Tässä on oikein kätevä opas caoksen voittamiseen, sisältää kaiken tarvittavan tiedon.
http://www.40konline.com/mos/index.php? ... Itemid=499
Miten voitaa chaosten terminaatorit eldareila
- The smaller one
Tuo Larin viimeisin kirjoitus oli oikein hyvin luettava, vaikka ei täysin oikein ollutkaan. Kyllä se siitä paranee, kun kirjoittelee menemään ja on tarkkana.
Eldar vs Kaaos aihe kiinnostaa minuakin. Omasta kokemuksesta tiedän, että bansheet eivät voi mitään obliteraattoreille. Shuriken katapulttien kanssa ei voi perääntyä ja ammuskella, koska pyssyn kantama on 12" ja vastapuoli liikkuu 6" ja onkin sitten jo charge-etäisyydellä.
Tähän mennessä on tullut se peruslääke kaaoksen lyömiseen, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan ideoita muistakin konsteista. Kysymys kuuluukin siis, kuinka pärjätä kaaokselle ilman yhtään starcannonia ja yhdellä aaveherralla? Tuleva koodekki parantaa kyllä tuota tilannetta, mutta jospa tässä ennen sitä, tulee kaaos kohdattua.
Eldar vs Kaaos aihe kiinnostaa minuakin. Omasta kokemuksesta tiedän, että bansheet eivät voi mitään obliteraattoreille. Shuriken katapulttien kanssa ei voi perääntyä ja ammuskella, koska pyssyn kantama on 12" ja vastapuoli liikkuu 6" ja onkin sitten jo charge-etäisyydellä.
Tähän mennessä on tullut se peruslääke kaaoksen lyömiseen, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan ideoita muistakin konsteista. Kysymys kuuluukin siis, kuinka pärjätä kaaokselle ilman yhtään starcannonia ja yhdellä aaveherralla? Tuleva koodekki parantaa kyllä tuota tilannetta, mutta jospa tässä ennen sitä, tulee kaaos kohdattua.
Luumumehu on soturien juomaa
Re: Lari42
Anteeksi Lari42 jos olin tyly ja pahoitin mielesi. Missään nimessä tarkoitukseni ei ollut pilkata. Tänne foorumille silloin tällöin kirjoittavat sellaiset ihmiset, jotka kirjoittavat tekstinsä miten sattuu ainoastaan siksi, etteivät viitsi katsoa kirjoittamaansa tekstiä läpi ennen viestin lähettämistä. Monesti pieni ojennus moderaattorin toimesta on auttanut tekstin laadun parantamiseen, ja näin päätin toimia myös kohdallasi tietämättäni kirjoitusvaikeuksistasi. Tuo yllä oleva viestisi on muuten jo huomattavasti selkeämpi! Tsemiä kirjoitusharjoituksiin!Lari42 kirjoitti:Olen kehitys vamaisten koulussa onko asiaa haukkua mua
kun mulla on puhumis ja kirjoitus häiriöitä
ja niin mua ei kanata ärsytää sillä
ja olen 14 vuotijas en 42
mauno olen haukkaranassa koulussa jos vielä pilkaat
mene mun kouluun käymään sielä on myös sokeita ja kuuroja ja mykkiä