"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Angels

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Saakelin hienolta näyttää!!
Hitsi ku mä toivon,että ehtisin vielä tän kevään puolella sinne teiän tilaan pelaa 40kta!! Perjantai on mulle huonoin mahdollinen päivä,mutta ke ties.

Nää heebot janoaa verta! (kuva chaos boyzejen turnajaisista,viikonlopun jälkeen tulee uusia turusta)
☠️
Puolenkuun Pelit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Puolenkuun Pelit »

migsula kirjoitti:Saakelin hienolta näyttää!!
Hitsi ku mä toivon,että ehtisin vielä tän kevään puolella sinne teiän tilaan pelaa 40kta!! Perjantai on mulle huonoin mahdollinen päivä,mutta kenties.
Ainahan sitä voi tietysti sopia, että yöpyy samalla Lahdessa ja jatkaa matkaa vasta lauantaina.

Me aijotaan muuten vielä kesällä järjestää pelitilassa viikonlopun Butchery Cup -niminen turnaus (Lahti Cup hyvin vapaasti käännettynä). Tarkoitus on, että pelataan 2000 pisteen armeijoilla ja skenaario ja maasto arvotaan ensin. Sen jälkeen on aina 15 min aikaa valita millä armeijalla pelaa, mutta armylistan pitää olla läpi koko turneen samasta codexista :D

Eli kun kerran ollaan meidän kotikentällä, niin pelataan tota meitin omaa ja kaoottista systeemiä :?

Tarkempi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin ja turnaukseen sisältyy ruokinta ja majoitus. Myös jälkipelin hoito onnistuu hyvin saunomisen yms. merkeissä. Yksityistilat tietysti rajoittavat sen verran, että paikalle mahtuu kisailijoita vain 24.
http://www.PuolenkuunPelit.com - verkkokauppa & peliportaali
Monni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monni »

Mig, on noita sun marineita ooteltukkin täällä lahdessa :) näin ne viime ropeconissa livenä ja ihastuin ikihyviksi! kaunista...ja kertomuksiesi mukaan nopeesti väännetty ... tätä arvostan suuresti ;)

Omat marineni ovat edelleen melko samassa formaatissa kun olivat vuosi sitten ropeconissa :D (hiekka-camo-vääntö ruiskulla, mutta detailit uupuu) kun on linja himassa, se tekee laiskaksi...ja jos joskus jotain tekee niin sitten tekee jollekkin muulle :( ei vahingossakaan itselleen.........no, katsotaan jos tonne turkuun.......ehkä ;)
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
Northen

Re: Dark Angels

Viesti Kirjoittaja Northen »

No hemmetti! Nuohan näyttävät hyvältä. Varsinkin kaavut ovat makeita. Tankeissa olevien pyssyjen piiput vois porata, jos nyt jostain pitää valitttaa.
Maasto näyttää kans aika proolta
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
Puolenkuun Pelit
Viesti:

Monni kirjoitti:Omat marineni ovat edelleen melko samassa formaatissa kun olivat vuosi sitten ropeconissa :D (hiekka-camo-vääntö ruiskulla, mutta detailit uupuu) kun on linja himassa, se tekee laiskaksi...ja jos joskus jotain tekee niin sitten tekee jollekkin muulle :( ei vahingossakaan itselleen.........no, katsotaan jos tonne turkuun.......ehkä ;)
Jokisen normaali kierre. Pelihuoneemme veteraaniporukan varmaan eniten maalaava jäbä, mutta yleensä meille muille :D
Monni
Viesti:

joo :S se on se mun iän ikuinen luuppi :) mutta ei pidä valittaa, harrastuksena, olen ainakin kerennyt moneen mukaan ;) kiitos siitä kuuluu lähinnä Puolenkuun peleille..
..ja PkP:stä muuten, toi nettisaitti on hieno ja ainakin mulle erittäin toimiva...pitää vaan pitää huolta että kaikki kiva mitä Lahden figu/role/jne skenessä tapahtuu, päätyy tonne saitille innokkaiden harrastajien pällisteltäväksi :) tämän tulkitsen olevan tulevaisuudessa hyvinkin tärkeä osa saittia...sääli vaan että saitin tekeminen vaihtoehto kielillä (esim. Suomi/Englanti) on vaikeeta ja hidasta, vaikka kyllä mun kaverit meren takana on ton saitin käyny silmäilemässä...ainakin nettikamera osuuden :) ovat kuulemma jo bonganneet mut :D
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
Puolenkuun Pelit
Viesti:

No niin. Puolenkuun Pelien galleriat on taas saaneet tämän yön päivityksensä valmiiksi, kun lisäsin sinne 10 kuvaa Deathwingiä, vähän fantsukuvia ja pelihuonekuvia yleensä.

Kuten jo mainitsinkin, niin perus Dark Angeleiden ja Ravenwingin lisäksi laitan tähän vielä näytille Deathwingin:

http://www.puolenkuunpelit.com/tieto/ga ... hwing2.jpg
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Monni ja Puoleenkuun pelit.
please mailatkaa mulle,soittakaa tai PMätkää ajoissa siitä kesä turnauksesta! Jooko? Formaatti kuulostaa loistavalta, olen niin kyllästyny pelaa 1500pojoo,ja ahtaa siihen kaiken kivan :)

Mulla on sillon Iron Warrior armeijakin valmis :)
☠️
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Puolenkuun Pelit kirjoitti:Yksityistilat tietysti rajoittavat sen verran, että paikalle mahtuu kisailijoita vain 24.
Ei helkkari.... :roll: :D
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Monni
Viesti:

hahaa! kaamosta :) sitä ei ookkaan pahemmin liikkeellä lahessa, mutta tulossa varmaan on armada jos toinen...kun se simmu kohta avautuu ja kaiken maailman twisted sisterit sieltä marssii :P no eipä hätää, lahdessa on vahva Imperiumin puollustus linja!!

löytyy pimeitä (munter) ja verisiä enkeleitä (tapsa), ultramarineita (munter), space wolffeja (miika), salamantereita (samu), sistereitä (tapsa), kaartia (kosti), kaartia (tero) ja lisää kaartia (teron tank detachment)... ja tottakai oma rautanyrkkini :) Lion Furies Space Marines...
"eivät tule täältä läpi ainakaan!"

paitsi että pinnan alla rapisee...on kuultu huhuja mahdollisesta kaaoksen invaasiosta...odotan innolla suuren kamppanjan alkua :)
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
Klaital

Viesti Kirjoittaja Klaital »

Puolenkuun Pelit kirjoitti:
migsula kirjoitti:Saakelin hienolta näyttää!!
Hitsi ku mä toivon,että ehtisin vielä tän kevään puolella sinne teiän tilaan pelaa 40kta!! Perjantai on mulle huonoin mahdollinen päivä,mutta kenties.
Ainahan sitä voi tietysti sopia, että yöpyy samalla Lahdessa ja jatkaa matkaa vasta lauantaina.

Me aijotaan muuten vielä kesällä järjestää pelitilassa viikonlopun Butchery Cup -niminen turnaus (Lahti Cup hyvin vapaasti käännettynä). Tarkoitus on, että pelataan 2000 pisteen armeijoilla ja skenaario ja maasto arvotaan ensin. Sen jälkeen on aina 15 min aikaa valita millä armeijalla pelaa, mutta armylistan pitää olla läpi koko turneen samasta codexista :D

Eli kun kerran ollaan meidän kotikentällä, niin pelataan tota meitin omaa ja kaoottista systeemiä :?

Tarkempi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin ja turnaukseen sisältyy ruokinta ja majoitus. Myös jälkipelin hoito onnistuu hyvin saunomisen yms. merkeissä. Yksityistilat tietysti rajoittavat sen verran, että paikalle mahtuu kisailijoita vain 24.
Jaahas, tulee vähän kiire hankkia tohon mennessä 2000 pojoa ötököitä, about 200 figua pitäisi väsätä siihen armeijaan. :roll:
'Overkill, is enough.'

Pertuarbo, Primarch of the Iron Warriors.
Puolenkuun Pelit
Viesti:

migsula kirjoitti:Monni ja Puoleenkuun pelit.
please mailatkaa mulle,soittakaa tai PMätkää ajoissa siitä kesä turnauksesta! Jooko? Formaatti kuulostaa loistavalta, olen niin kyllästyny pelaa 1500pojoo,ja ahtaa siihen kaiken kivan :)

Mulla on sillon Iron Warrior armeijakin valmis :)
OK! Täytyy varmaan muutoinkin alkaa suunnittelemaan pelaajalistaa. Mietin itse asiassa, että jos innostuis. niin saisimme 3 täyttä pöytää pelihuoneeseen, kolme autotalliin, 1 kodinhoitohuoneeseen, kolmeen lasten huoneeseen, takkahuoneeseen ja olohuoneeseen, 2 ruokailuhuoneeseen ja 2 aulaan, joten voitaisiin vielä ilman järjetöntä ahtamista laittaa 16 pöytää eli saataisiin 32 pelaajan turnaus, jos halutaan ruveta mekalomaanisiksi, mikä on tietysti kyllä yleensä ollut suunnilleen meidän porukan tavaramerkki. :D
Monni
Viesti:

hah :D hienoa :)
tosin kandee varmaan miettiä jonkunlainen saunavuro lista ja jotain pikku sääntöjä esim. veden kulutusta ajatellen :) joutuu muuten puolet porukasta peseytymään kylmällä vedellä :D rytmin tuntien, saunominen on todennäköistä ellei välttämätöntä...ja allergikoille kannattanee ilmotella "eläintarhasta" ettei kukaan joudu pelaamaan topsit nenäonteloissa...safkapuoltakin varmaan vois funtsaa, vaikkakin esim. lautapeli-rampagessa oli ruokapuoli hoidossa sangen herttuaallisesti ;) eipä mulla muuta, huomenna turkuun!
ciao!
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
Puolenkuun Pelit
Viesti:

Monni kirjoitti:hah :D hienoa :)
tosin kandee varmaan miettiä jonkunlainen saunavuro lista ja jotain pikku sääntöjä esim. veden kulutusta ajatellen :) joutuu muuten puolet porukasta peseytymään kylmällä vedellä :D rytmin tuntien, saunominen on todennäköistä ellei välttämätöntä...ja allergikoille kannattanee ilmotella "eläintarhasta" ettei kukaan joudu pelaamaan topsit nenäonteloissa...safkapuoltakin varmaan vois funtsaa, vaikkakin esim. lautapeli-rampagessa oli ruokapuoli hoidossa sangen herttuaallisesti ;) eipä mulla muuta, huomenna turkuun!
ciao!
Joo, mietitty on. Laskin takkahuoneeseen vain yhden pelipöydän vaikka se on melkein kolme kertaa isompi kuin olohuone. Ajattelin nimittäin, että siihen jää tilaa pelailla väliviihdykkeenä konsoleja ja on tilaa kuteille yms. kun käy saunassa. Kaukolämmössä vesi ei periaatteessa voi loppua.

Allergikoille on zyrtekkiä aina kaapissa, mutta kieltämättä pari koiraa (joista toinen tanskan doki) ja kolme marsua on murhaa pahasti allergisille.

Ruuat taas kannattaa ilman muuta sisällyttää koska yhteisruokailut ovat aina ruhtinaallisempia kuin mikrovalmiit pitsaeväät. Varsinkin kun tapoihin on yleensä kuulunut, että ruokapuoli on nimenomaa kunnossa :wink: Totta kai laitetaan aamulle munapekoniaamiainen ja pääruuat plus iltapalat plus muut jutut taas vanhaan tapaan.
Komissaari Jarrikki

Viesti Kirjoittaja Komissaari Jarrikki »

Tosi hyvin maalattuja...
Nauru on terveellistä
Angel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angel »

hienoja kuvia sulla siellä joo niin joo
ja paljon joo niin joo
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D