"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Helsinki GW Store

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Cacodemoni

Helsinki GW Store

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

GW siis aukesi tänään Helsingissä. No, paikalla olleet, miltä vaikutti? Oliko tapahtuman kunniaksi avajaistarjouksia? Mitä ostit, vai käytitkö tilaisuutta hyväksi ja tilasit Store Order Pointista tavaraa? Vai tuetko muita liikkeitä, kuten Fantsua tai Mustaa sutta?
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Ei siellä ollu mitään ihmettä... Ei edes avajaistarjouksia :| . Olihan se kuitenkin toisaalta kiva, että se GW aukes viimein.

-My 50 cents
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Eiks nää pitäis laittaa siihen tälle tarkotettuun topicciin :D. Niin siitä maalauskisasta niin ei sellasta ole kuulemma ollut mitään puhetta, mutta ne kuulemma tekee sellasen kuiteski jossain vaiheessa.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Joo no onhan sekin kauppa, toivon nyt vaan ettei musta susi ja fantasiapelit menetä kokonaan figumyyntiään.

Eivät tainneet siellä puhua suomea ollenkaan vai käsitinkö väärin?
StaG

Viesti Kirjoittaja StaG »

Kyll ne vähän puhui, mutta -(manager)- ei varmaankaan paljon vielä osaa, muuttanu suomeen 1v sitte. ja siel oli kok. suomalaisii ja sit englantilaisia tms.
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Joo osaahan ne myyjjät suomea, mutta ei se mikä lie manageri, eli sielä saa siis ihan normalisti suomeks palvelua :D (miettikääs nyt suomessa liike jossa pitää puhua englantia :D).
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

"This is Games Workshop game. Leave all logic and common sense at the door."
Ja silleen :roll: ...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

No pöh, ei avajaistarjousta? Itse muistan vielä ajan kun White Dwarfit oli pullollaan £5-£25 arvoisia etusetelejä aina kun uusi GW avattiin, ja tietenkin osta 3 maksa 2!
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Tosiaan. Avajaistarjousten puuttuminen jäi kyllä ahdistamaan ihan tosissaan. Nyt vain kaikki heti kirjoittelemaan GWn johdolle mailia ja avautumaan asiasta! Kansalaisaktivisuutta kehiin.
Nysse

Viesti Kirjoittaja Nysse »

Ku Managerin kanssa höpisin siellä niin se sano et maalauskisa järkätään nyt ainakin jouluna ja jossain vaihees kesälomia. Sit siel on turnauksia 3-4 kipaletta per vuosi, ajankohdista ei tietoa. Games night on torstaisin, eli 1000pts armeija mukaan ja vaan pelaamaan. Tällä hetkellä ei tarvi siihen ilmottautua ku puhelinta niillä ei vielä ole.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho

Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Olin siellä, ja vähän harmitti kun Forge Worldin tuotteita ei saa tilattua ilman luottokorttia :|. Mitkäs on muuten liikkeen aukioloajat, en nähnyt niitä missään? Ja monenko aikaan toi Games Night on?
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

(olen masentunut) Siellä myyjä kyseli että haluaako joku pelata pikku pelin space marines vs Deldar. Minun olisi pitänyt saada sergeant päästä päähän jossain neljässä vuorossa. No kuten arvata saattaa hävisin koska aika loppui kesken. Ja suurin osa myyjistä ovat brittejä. Oli siellä muutama suomalainen mutta kun suurin osa väestä katosi joskus neljän maissa niin myyjät seisoskelivat keskellä kauppaa ja juttelivat iloisesti englantia. :roll: . Muuten kiva kauppa. And who needs some stupid avajais tarjous?
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

mr.tp kirjoitti: And who needs some stupid avajais tarjous?
No me köyhät opiskelijathan niitä kaipaillaan ;)

Ymmärtääkseni myös tuo kieliongelma(?) ratkea amyös ajan kanssa, kunhan vain saavat kaalittua tarpeeksi myyjiä suomesta.
Olin siellä, ja vähän harmitti kun Forge Worldin tuotteita ei saa tilattua ilman luottokorttia .
Siis miten niin ei? Eikös se instore mail toimi niin, että maksetaan kassalle?
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

VonCarstein kirjoitti:
Olin siellä, ja vähän harmitti kun Forge Worldin tuotteita ei saa tilattua ilman luottokorttia .
Siis miten niin ei? Eikös se instore mail toimi niin, että maksetaan kassalle?
Kysyin asiaa ja vastaus oli että jos haluaa FW:n kamaa, niin tarvitaan luottokorttia. GW:n omasta mail orderista tilaaminen onnistuu kuitenkin normaalisti.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Pistäydyinpä siellä itsekin. Henkilökunnasta taisi olla kaksi suomalaisia, loput brittiläisiä. Tiedättekö ovatako nuo britit siellä ihan tulevaisuudessakin vai onko tarkotus myöhemmin palkata suomalaisia?

Itse kysyin työharjoittelupaikkaa suomalaiselta kauppiaalta, sanoi että ihan hyvin voisinkin tulla, apua kun kuulemma aina kaivataan. Neuvoi kysymään tältä managerilta... Hmm, mitäköhän on englanniksi työharjoittelu... :wink:
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Working practice?

Managerin nimi taitaa olla Dil

Puokin näyteikkunassa on vissiin sen Balrog
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Jaa, pistäydynpä paikan päällä maanantaina jommankumman vanhempani kanssa, eiköhän homman pitäisi niin hoitua.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Ithirion

Viesti Kirjoittaja Ithirion »

Siis siellähän on yksi englantilainen joka on se manageri, nimeltään Dean (kai). + 2 suomalaista myyjää.

Ne loput englantilaiset oli Hollannista ja Norjasta ja ne kai lähtee sieltä piakkoin että maanantaina pitäisi olla vaan manageri ja sillai. :)
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Mistäköhän email osoitteesta tuon suomen GW:n tavoittaisi?
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

Ne anto vähän ristiriitast tietoo ne myyjät (ei ihan tienny), mut tän onnistuin saamaan kasaan:

1) Liike avaa jotenki "virallisesti" sit puolen vuoden kuluttuu, ku Suomalainen GW asiakaskunta on saatu kasaan. Sit vast niiden kuulemma kannattaa pistää avajaistarjouksii, jonka ne kuulemma myös tekee.

2) Sinne tulee joku Beginners Night ja Veterans Night joillekki päiville, mut ajankohdat ei ollu viel varmoja.

3) Dean (manageri) kuulemma päättää massa-ostos (yms.) alennuksist.

4) Ainaki osa noist myyjist oli siel nyt vaan väliaikasesti, kunnes paikalle saadaan Suomalaisii (varmaan ne oli raahattu ulkomailt, jotta paikan pystytys vois sujuu).

5) Pelejä saa luultavasti pelata millon haluu, mut pitää olla maalatut ja sopivan kuvaavat armeijat.

Ja sit "My 5 cents":

Liikkeen tuotteet ei ihan viel ollu järjestykses, eikä tuotevalikoima ollu kovinkaan kummonen. Uskon kummiski et tää hoituu edes jotenki, kuhan liike saa lisää aikaa järkätä itsensä kuntoon.

Pelipöytii oli mun mielest paremmin ku Helsingin Fantsus, ja on kiva et on korkee vaatimus standardi käytetyille armeijoille, mut ei ne kyl kovin isoi ne laudat tainnu olla.

Kyl mun mielest olis asiallist saada jotain bonus osto pisteit, tai määrä alennuksii. Uskon kummiski et näit viel tulee (kaikis muis GW:eissa jotka oon nähny on tälläset ollu).

Odotan innolla erilaisii tapahtumii, mut luulen et jossain "Veteran's Night":issa ja muussa tulee kyl olee liian ruuhkast, et oikeestaan mitään pelejä pääsis pelaamaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”