"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Help! Ongelma!

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Andromedus

Help! Ongelma!

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Nii, mulla olis pien ongelma. Mä en oikein pysty voittamaan örkkejä. Niitä on aina niin paljon enemmän. mulla on 36 skinkkii 2 kroxigorii ja 9 saurusta. Mutta sitten kaverilla on taistelussa mukana 40 gobboo 20 örkkii ja kymmenen mustaa örkkii. Ei kiva ei kiva. Miten sais vähän harvennettuu niitten rivejä. Oon ampunut niin paljon nuolia kun perseestä irtoaa mutta ei ne kuole. Kroxigoritkin pärjäävät suht koht huonosti. Please help. Yks asia vielä:

NEVER TRUST AN GREENSKIN!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Chendar

juuh

Viesti Kirjoittaja Chendar »

kroxit on hyviä vaan iso ököjä vastaan, niitä ei tarvita... skinkit on ihan kivoja, mutta tiputa määrä johonkin 20... paljon sauruksia...
en itse pelaa liskoja, mutta oon saanut niiltä tarpeeksi monta kertaa turpaani.... :wink:
Kynä on miekkaa mahtavampi, paitsi melee combatissa
Andromedus

Puhuinkin nyt örkeistä. Skinkit ovat hyviä joukossa. Varsinkin kun niillä on jouset. Ne tappaa gobboja mutta örkit ei kaadu. Viime pelissä tapoin skinkillä hyvällä tuurilla Black Orcin. Se oli vielä tavallinen skinkki. Olisitpa nähnyt musta örkin ilmeen!
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Tämä ei ole minun alaani todellakaan, mutta käväisi tälläinen juttu mielessä... että jää ne skinkit mahdollisimman moneen ryhmään ja tietenkin armeijan eteen blokkaamaan kaikki vastustajan ryhmät (nuolien jälkeen tietenkin)... sen jälkeen kroxit ja käsilaukut pääsevät varmasti flankkiin (elleivät jopa jotkut pikku skink ryhmät)... mutta todellakin, vain ehdotus... en ole hyvä näissä puuhissa... :wink:

Toinen idea... osta lisää figuja... 8)
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Andromedus

Kiitos Paljon. Oot ihan hyvä näissä asioissa. Itte asiassa ajattelin vähän samaa. Ajattelin ostaa sen ison möhkylän. Se dinosauruksen näkösen. sitten meinasin ostaa ehk temple guardia. Cool!
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Se isomöhkyle on Stagedon ja toinen nimi menikin ihan oikein... *naurahtaa* Hmmh... kuitenkin... ennen niitä tempelin vahteja kannattais vähän täydentää sitä 9 sauruksen ryhmää (oliko sellasta muuten ees sulla olemassa vai sekoanko?)... sen jälkeen sitten ehkä niitä temppelin vahteja... *shrug*... tai tee mieleises armeija toimivan armeijan sijaan... 8)
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Deornath

Viesti Kirjoittaja Deornath »

En ole aivan varma pisteistä, mutta etkös jää niissä tappiolle?
Olen pelannu pari pelii lizardmanei vastaan ja voin kokemuksesta sannoo, että saurukset toimii parhaiten 12-18 uteissa ja skinkit kannattaa jakaa 10 kokoisiin unitteihin. Kovia unitteja, joihin kannattaa tulevaisuudessa panostaa ovat Stegadon ja Temple Guardit. Stegadon on vaikee saada hengiltä ja oliko sillä muistaakseni T6 ja kohtuullinen save. Temple guardit ovat varsinainen iskevä osa, noin 15 "äijää". Puollustuksessa saurus warriorit keihäillä (jos onnistut hankkimaan niitä jostain) ovat kova sana. Vastustajalle tulee lättyyn kahdesta rivistä 15 kokoisessa unitissa 16 attakkii, ellei osa kuole.

Homaa ekaks noita sauruksii about 30 eli 2*15 unittii, niin eiköhän se siitä lähde!!
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

skinkit 144, saurukset 135, kroxigorit 130 = 409

gobbot 160, ork boiz 100, black ork 100 =360

Näin ihan ohjekirjan takaa laskettuna, ilman armybuukkia ja ilman speciaali ryöniä
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Ensin mene heti ostamaan Sauruksia. Skinkit ovat kyllä loistavia, mutta eivät he pärjää isoille örkeille. Minulla on aina niin monta Saurusta kuin mahdollista.

Kroxigorit ovat myös loistavia, tappavat isoja ja pieniä.

Stegadonia en nyt ostaisi heti, kun sinulla ei ole näköjään kunnon runkoa armeijallesi.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Lord E

Viesti Kirjoittaja Lord E »

Ne mun silver helmit teki kivaa jälkeä sun skinkeille, terradoineille ja salamanderille...
Lord E

Viesti Kirjoittaja Lord E »

ainii, spearelfot pies ne kroxigorit lähikses =D
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Lord E kirjoitti:Ne mun silver helmit teki kivaa jälkeä sun skinkeille, terradoineille ja salamanderille...
Oi, kunnon cavalry ryhmä jossa on kenraali tappoivat 15 skinkkiä, mahtava suoritus :)
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Lizardman

Viesti Kirjoittaja Lizardman »

Kunnon Saurusblokkia (20-25) ei paljon mikään kovin nopeasti kaada. Skinkit 10 ukon ryhmiksi, jotka sitten estävät marssimisen ja juoksevat pahan paikan tullen pois vihulaisten näkökentästä chargea pakoon.
Ikuisen elämän salaisuus? Älä kuole.
Andromedus

STOP THE PRESS!

Muuten mulla on 12 saurusta sry. Muuten toiskinkit 144, saurukset 135, kroxigorit 130 = 409

gobbot 160, ork boiz 100, black ork 100 =360

Näin ihan ohjekirjan takaa laskettuna, ilman armybuukkia ja ilman speciaali ryöniä

Mulla on muuten 12 saurusta. Ja me aina laitetaan heroja dummy
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Sitten kun teillä on armybookit niin tilanne voi olla aivan toisenlainen. Tai siis eihän liskoilla ole vielä armybookkia (ilmestyy keväällä), mutta kuitenkin.

>tästä voit ladata liskojen armylistan< (jos sulla ei sitä oo vielä.

Ja jos kaverillasi ei ole örkkien armybookkia vielä, niin hänen kannattaisi hommata se pikapuoliin saadakseen kaiken ilon örkeistä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Golem

Re: Help! Ongelma!

Viesti Kirjoittaja Golem »

Skink Hero Skiddis kirjoitti:Nii, mulla olis pien ongelma. Mä en oikein pysty voittamaan örkkejä. Niitä on aina niin paljon enemmän. mulla on 36 skinkkii 2 kroxigorii ja 9 saurusta. Mutta sitten kaverilla on taistelussa mukana 40 gobboo 20 örkkii ja kymmenen mustaa örkkii. Ei kiva ei kiva. Miten sais vähän harvennettuu niitten rivejä. Oon ampunut niin paljon nuolia kun perseestä irtoaa mutta ei ne kuole. Kroxigoritkin pärjäävät suht koht huonosti. Please help. Yks asia vielä:

NEVER TRUST AN GREENSKIN!
Niin, kuten kaikki muutkin sano lisää Sauruksia, varsinkin koska jos nyt ihan sääntöjen mukaan mennään ni sä et saa käyttää 9 sauruksen unittia, niitä pitää olla vähintään 10
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
Andromedus

Kuka sano etten omista army bookkia. Kuka sano ettei kaverini omista army bookkia. Paikka täynnä pölkky päitä
Corian

Viesti Kirjoittaja Corian »

Siis lizardmeneille EI kuudennessa editionissa ole vielä army bookkia ilmestynyt.
Ainut on tuo GW:n sivuilla oleva artikkeli/lista jonka jullevi sinulle ystävällisesti linkitti.

Ja kysymykseesi miten parantaa listaasi on yksinkertaista. Osta sauruksia keihäiden kanssa semmoiset 20 kpl ja samaten käsiaseiden ja kilpien kanssa eli mahdollisimman paljon Corea.

Skinkit kannattaa jakaa vähän pienempiin ryhmiin ja sitten lähteä häiritsemään/ampumaan vastustajan sivustoja.

Ja viimeiseksi vielä että muiden tämän foorumin käyttäjiä ei kannattaisi haukkua ei etenkään niitä jotka yrittävät vain auttaa...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Andromedus

Okei sori yritätte vain auttaa :oops:

Mulla on se homma minkä jullevi postas. Mulla on nyttten 20 saurusta 36 skinkkii ja kaks kroxii. NE varmaan auttaa ihan hyvin. Mitä muuten ite keräät. Liskoille on muuten ilmestyny army book mutta se pronssi kauden edition.
Corian

Viesti Kirjoittaja Corian »

tottakai liskoilla on army bookki viidennen edikan ajoilta...
se kroxigori rykmentti kannattaisi myös nostaa kolmeen figuun ja seuraavaksi lisää sauruksia, mutta keihäiden kanssa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”