Batallion boxit ja Battleforce boxit
Batallion boxit ja Battleforce boxit
Eli ovatko nämä laatu/hinta suhteeltan hyviä armeijan aloituksia? En ole itse ostanut näitä joten kysynkin siksi asiaa. Onko kääpille Batallion boxia?
Viimeksi muokannut joppu, Ti 01.07.2003 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Henri Ketonen
-
maddog
- The Captain
- Valvoja
Aivan. Esim. Dark eldar battleforcessa tulee viisi (!) reaver jetbikea perusaseistuksella. Onhan se kiva, että 80 eurolla saa 100 euron edestä tavaraa, mutta jos siitä on 50 euron edestä turhaa tavaraa, ei kannata vaivautua. Ennemmin ostaisin kaksi warrior-boksia ja raiderin.maddog kirjoitti:Sisältävät monesti figuja jotka eivät muuten menisi kaupaksi (hyödyttömiä!), joten kannattaa harkita tarkkaan onko kaikki paketissa hyödyllistä, eli ostaisitko kaikki paketin figut myös irrallisena.
IG Battleforcessakin on se vika, että siinä ei tule command sectionia squadeille - ja tietysti se vika, että ukot ovat Catachaneja (ja jos haluaa käyttää Catachaneja, miksei käyttäisi Codex: Catachansia, jolloin Russi jää käyttämättä...)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ehkäpä siksi että ne deathworld veteranit ovat niin käsijätkiä.The Captain kirjoitti: IG Battleforcessakin on se vika, että siinä ei tule command sectionia squadeille - ja tietysti se vika, että ukot ovat Catachaneja (ja jos haluaa käyttää Catachaneja, miksei käyttäisi Codex: Catachansia, jolloin Russi jää käyttämättä...)
Ostamalla niille tankit kavereiksi voi silloin tällöin pelata hupimatsia veteraaneilla ja normaalisti jauhaa ig:llä.
Paras battleforce voi olla Nideillä, mutta Taun pakettikin on mitä mainioin jos krootteja käyttää, ja miksei käyttäisi.Guardsman kirjoitti:Eldareiden battle force on ihan hyvä alku (vaikka siinäkin tulee jettejä). Kaikista paras on ehkä Tyranidien battle force, paljon yksiköitä ja kaikki tarpeellisia.
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
- The Captain
- Valvoja
Aika monesti kyllä tulee. Tomb kingien, lizardmanien, skavenien ja high elfien army dealit olen ehtinyt katsastaa, ja paria yksikköä lukuun ottamatta ihan hyvää tavaraa (eivät sentään tunkeneet Phoenix guardia helffien boksiin). Kaaoksella on vähän kyseenalaisempi, mutta jos tykkää maroista, niin mikä ettei. Ne "special edition standard bearerit" ovat sitten asia erikseen... Army dealeissakaan ei kuitenkaan hirveästi rahaa säästä, joten jos niissä näyttää tulevan yksi tai kaksi yksikköä, joita ei aio käyttää, kannattaa melkein ostaa erikseen.Mälis kirjoitti:Entäs armydealit? tuleeko niissä käytännöllistä kamaa?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-
Puolijohdediodi
- Henri Ketonen
Väittäisin että Space Marine Megaforce on ihan kovis. Säästät (jos mä nyt muistan yksittäisten ukkojen hinnat oikein) 30€, eikä siinä tule mitään turhaa. No Assault Squad ei ehkä ole mikään über alles - yksikkö, mutta kyllä sille aina käyttöä löytyy ja sitäpaitsi niistä voi tehdä Death Companyn...
zqmfgb
- Cacodemoni
- Amazing Slug