"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldareiden Vehicle upgradet

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
ökkimönkiäinen

Eldareiden Vehicle upgradet

Viesti Kirjoittaja ökkimönkiäinen »

Mitä tarkoittaa sellainen vehicle upgrade Eldareilla kuin crystal targeting matrix. Se on mulle vähän epäselvä asia noissa upgradeissa. Olisin kiitollin jos joku voisi auttaa

[Modedit: Ja oikeaan foorumiin siirto. -Vlad]
Zyder

Re: Eldareiden Vehicle upgradet

Viesti Kirjoittaja Zyder »

ökkimönkiäinen kirjoitti:Mitä tarkoittaa sellainen vehicle upgrade Eldareilla kuin crystal targeting matrix. Se on mulle vähän epäselvä asia noissa upgradeissa. Olisin kiitollin jos joku voisi auttaa

[Modedit: Ja oikeaan foorumiin siirto. -Vlad]
Eli voit ensin liikkua esim. 6" ja sitten ampua. Ampumisen jälkeen voit liikkua vielä toiset 6" jos et ampunut kuin yhdellä aseella. Eli voit liikkua, sen jälkeen ampua ja sen jälkeen liikkua uudestaan vihollisen linjalta pois. Mutta et voi liikkua enempää kuin 12" jos ammut. Huom. Sinun ei tarvitse liikkua 6" ja 6", voit itse päättää paljonko liikut aluksi ja paljonko lopuksi, kunhan niitten yhteinen summa ei ylitä 12". Eli tämä vain jos ammut. Muutenhan voit liikkua 24" asti.
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
-silkki-

Viesti Kirjoittaja -silkki- »

se on oikein kätevä upreeraus vyperille jolla on starcannon ,jos haluaa niitata marineita... ainakin mun mielestä... (korjatkaa jos on jotain sanomista tähän) :wink:[/quote]
"Blood Runs,Anger Rises,
Death Wakes,War Calls!
-Bloody Handed God-
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Jaa.. Enpä oikein tiedä, CTM maksaa 30 pistettä, siihen lisää 50 Vyperistä ja vielä starcannon 15pts. niin tulokseksi saadaan heikko kapistus joka maksaa 95pts, eeei. CTM on Fire Prismin heiniä.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-silkki-

Viesti Kirjoittaja -silkki- »

Pizza=Abu kirjoitti:Jaa.. Enpä oikein tiedä, CTM maksaa 30 pistettä, siihen lisää 50 Vyperistä ja vielä starcannon 15pts. niin tulokseksi saadaan heikko kapistus joka maksaa 95pts, eeei. CTM on Fire Prismin heiniä.
jaa...fire prism osuu suurinpiirtein kerran pelissä oikeeseen kohtaan vaikka siinä kaikki hyvvää (paitsi prismin BS)...
"Blood Runs,Anger Rises,
Death Wakes,War Calls!
-Bloody Handed God-
sarathain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarathain »

vyperiin en CTM pistäisi, tuo n. sadan pisteen kapistus on hiukkasen liikaa. (ja kuitenkin on keksitty indirect ja guess aseet.) ekä se nyt itseäni pahemmin liikuta jos minulta tippuu 65pts vyperi alas kunhan se on ehtinyt jotakin vain tehdä... :wink: ja loppuen lopuksi tahtooko vastustaja aina ampua näitä vähää pisteitä vieviä aluksia alas?
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”