"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Korhil, Hunter Captain of the White Lions.

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Lanttu

Korhil, Hunter Captain of the White Lions.

Viesti Kirjoittaja Lanttu »

Eli missä kyseistä kapteenia myydään??? En itse ole ainakaan huomannut GW:n sivuilla enkä missään muuallakaan.
Ja mitä mieltä olette itse Korhilista. Statsit on kyllä tiedossa mutta haluaisin kuula asiantuntijoiden mielipiteitä
Guzlob
Viesti:

Re: Korhil, Hunter Captain of the White Lions.

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Lanttu kirjoitti:Eli missä kyseistä kapteenia myydään??? En itse ole ainakaan huomannut GW:n sivuilla enkä missään muuallakaan.
Kaksi ensimmäistä itemiä listassa. Otin aikaa, meni 22 sekuntia etsiessä.
it is apparent the intent has been revealed
Dolmot
Valvoja

Re: Korhil, Hunter Captain of the White Lions.

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Lanttu kirjoitti:Ja mitä mieltä olette itse Korhilista. Statsit on kyllä tiedossa mutta haluaisin kuula asiantuntijoiden mielipiteitä
Olen käyttänyt kerran kutosedikan aikana. Korhil oli vartioimassa battle standardia, jolla taisi olla jokin vinkeä taikalippu ja siksi save loisti poissaolollaan. Dark Elf assassin kävi päälle, löi ohi ja Korhil nappasi kahden käden rystyotteella tupla-killing blowt. Murhamiehen pää lensi komeassa kaaressa yli puunlatvojen.

Oikein hyvä sankari siis, kunhan vain muistaa heittää tarpeeksi kutosia. Suosittelen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Lanttu

Tiedättekö mitään ei-nettikauppoja joisa Korhilia myydää???
"One by one the Daemons fell and the Elf Lord stood tall."
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Gw:n oma kauppa, missään tuskin niitä hyllytavarana myydään.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

En muista nähneeni hyllyssä aikoihin. Käytettynä voi saada hyvällä tuurilla, mutta siinä saa odottaa aikansa. Varmat vaihtoehdot rajoittuvat aika tiukasti mail orderiin joko suoraan tai jonkin välittäjän (PKP, Susi) kautta. En tiedä mitä suositella, kun GW nosti suorien toimitusten postikuluminimin kahdeksaan puntaan ja PKP:n toimitukset ilmeisesti hoidetaan GW:n Etelä-Burman haarakonttorissa ja lähetetään kiertämään Kap Hornia sitten kun joku viitsii vaivautua. Kukaan ei ole viitsinyt viimeiseen kuukauteen.

Täysi figu muuten sisältää kropan, kirveen ja viitan. Niistä köyhtyy muistaakseni kuusi puntaa.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Lanttu

Kiitos :)

Lisää mielipiteitä vaan.
Quintus

Viesti Kirjoittaja Quintus »

Itse omistan tuon kyseisen figun. Hieno mies on (varsinkin letti). Käytän lionguard- komentajana, jos joskus oikein iskeytyy kieli poskelle. :D
Dice are my best weapons.
Kaappari

Viesti Kirjoittaja Kaappari »

Statsiensa puolesta ihan hyvä sankari. Vielä hieman noppaonnea niin kyllä se porukkaa kasaan pistää :)
Eläminen on kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa.
Lanttu

Voitte kertoa mielipiteitä myös Alariellesta ja hänen uskollisista Handmaideneista.

Ainiin, Modeille, tää topic taita olla väärässä paikassa. Saattas kuulua armeijoihin ja yksikköihin. Siirtäkää jos haluutte.
Joonas1007

Viesti Kirjoittaja Joonas1007 »

Ootko ajatellu sen konffaamista jostain White lionista.
' Then i pity you and all the world.' said Haubr earnestly. ' that of all races of men, the gods favour we norse alone.'
Sword of teclis

Viesti Kirjoittaja Sword of teclis »

Mielestäni Korhil on yksi parhaista High elf special charastereista halvan pistemääränsä vuoksi.
Statseiltansa Korhil on erittäin hyvä ja vielä muutama erikoissääntö.
Itse ostaisin heti jos jku suostuisi myymään figun kohtuulliseen hintaan...
Ruutanalaiset on hulluja!
Joonas1007

Viesti Kirjoittaja Joonas1007 »

Oletko nähnyt jonkun myyvän sitä koska tulisin itsekkin tappelemaan siitä kynsin ja hampain. (Heh)

Et kyllä varmaan sanoisi sitä.
' Then i pity you and all the world.' said Haubr earnestly. ' that of all races of men, the gods favour we norse alone.'
Lanttu

Werekin kirjoitti:Ootko ajatellu sen konffaamista jostain White lionista.
Ei taitais mun taidot riittää sen konffaamiseen.
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

Lanttu kirjoitti:Voitte kertoa mielipiteitä myös Alariellesta ja hänen uskollisista Handmaideneista.
Alarielle-figuuri on ihan kaunis. Tilasin sen Nottinghamista(Suomesta ei taida löytyä enää) ja olen käyttänyt tavallisena maagina. Yksi lempifiguistani.

Special Charactereita en ole koskaan käyttänyt, mutta ainakin kaaosta vastaan näyttäisi toimivalta, vaikkei hengissä pysykään, jos lähitaisteluun joutuu. Tästä tulee ongelmia handmaideneiden kanssa.
Handmaidenit ovat taitavia lothern sea guardeja, joilla saattaisi tehdä jotakin, elleivät maksaisi niin paljoa. Figuurit ovat melko rumia (viime laitos ja korsetti- heavy armourit) ja fluffi... no siitä en sano mitään.
Vate

Viesti Kirjoittaja Vate »

Kysyisin sellaista itse figusta, että miksei GW:n sivuilla ole siellä sitä viittaa? Vai onko se jossain piilotettuna? Koska itse löysin vain sen Korhilin ja kirveen. Siinä ukossa ei kyllä näyttäisi sitä viittaa olevan.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Juu, sitä viittaa ei sieltä tainnut voida tilata. Käsittääkseni sen saa US online storesta, tai sieltä kaverini Loope ainakin sanoi sen tilanneensa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”