Mitä tarkoittaa sellainen vehicle upgrade Eldareilla kuin crystal targeting matrix. Se on mulle vähän epäselvä asia noissa upgradeissa. Olisin kiitollin jos joku voisi auttaa
[Modedit: Ja oikeaan foorumiin siirto. -Vlad]
Eldareiden Vehicle upgradet
Re: Eldareiden Vehicle upgradet
Eli voit ensin liikkua esim. 6" ja sitten ampua. Ampumisen jälkeen voit liikkua vielä toiset 6" jos et ampunut kuin yhdellä aseella. Eli voit liikkua, sen jälkeen ampua ja sen jälkeen liikkua uudestaan vihollisen linjalta pois. Mutta et voi liikkua enempää kuin 12" jos ammut. Huom. Sinun ei tarvitse liikkua 6" ja 6", voit itse päättää paljonko liikut aluksi ja paljonko lopuksi, kunhan niitten yhteinen summa ei ylitä 12". Eli tämä vain jos ammut. Muutenhan voit liikkua 24" asti.ökkimönkiäinen kirjoitti:Mitä tarkoittaa sellainen vehicle upgrade Eldareilla kuin crystal targeting matrix. Se on mulle vähän epäselvä asia noissa upgradeissa. Olisin kiitollin jos joku voisi auttaa
[Modedit: Ja oikeaan foorumiin siirto. -Vlad]
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
Jaa.. Enpä oikein tiedä, CTM maksaa 30 pistettä, siihen lisää 50 Vyperistä ja vielä starcannon 15pts. niin tulokseksi saadaan heikko kapistus joka maksaa 95pts, eeei. CTM on Fire Prismin heiniä.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
jaa...fire prism osuu suurinpiirtein kerran pelissä oikeeseen kohtaan vaikka siinä kaikki hyvvää (paitsi prismin BS)...Pizza=Abu kirjoitti:Jaa.. Enpä oikein tiedä, CTM maksaa 30 pistettä, siihen lisää 50 Vyperistä ja vielä starcannon 15pts. niin tulokseksi saadaan heikko kapistus joka maksaa 95pts, eeei. CTM on Fire Prismin heiniä.
"Blood Runs,Anger Rises,
Death Wakes,War Calls!
-Bloody Handed God-
Death Wakes,War Calls!
-Bloody Handed God-
vyperiin en CTM pistäisi, tuo n. sadan pisteen kapistus on hiukkasen liikaa. (ja kuitenkin on keksitty indirect ja guess aseet.) ekä se nyt itseäni pahemmin liikuta jos minulta tippuu 65pts vyperi alas kunhan se on ehtinyt jotakin vain tehdä...
ja loppuen lopuksi tahtooko vastustaja aina ampua näitä vähää pisteitä vieviä aluksia alas?
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.