Fb 7th Edition
-
Gragh the Bloodhammer
Fb 7th Edition
Onko 7th Edition tulossa pian ja onko mitään tietoa sittä olisiko Grimgor jo kuollut siinä ja uusi johtaja tulossa?
Viimeksi muokannut Gragh the Bloodhammer, To 20.05.2004 13:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Gragh is back.
Ei ole tietoa, eikä ole tulossa pian... ainakaan ennen vuotta 2006.
Mitään huhuja ei ole ollut edes vielä...
Luulisin että aika ei kamalasti liiku, joten ei välttämättä vaihdu örkkien.. öh.. johtaja mihinkään. Mutta ei sitä tiedä, siirtyyhän nyt 40kssakin aika 300 vuotta eteenpäin, tosin ei silloinkaan johtajat vaihdu siellä mihinkään.
Mitään huhuja ei ole ollut edes vielä...
Luulisin että aika ei kamalasti liiku, joten ei välttämättä vaihdu örkkien.. öh.. johtaja mihinkään. Mutta ei sitä tiedä, siirtyyhän nyt 40kssakin aika 300 vuotta eteenpäin, tosin ei silloinkaan johtajat vaihdu siellä mihinkään.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Gragh the Bloodhammer
Valaisenpa nyt sinua hieman lisää:
Se on edition
Kiitos myös mun puolesta tosta vastauksesta ja topicista kun itteäniki mietityttäny toi asia
Edit: Mitä nyt kirjotusvirhe sattunu
Se on edition
Kiitos myös mun puolesta tosta vastauksesta ja topicista kun itteäniki mietityttäny toi asia
Edit: Mitä nyt kirjotusvirhe sattunu
Viimeksi muokannut mEnths, To 20.05.2004 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Gragh the Bloodhammer
-
Stenvall
Se on valaisenpa eikä valiasenpa.Men'thos kirjoitti:Valiasenpa nyt sinua hieman lisää:
Se on edition
Toivottavasti tulee uusi editio, muttei ihan pian. Toivottavasti GW ei tee sillä kertaa sitten sitä uusien armeijoiden julkaisurumbaa. 6. versio tuli joskus 2000 ja vieläkään ei ole kaikkia uusia armeijoita tullut.
Toivotaan juu ettei armeija rumbaa aloteta alusta... Ja kaikkien kannalta olis paras jos kaikkia armyt julkaistaisi esimerkiksi kuukauden välein toisistaan. Ei syntyisi tälläistä Wood Elf syndroomaa....
Meinaakohan GW pantata uutta DE kirjaa 7 editioniin asti? On nimittäin raivostuttavaa selitellä joka välissä revisionia kaikille n00beille jotka eivät ole nettiä nähneetkään ja vinkuvat että jos sitä ei lue bookissa se ei ole sääntöjen mukasta... ja kun mukaan heitetään kaikki erratat, albionin vehjekset ja SoC hommelit sunmuut niin sitä paperi kamaa tulee mukaan inhottavia määriä. Ja vielä kun sitä WD:tä missä se revisioni oli ei saa mistään, niin että ärsyttää....
Meinaakohan GW pantata uutta DE kirjaa 7 editioniin asti? On nimittäin raivostuttavaa selitellä joka välissä revisionia kaikille n00beille jotka eivät ole nettiä nähneetkään ja vinkuvat että jos sitä ei lue bookissa se ei ole sääntöjen mukasta... ja kun mukaan heitetään kaikki erratat, albionin vehjekset ja SoC hommelit sunmuut niin sitä paperi kamaa tulee mukaan inhottavia määriä. Ja vielä kun sitä WD:tä missä se revisioni oli ei saa mistään, niin että ärsyttää....
Älä unohda hattuilijoita! Ei hassuhattuja saa unohtaa! Minä suutun, jos ne jätetään pois!Averren kirjoitti:Kyllä se tulee, uskokaa pois. Toivottavasti ei heti Welffien perään kuitenkaan.
Viimeksi muokannut Jade-eye, To 20.05.2004 20:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Mainaat Chaoskääpiöitä?Aron the Stegadon kirjoitti:Älä unohda hattulijoita! Ei hassuhattuja saa unohtaa! Minä suutun, jos ne jätetään pois!Averren kirjoitti:Kyllä se tulee, uskokaa pois. Toivottavasti ei heti Welffien perään kuitenkaan.
Niille ei edes välttämäti tulee kirjaa tässä edikassa joten ne jäävät vain Helvetin Kanuunan miehistöön.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Eikös niillä ole jo tämän editionin kirja? Joten on erittäin epätodennäköistä että uusi kirja tulee tähän editioniin.Srovex kirjoitti:Meinaakohan GW pantata uutta DE kirjaa 7 editioniin asti?
On ne GW:eenkin resurssit rajalliset, ei niillä jengiä riitä kuukauden välein uutta armeijaa julkaisemaan.Svorex kirjoitti:Ja kaikkien kannalta olis paras jos kaikkia armyt julkaistaisi esimerkiksi kuukauden välein toisistaan.
U fail.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Ja ei ihmisillä ole varaa ostaa figuja noin tiheään tahtiin.MagnuM kirjoitti:On ne GW:eenkin resurssit rajalliset, ei niillä jengiä riitä kuukauden välein uutta armeijaa julkaisemaan.Svorex kirjoitti:Ja kaikkien kannalta olis paras jos kaikkia armyt julkaistaisi esimerkiksi kuukauden välein toisistaan.
The small boys have come to see me hang
Eiväthän kaikki pelaajat kaikilla armeijoilla sentään pelaa!Tohtori-SyFilis kirjoitti: Ja ei ihmisillä ole varaa ostaa figuja noin tiheään tahtiin.
Kyllä niitä ostajia löytyisi, siitä olen varma.
Pitkien aikavälien syy on se, että armeijakirjaa varten
pitää myös tehdä paljon pelitestauksia ja suunnitella
figut valmiiksi. Jos armejoita julkaistaisiin tuolla "yksi
armeija kuussa"-periaatteella, saattaisi jotain tärkeää
jäädä huomaamatta kirjaa tehdessä, ja armeijasta
voisikin tulla hyvin epätasainen. Tai sitten figuja
suunnitellaan hätiköiden, mistä taas niiden laatu kärsisi.
Jos nyt puhut 6.:n editionin aloituslootasta, niin siinä eiKamreks kirjoitti:Valaiskaapas nyt n00bia vähän, että julkaistiinko 6d editionin mukana muita kuin empire&Orcs&goblins?
tosiaan tule kuin noita Empiren ihmisiä ja Örkkejä.
täällä olevasta kuvasta näkyy joten kuten, mitä figuja siinä tulee mukana.
Tyypillisesti aina osa rangesta on paljon vanhempaa kuin nykyinen editio.. Ei niitä ole mitään järkeä aina uusia joka kerta, menee liikaa aikaa ja vaivaa... Sitäpaitsi monet vanhat modelit ovat pirun hienoja edelleenkin.. esim. Teclis on vähintäänkin 7 vuotta vanha.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt