa on välillä vaikeaa kävellä kun siellä on niin paljon laatikoita joka rodulle, etuhuoneessa on kokonainen seinällinen blistereitä.
Boxeja kaikilla on yleensä varmaan niin paljon, ettei Lortin, Fantsun tai 40K:n boxit yleensä pääse loppumaan kesken.
http://www.PuolenkuunPelit.com - verkkokauppa & peliportaali
En nyt sanoisi että ihan kymmentä kertaa parempia.
Sanoisin että kaksikymmentä. Kun maastoakin ilmeisesti rakennetaan kokoajan lisää, saa siihen vaihtelua, ja pöytien ympärillä on todella tilaa, että ei tartte toisia hinkkailla ku yrittää mahtua kulkeen pöytien välissä. Tuolitkin siellä oli todella hyvät.
Sanoisin että kaksikymmentä. Kun maastoakin ilmeisesti rakennetaan kokoajan lisää, saa siihen vaihtelua, ja pöytien ympärillä on todella tilaa, että ei tartte toisia hinkkailla ku yrittää mahtua kulkeen pöytien välissä. Tuolitkin siellä oli todella hyvät.
-
factordunk