Chaos Fantasy armeijan alkua
Chaos Fantasy armeijan alkua
http://www.pbase.com/migsula/warhammer_fantasybattle
Tarkoitus ois saada nopeasti vakavastiotettava maali pintaan, jotta pääsis pelaa fantasyä. Visuaalinen ilme on sellainen LOTR pahis, synkkä, ja desaturoitu. Teen sitte "kutsumus" armeijan jahka metsähaltioiden synkempi, muovisempi ja muutenkin makeempi facelifti saapuu.
Tarkoitus ois saada nopeasti vakavastiotettava maali pintaan, jotta pääsis pelaa fantasyä. Visuaalinen ilme on sellainen LOTR pahis, synkkä, ja desaturoitu. Teen sitte "kutsumus" armeijan jahka metsähaltioiden synkempi, muovisempi ja muutenkin makeempi facelifti saapuu.
☠️
ihanaa kun migsula on ruvennut lätkimään maalia fb figuihin, todella tyylikkään näköisiä, yhdyn myös siihen että ovat liiian tummia minun mielestä mutta onhan kyseessä kuitenkin chaos, kuvan laadusta jo annoit selitykset. 
kun tappaa yhden on murhaaja, kun tapaa tuhat on valloittaja, kun tappaa kaikki on jumala.
-
baretul
Hmm mitäs tässä sanois, hienoja
, mutta turhan kaukaa ja sumuset kuvat niinku itekki totesit. Maalauksesta sen verra, että olisit kyllä saanut tuoda värejä enemmä esille, enemmän "jakob nielsen look" ehkäpä
. Todella tumma tyyli sopii noihin, niinku vj sanoki jo, että toi lumi kontrastisoi hyvin, mutta mun mielestä toi on tällä hetkellä turhan tumma, varsinki just chaos houdeissa. Houdeissa näky kans toi, että hihglitit ei menny loppujelopuks mitenkää kovinpaljo valoa myötäillen, tosin kuvista vaikea sanoa nyt paljoa. Noh ylipäätänsä sinun tyyliin, hemmetin hienoja pelifiguja
. Eipä voi todeta ku WOW.
Kiitos kommenteista.
Nää on armeijan ylivoimasesti synkin unitti. Muilla on enemmän ihoa/hevosta/demonipintaa näkyvillä, ja siis vaalempia sävyjä. Ei kuitenkaan kirkkaita. Tällänen peli armeija, mutta aion konvertoida kaikenlaista kivaa ja pitää huolta, että näyttävät yhdessä hyvältä,. Sen pitäs riittää tällä kertaa. Pomon aion maalaa paremmin.
40kssa oon tekemässä sellasta =I= henkistä hässäkkää jossa maalaaan kaiken mahd hyvin.
Nää on armeijan ylivoimasesti synkin unitti. Muilla on enemmän ihoa/hevosta/demonipintaa näkyvillä, ja siis vaalempia sävyjä. Ei kuitenkaan kirkkaita. Tällänen peli armeija, mutta aion konvertoida kaikenlaista kivaa ja pitää huolta, että näyttävät yhdessä hyvältä,. Sen pitäs riittää tällä kertaa. Pomon aion maalaa paremmin.
40kssa oon tekemässä sellasta =I= henkistä hässäkkää jossa maalaaan kaiken mahd hyvin.
☠️
No, tää ei oo mikään tried and tested, vaan mitä mä kehittelin:jamopower kirjoitti:Mitä olet käyttänyt noissa beisseissä tuon lumen tekoon, olisi tarkoitus vääntää tässä kunhan kiireiltäni kerkeän sellainen vuoristosudulta tuleva wood elf armeija (kuusi treemaneja, turkista yms.) johon pitäisi tehdä lunta.
Sekotin valkosta maalia ja erikeeperiä, plus snadisti vettä. Levitin sitä litkua pensselillä sinne tänne, ja ravistelin ronskisti baking soodaa päälle. (onks se leivinjauhetta?) Annoin sitte kuivua ja karistin liiat pois. Lakkauksen jälkeen aion kuiva maalata varovasti valkoissta (johon hiukka vallejo metal mediumia) jotta siihen saa kivan kiillon ja hiukan lisää tekstuuria esiin. (toivon)
☠️
-
LedByReaper