Mikä warhammereissa kiehtoo?
Mikä warhammereissa kiehtoo?
Mikä Warhammereissa teitä kiehtoo, mikä tekee niistä ostamisen arvoisia?
Hmmm, eikö itseäsi kiehdo kummassakaan pelissä mikään?
Sekä FB että 40K ovat mielestäni mukavia pelejä, joita pelatessa on hauskaa ( useimmiten ) ja voi samalla viettää aikaa kavereiden kanssa. Mikäli tarkoitat warhammereilla myös figuja, niin paheksun figujen yleistä nimittämistä warhammereiksi. Yhtä hyvin voisi kutsua kaikkia limsoja Coca-Colaksi etc.
GW:n pelit ovat pelkkää pelaamista laajempi kokonaisuus ja tarjoaa mahdollisuuden monenlaiseen oheistoimintaan kuten pienoismallien kokoaminen, konffaaminen ja maalaaminen.
Sekä FB että 40K ovat mielestäni mukavia pelejä, joita pelatessa on hauskaa ( useimmiten ) ja voi samalla viettää aikaa kavereiden kanssa. Mikäli tarkoitat warhammereilla myös figuja, niin paheksun figujen yleistä nimittämistä warhammereiksi. Yhtä hyvin voisi kutsua kaikkia limsoja Coca-Colaksi etc.
GW:n pelit ovat pelkkää pelaamista laajempi kokonaisuus ja tarjoaa mahdollisuuden monenlaiseen oheistoimintaan kuten pienoismallien kokoaminen, konffaaminen ja maalaaminen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Meikäläisellä on samantyyppinen onkelma kun tuota pelikaveria ei oikein tahdo löytyä tästä lähimaastosta...
Muutamia pelejä olen pikkuserkkuja ja niiden kavereita vastaan pelannu aina kesäsin, mutta kun asuvat kuitenkin n.400km päässä niin ei aina ole järkeä A lähteä kantelemaan figuja sinne ja B muutenkaan taloudellisessa mielessä ei ole kovin kannattavaa...
mutta meikäläistä kiehtoo figuissa yleisesti melkeinpä kaikki...
Ja kaikkein hienointa ois saada tästä hommasta joskus palkkaa...
Aaaahhh,,,...---
Muutamia pelejä olen pikkuserkkuja ja niiden kavereita vastaan pelannu aina kesäsin, mutta kun asuvat kuitenkin n.400km päässä niin ei aina ole järkeä A lähteä kantelemaan figuja sinne ja B muutenkaan taloudellisessa mielessä ei ole kovin kannattavaa...
mutta meikäläistä kiehtoo figuissa yleisesti melkeinpä kaikki...
Ja kaikkein hienointa ois saada tästä hommasta joskus palkkaa...
Aaaahhh,,,...---
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
[oikeinkirjoitus] Ei tianatakin, tienatakkin tai sitten ansaita rahaa[/oikeinkirjoitus]
Kyllähän niillä voi. esim. Ostat kasan figuja. Maalaat ne upeasti ja sit myyt ne eniten tarjoavalle. Tai sit maalaat muiden figuja korvausta vastaan. (Molemmat edellyttää että osaat maalata)
Tai sitten voisit vaikka pelata panoksesta. Molemmat pelaajat pistää satasen pöydälle ja sitten pelataan hampaat irveessä ja voittaja korjaa potin. (Edellyttää, että uhkapelaajia löytyy, muuten et löydä mistään peliseuraa)
Kyllähän niillä voi. esim. Ostat kasan figuja. Maalaat ne upeasti ja sit myyt ne eniten tarjoavalle. Tai sit maalaat muiden figuja korvausta vastaan. (Molemmat edellyttää että osaat maalata)
Tai sitten voisit vaikka pelata panoksesta. Molemmat pelaajat pistää satasen pöydälle ja sitten pelataan hampaat irveessä ja voittaja korjaa potin. (Edellyttää, että uhkapelaajia löytyy, muuten et löydä mistään peliseuraa)
En itse suosittele rahan sotkemista mihinkään. Esim. olet pelannut pelin jossa oli vaikka panoksena 10€ ja jompikumpi voittaa pelin (ihme) ja rahapelien jälkeen yleensä ei enää tunnu miltään pelata ainoastaa jostain ihmeen kunniasta. Ihan oikeasti, raha sotkee kaiken mihin se pääsee käsiksi. Ja this is vain my mielipide. 
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Enemmänkin meinasin sellasia myyjähommia jossain kaupassa (fantsussa, GW:ssä, puolenkuunpeleissä)...
Mutta ei ole tuota ikää oikein vielä...
Ja anteeksi jos olen suututtanut Suomen oikeinkirjoituskeijun ja joka yö löydän lepakon juomastani, mutta pääasia on se, että kaikki ymmärsivät mitä tarkoitin. Eikös vain?
Tässäkin on yksi projekti kaverille maalaamista meneillään...
Pitäis maalata 20 swordmasteria ystävälle ja hyvin.
Mutta ei ole tuota ikää oikein vielä...
Ja anteeksi jos olen suututtanut Suomen oikeinkirjoituskeijun ja joka yö löydän lepakon juomastani, mutta pääasia on se, että kaikki ymmärsivät mitä tarkoitin. Eikös vain?
Tässäkin on yksi projekti kaverille maalaamista meneillään...
Pitäis maalata 20 swordmasteria ystävälle ja hyvin.
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
-
sir shadow
Pelit on mukavia.... maalaus on kivaa siinä saa hyvin ajan kulumaaan ja fluffi maiilmakin on ihan kiehtova...
Ja on hammerit ainakin minusta parempi harrastus kuin colin mac rae rallyn pelaaminen. Siinä muutama syy, siskopuolenikin kyselevät samaa ''Mitä hauskaa niissä pikku ukoissa oikeen on?!''
Ja on hammerit ainakin minusta parempi harrastus kuin colin mac rae rallyn pelaaminen. Siinä muutama syy, siskopuolenikin kyselevät samaa ''Mitä hauskaa niissä pikku ukoissa oikeen on?!''
Today we can but begin what must surely be a long and arduous task.
Maalaaminen, pelaaminen, keräileminen, kehittyminen (maalauksessa & pelitaidoissa) ja niin eespäin. Mukava harrastus =) Tulee vietettyä aikaa vanhojen frendien kanssa ketä näki niin epäsäännöllisesti..nythän tästä on tullu jo melkeen rutiini, lauantaina neljän pintaan valuu possea mun kämpille. Jäbät tuo ruokaa, meitsi tarjoaa tilat ja pelipöydän =)
Oispa vaa enemmä aikaa ja motivaatiota maalata, ei koskaan jaksa aloittaa mutta sit kun alottaa siinähän se ilta sit vierähtääkin =) Duunin jälkeen on aina se tietty "uuuuh.." että tahtois vaa löhöillä ja vaikka vähä näppäillä kitaraa. Mahtava harrastus silti kaikenkaikkiaan =)
Oispa vaa enemmä aikaa ja motivaatiota maalata, ei koskaan jaksa aloittaa mutta sit kun alottaa siinähän se ilta sit vierähtääkin =) Duunin jälkeen on aina se tietty "uuuuh.." että tahtois vaa löhöillä ja vaikka vähä näppäillä kitaraa. Mahtava harrastus silti kaikenkaikkiaan =)
Itse olen surkea piirtämään mitään (kyllä, kaikki kehuvat töitäni pelkästä säälistä) mutta maalaaminen luonnistuu hieman paremmin ja se on mielestäni hauskaa, myös figut ovat hienoja ja niiden konvertointi on mukavaa puuhaa. Pelaamisesta en sano mitään muutakuin että se kuulostaa ja näyttää kivalta, pelikaveri puuttuu niin nolla on peli taulussa
- Henri Ketonen
-
Elf & Goblin
-
Elf & Goblin