Beastmanejsta
Beastmanejsta
Tietääkö joku millä nimellä wargor on fantsussa vai onks se joku tavallinen figu jota voi käyttää wargorina?
http://www.pbase.com/image/29176477
tuossa se on. Itse tekisen wargorini myös tuosta.
tuossa se on. Itse tekisen wargorini myös tuosta.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Itse tilasin tälläisen figuurin Puolenkuun Pelien Mail Orderilla. On nimittäin hieno figu ja sopii mainiosti Wargoriksi.
"Professional Blowjobs Since 1999"
"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
Eipä ainakaan PKP:n eikä Fantasiapelien sivuilta löytynyt kun aikoinaan etsiskelin. Mutta kun tilaat tuolla mail orderilla niin nehän lähettivät paketin ensin Suomeen josta se sitten toimitetaan sinulle.sim-o kirjoitti:Voiko noita championeja ostaa vaan enkusta?
"Professional Blowjobs Since 1999"
Kannattaa ehkä harkita Mordheimin uusien beastmanejen käyttöä, sieltä löytyvät ainakin loistavan näköiset Wargor ja Bray shaman. Minotaurista en perustanut, mutte yleisellä tasolla aivan loistavia figuja, hyviä lisiä beastman armeijoihin. Kuten periaatteessa mihin tahansa armeijaan oman armeijansa Mordheim vastaavat. Kannattaa tsekata.
edit\\ Titta här
edit\\ Titta här
Viimeksi muokannut Rune, La 22.05.2004 23:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.