Natura kirjoitti:Kaikilla tavoin hieno, paitsi itse inhoan jalkojen asentoa.
Mikä mättää? Olen muokannut alkuperäistä jalkojen asentoa niin, että toinen on mahdollisimman koukussa ja toinen suorana? Ikään kuin se yrittäisi siirtää painonsa toisen jalan varaan. Myönnän, että tuota viilatessa alkoi laiskottamaan ja en ole itsekään täysin tyytyväinen jalkojen lopulliseen asentoon. Ratkaisu on tosin kokonaisuuden kannalta tukevampi ja säästyin valtavalta pinnausoperaatiolta. Alunperin suunnittelin kaveria niin, että se olisi ollut täysin tuon romukasan kärjen nokassa jotenkin tasapainoilemassa.
Accu kirjoitti:Makee konversio ja ihan näppärä maalaus, tykkään tosta valkosesta erityisesti. Pää jättää vähän toivomisen varaa mut tunnelma on kohdallaan. Mistä tuo viikate on tehty? Ihan scything talonista (tai vastaavista) vai löytyykö jostain tuollasia valmiina?
Onko päässä vikana simmut vai? Päässä ei kuitenkaan ole käytännössä muuta kuin silmät ja kasa lonkeroita? :D Viikatteen terä on juu jonkun Tyranidi monsun Scythin talon ja varsi on jonkun II-maailmansota-figuvalmistajan spruen pätkä joka valaa figunsa pyöreisiin kehikoihin ja tuo "takaterä" on muovisen demoniprinssin kirveen terä.
Arctico kirjoitti:Ompelukone-ajokortin omistajana aina lämmittää kehoa ja mieltä nähdä lankarullien viekasta uusiokäyttöä. Ooks sä iha varma noist silmist; Käy demoni WALL-E:ta sääliks jotenki.
Nyt menee kyllä ajokorttikoe uusiksi! Ne eivät ole lankarullia vaan hammasrattaita vanhasta Tiimari-kellosta. :D
En ole varma silmistä, veikkaan että menee uusiksi, mutta tällä Demonilla otettiin osaa paikalliseen maalauskilpailuun ja aika loppui kesken silmien kanssa. Ne olivat viimeinen asia jota tein. Olen myös miettinyt jos silmien sijaan nuo maalaisi mustiksi linsseiksi. Näin saisi vähän enemmän sellaista kaasunaamarilookkia päälle. Mitäs sanotte?