"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dauntless light cruiser

Ascarnill

Dauntless light cruiser

Viesti Kirjoittaja Ascarnill »

kysyisin vaan että onko jollakulla positiivisia kokemuksia dauntlessista, sillä aina kun olen sitä käyttänyt se on menestynyt surkeasti. Yleenä olen käyttänyt sitä torpeedoilla varustettuna pienen cobra laivueen kanssa. Jos teillä on ideoita miten dauntlessia voi käyttää muuna kuin baittinä ja hylyn raaka-ainena.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kyllä ne mulla on onnistunu puolustamaan isompia cruisereita kun eripuolilla ovat menneet. En noista torpedoista tiedä kun itselläni on lancet molemmissa.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Lander

Viesti Kirjoittaja Lander »

Paras tapa IMHO on käyttää niitä yhdessä joko ison Sword-squadronin kanssa tai jonkin Cruiserin/Battleshipin yhteydessä.

Esimerkkinä neljän Swordin weapon battery hyökkäys (fp:16) ensin ja siihen päälle kahdesta Dauntlesista lancet (fp:6). Ensin putoaa suojat ja mahdollisesti pari hittiä ja perästä lancet jotka poraavat kauniisti pellistä läpi.
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

Ja tosiaan kannattaa laskea sen Dauntlessin pääaseiden varaan, eikä sortua kikkailemaan niillä broadsideillä. Ei niillä kuitenkaan mitään saa aikaiseksi.. (kuuluisia viimeisiä sanoja :wink: ) Mieluiten vähintään se 2 alusta ryhmään tosiaan, tai muuta tukea. Jee, lisää itsestäänselvyyksiä!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Battlefleet Gothic”