Blood Angels Honour Guard, se metallinen laatikko, oli eka boksini minä sain 8-9-vuotiaana, ja siitä se ajatus sitten lähti. Lähinnä siis kivojen ukkojen kasausta ja maalausta (syöpäisesti nyt katsoen...), ja pelaamisesta minulla ei ollut hajuakaan.
Ala-asteella viidennellä luokalla sitten kuulin, että näihin liittyi pelikin, ja silloin tulin myyneeksi sieluni Kaaokselle, ja hankin liikaa ukkoja siihen nähden, etten pelannut niillä kertaakaan. Fluffi oli omalta osaltani miten oli, joten ukot tuli kasattua päin Helvettiä ja kaiken maailman hybridejä sitä sitten syntyikin.
Vuosia myöhemmin kaivoin fluffin taas esille, keskityin siihen ja kuolin hajotukseen, kun muistin kuinka kamalaksi kasaksi peetä olin hahmoni kasannut. Hieman tietty yritin parannella, mutta piti alkaa kehittää hitaasti taitoja näihin. Olen semityytyväinen kehitykseen.
Muutin sitten vuosi sitten Hämeenlinnaan ja rupesin myöskin pelaamaan, mutta koska olen hirveä historiahikky ja loreburgeri, niin armeijani on enemmän fluffiin kuin turnauspeleihin perustuvaa, joten en katsele mikä on hyvä missäkin ja kuinka value pelata.
KHARN
Pidän hahmosta, mutta en pidä GW:n designista yhtään, joten päätin kaivaa esille osia ja kasata oman. Vielä kun saisi maaleihin...
Chosen Aspiring Champion Dark Vengeance-laatikosta sai käydä pohjasta, sopivan dynaaminen liike ja muutenkin tykkään ulkonäöstä. Pään irtileikkaus oli ainoa vituttava asia. Perus rintapanssari höylättynä parista kohtaa oli ihan hyvä korvike figun omalle.

Olkasuoja ja plasmapistooli ihan normi Kaaosmariinilta

Kaos-Marauderin käsi ja siihen modattu chain axe. Greensuffilla lätkäsiteet kämmenpuolle kirveeseen. Ei ketjuja, en pitänyt niistä alunperinkään.

Pää on ehkä joltain Khornen ritarilta FB:sta. Letit tai mitä kie tupsuja olikaan, on kahdesta metallisesta pikkuletistä, joista toista modattu hieman sopivammaksi.