Korhil, Hunter Captain of the White Lions.
Korhil, Hunter Captain of the White Lions.
Eli missä kyseistä kapteenia myydään??? En itse ole ainakaan huomannut GW:n sivuilla enkä missään muuallakaan.
Ja mitä mieltä olette itse Korhilista. Statsit on kyllä tiedossa mutta haluaisin kuula asiantuntijoiden mielipiteitä
Ja mitä mieltä olette itse Korhilista. Statsit on kyllä tiedossa mutta haluaisin kuula asiantuntijoiden mielipiteitä
Re: Korhil, Hunter Captain of the White Lions.
Kaksi ensimmäistä itemiä listassa. Otin aikaa, meni 22 sekuntia etsiessä.Lanttu kirjoitti:Eli missä kyseistä kapteenia myydään??? En itse ole ainakaan huomannut GW:n sivuilla enkä missään muuallakaan.
it is apparent the intent has been revealed
Re: Korhil, Hunter Captain of the White Lions.
Olen käyttänyt kerran kutosedikan aikana. Korhil oli vartioimassa battle standardia, jolla taisi olla jokin vinkeä taikalippu ja siksi save loisti poissaolollaan. Dark Elf assassin kävi päälle, löi ohi ja Korhil nappasi kahden käden rystyotteella tupla-killing blowt. Murhamiehen pää lensi komeassa kaaressa yli puunlatvojen.Lanttu kirjoitti:Ja mitä mieltä olette itse Korhilista. Statsit on kyllä tiedossa mutta haluaisin kuula asiantuntijoiden mielipiteitä
Oikein hyvä sankari siis, kunhan vain muistaa heittää tarpeeksi kutosia. Suosittelen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
En muista nähneeni hyllyssä aikoihin. Käytettynä voi saada hyvällä tuurilla, mutta siinä saa odottaa aikansa. Varmat vaihtoehdot rajoittuvat aika tiukasti mail orderiin joko suoraan tai jonkin välittäjän (PKP, Susi) kautta. En tiedä mitä suositella, kun GW nosti suorien toimitusten postikuluminimin kahdeksaan puntaan ja PKP:n toimitukset ilmeisesti hoidetaan GW:n Etelä-Burman haarakonttorissa ja lähetetään kiertämään Kap Hornia sitten kun joku viitsii vaivautua. Kukaan ei ole viitsinyt viimeiseen kuukauteen.
Täysi figu muuten sisältää kropan, kirveen ja viitan. Niistä köyhtyy muistaakseni kuusi puntaa.
Täysi figu muuten sisältää kropan, kirveen ja viitan. Niistä köyhtyy muistaakseni kuusi puntaa.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
-
Joonas1007
-
Sword of teclis
-
Joonas1007
Alarielle-figuuri on ihan kaunis. Tilasin sen Nottinghamista(Suomesta ei taida löytyä enää) ja olen käyttänyt tavallisena maagina. Yksi lempifiguistani.Lanttu kirjoitti:Voitte kertoa mielipiteitä myös Alariellesta ja hänen uskollisista Handmaideneista.
Special Charactereita en ole koskaan käyttänyt, mutta ainakin kaaosta vastaan näyttäisi toimivalta, vaikkei hengissä pysykään, jos lähitaisteluun joutuu. Tästä tulee ongelmia handmaideneiden kanssa.
Handmaidenit ovat taitavia lothern sea guardeja, joilla saattaisi tehdä jotakin, elleivät maksaisi niin paljoa. Figuurit ovat melko rumia (viime laitos ja korsetti- heavy armourit) ja fluffi... no siitä en sano mitään.