Aattelin, et nyt vois pistää pitkästä aikaa jotain bloginpoikasta pystyyn, kun on oikeen kamerakin kerran olemassa.
Samsung NX1000 on kamera ja käytännössä ekaa kertaa nyt testasin mitään järkkäriä käyttää, hyviä neuvoja otetaan siis vastaan kuvaamisen pohjalta.
Valoituksen kanssa vähän kädetin mut koitin säädellä jälkeenpäin vähän oikeamman näköisiksi.
Värit tosin veti aika flätiksi paikoitellen mut jos tässä pikkuhiljaa oppis..
Joo, eli, mulla tosiaan on noita projekteja kertynyt mut mikään ei oo koskaan edennyt vielä siihen pisteeseen asti, et olis pelattava armeija maalattuna.
Nyt sitten jos tällä blogilla sais jotain motivaatiota vaikka yllä pidettyä ja figuja maalattua.
Projekteja mulla tosiaan on vähän liikaakin..
Fantasy Battlea löytyy O&Gt, High Elffit, Beastmenit ja Empire.
40,000sta löytyy Chaos Space Marinet, Minotaur Marine chapteria, Space Wolffeja, sekä Orkit.
näiden lisäks vielä innostuin INQ28 warbandeista, eli siis Inquisitoria 28mm muodossa. kts. Visions lehden Blanchitsut. Yhtä warbandia olen aloitellut ja ideoita olis muutamaan muuhunkin. Toistaiseks ainaki teen näitä ihan vaan huvikseni, kun en tiiä pääseekö näillä koskaan oikeasti pelaamaan. Pähkinänkuoressa kitbashattuja tyyppejä.
Infinityä myöskin olis tarkotus alkaa joskus tässä maalaamaan.
Johan sitä jauhantaa tulikin.
Kuvia siis tulee vähän eri projekteista nyt alkuun ja varmaan myöhemminkin aika sekalaista settiä tiedossa.
Ensiksi vaikka FaBa

Empirelle väritestiä

Sit olis muutama 40k tyyppi

Minotaur Terminaattoria eka

ja Scoutti, nämäkin hieman hakee vielä väritystään, ekat figut kyseiseen porukkaan. Naamoja en oo koskaan osannu maalata kunnolla, kunnon apina tuokin. :D

Space Wolffia, testifigu jälleen kerran

Punaiset kohdat ei tosiaan oo kyl noin harmaita oikeasti :/

Örkki Nobia, iho tosiaan on tumma mut ei se nyt ihan tollanen ole livenä :/

Ja lopuksi muutama figu tätä INQ28 settiä

Joku Salaisen tiedon vartija tms. toi iso systeemi siis plasticardista väännetty kirja.

Imperial veteran

'True scale' Grey Knight

Aika perus veteraani, maalia vailla

Servitor, selässä kaasupullot, josta tuo letku tulee. Täysin WIP ja pitäs keksiä mitä tuohon toiseen käteen laittais.

Mahdollisesti Inquisitor itse, ase sinitarralla kiinni toistaiseksi.
Saas nähä millaseks tuo repii noi kuvat, Photobucketissa ainaki oikeen näyttää hyvänkokoisilta.
Mutta, risuja ja ruusuja, parannusehdotuksia jne jne. tänne vaan.
Kuvat toivottavasti tosiaan tässä paranee matkan varrella ja värit selkeytyy mut nyt näillä aloitetaan.
-Routa
[Edit.. no onhan noi aika isoja kyl ainaki omalla ruudulla, lisää säätämistä seuraaville tiedossa siis.]