"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eka voitto empirelle

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Empire rulez

Eka voitto empirelle

Viesti Kirjoittaja Empire rulez »

pelasin vähän aika sitten pelin tomb kingejä vastaan ja voitin solid victoryllä.peli alkoi aika kivasti kun sain poksautettua mortarilla skeletoneja pois.tokalla vuorolla maagi heitti arvokkaasti miscastin mutta ei onneks käyny mitään vakavaa.kolmannella vuorolla carrionit pääsi hyäkkäämään mun mortarin kimppuun,sigmar taisi olla kanssani koska crewini voitti KOLME carrionia ja multa kuoli vaan yks crewi.vasta neljännellä vuorolla se ärsyttävä tombscorpion tuli ylös ja pisti mortarin polttopuiks,mutta mä olin jo kaukana mun swordmaneillä ja halberdiereillä.handgunnerit pisti jo loput homeiset skelet takaisin sinne minne kuuluukin ja jäljelle jäi vain scorpioni ja jotain archereja.mulla jäi kentälle swordmanit ja halberdierit ja jonkun verran handgunnereja ja huntsmeneja. :D
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

No hyvä keikka.

-J
Garou

Viesti Kirjoittaja Garou »

Empiren voitot lämmittää aina sydäntä. :wink:
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Go Empire!! :D
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Timorion

Viesti Kirjoittaja Timorion »

Jätkä on sankari.
"A wise man hears one word and understands two."

https://pikkumiehet.wordpress.com
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

kyl ne tombbarit rulettaa :) :)
no en oikeen ymmärtänyt tän topicin ideaa....
luulisin et kuuluis battlereportteihin
no ihan sama mulle gj anyway
You wouldn't like me when I'm angry.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”