Millä säällä pohjamaalata?
-
Fanaatikko
Millä säällä pohjamaalata?
Tässä paripäivää sitten sain lisää figuja (jee) ja kohta olisi pohjamaalauksen aika sillä sprayllä.
Millä säällä sillä voi maalata ulkona?
Millä säällä sillä voi maalata ulkona?
There is no way to fight than goblin way.
-
Fanaatikko
Kovalla pakkasella maali kerkeää ehkä jo jäätyä ja pinta muuttuu rypyläiseksi, riippuen maalin rakenneosista, joten ei välttämättä kannata alle -10-20 asteen pakkasessa pohjamaalata. Voit toki tehdä kuten minä; maalaan figut ulkona, annan hetken kuivua (n. pari minsaa) ja tuon figut sisälle pesuhuoneeseen ja ikkuna raolleen. Siellä kuivuu iloisesti sitten ja tulee hyvä.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.
-
Nightbringer
-
SupraJohde
Sateella ei kannata maalata eikä figuja kannata päästää lumeen, jokin lauta alle. Nimittäin vesi/lumi sulaa ja kertyy pisaroiksi tyypin/kohteen pinnalle jolloin figuun jää ikäviä maalittomia läiskiä. Itse maalaan ulkona jos ei sada liikaa lunta tai vettä, annan kuivua muutaman minuutin ja sitten tuon kylppäriin kuivumaan
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
-
Harmaavaeltaja
Aika hyvin käyttäjämoderoitu Maedhros! Yksikin tämmöinen vielä, niin olet itse jäähyllä!Maedhros kirjoitti:Aika hyvin kaivettu, mutta oliko tämä nyt ihan sen arvoista?_DoomBull_ kirjoitti:mullapa ei onneks oo tota ongelmaa....omakoti talo ja oma kellari...hyvä paikka maalata ja kuivuu suht nopeasti