"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau vs Eldar

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
tässähän minä

Tau vs Eldar

Viesti Kirjoittaja tässähän minä »

Nii et miten voin voittaa eldarin 500pts. armeejal itelläni on.
ethereal
palomiehiä 12kpl with pulse rifles, transport devilfish with burst cannon, pair of gun drones, distrupton pod
gue'vesa'la human auxiliares 6kpl with lasguns and 1 pulse carbine
toinen samanlane auxiliarit
hammerhead with railgun, smart missile, landing gear, targettin array, target lock.

Sil on:avatar
2x5 guardian defender squad
2wraitlodia star cannoneil
ja sit sil jotai muuta

nii et miten voitan eldarit kertokaa et onkos muutamist

Mun taktiikka mitä oon ajatellu ammun hammerheadil railil vien firut devilil jonki matkaa ja sit devil ton hammerheadin taakse et se voi peittää sen takapuolen ja ammutaan vaa kaikil ukoil
Weazel

Viesti Kirjoittaja Weazel »

Vaihda Hammerheadiin Railgunin tilalle Ion cannon niin saat wraithlordit helpommin alas. Vaikka railgunissa on kova strena, Ionilla saa 3 laukausta, jolloin hyvällä tuurilla voit kaataa vaikka yhden lordin vuorossa.

Fluffillisesti kyllä arvelluttaa 2 wraithlordia 500pts armeijassa... Mutta minkäs teet kun säännöt eivät taida tuollaista kieltää.. :|
Follow me Sons of Russ, this night our enemies shall feel the fangs of the Wolf!
LordDemon

Viesti Kirjoittaja LordDemon »

Ehkä kannattaa ajoneuvoihin pistää seeker-missile tai pari, ja antaa FW ryhmänjohtajalle markerlight+target lock. Ovat hyvä lisä Wraight lordia vastaan. Ajoneuvoihin ehdottomasti disruption pod (ehkä kierros lisä aikaa).

Kannattaa myös huomata yksi vastustajan heikko kohta: Sillä ei ole mitään jolla se ampuisi HH:n etupeltiin vahinkoa(ainakaan mitään mistä olisit kertonut). Eli voit ajaa ympyrää wraight lordien ympärillä kunhan pidät etäisyyttä. Sillä on kuitenkin kovat lähisaseet joten varo lähitaistelua.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
figunarkki

Re: Tau vs Eldar

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

tässähän minä kirjoitti:Mun taktiikka mitä oon ajatellu ammun hammerheadil railil vien firut devilil jonki matkaa ja sit devil ton hammerheadin taakse et se voi peittää sen takapuolen ja ammutaan vaa kaikil ukoil
Muuten hyvä taktiikka, mutta ei kestä itse pelitilannetta. Vastustajasi tietää ettei saa hammerheadia alas, ja keskittaa kaiken tulen deviliin. Devili putoaa ja osa firewarruista kuolee.
Landing geari on muuten ihan turha hammerheadissa. Ainaki tommosta listaa vastaan.
Auxilit korvaa palomiehillä. Niillä ei tee mitään.
Devilfishilläkään ei oikeastaan tee mitään, kun harvoin firewarruja on järkevää liikuttaa mihinkään.

Voin antaa oman overpover 500pts turnauslistan. Jolla oon voittanu 17 peliä 18 pelistä (turnauksissa).

Kyseisissä turnauksissa pienen pistemäärän takia oli sovittu että pitää olla yksi HQ ja yksi troop. (se on muuten hyvä säänto pikkupeleihin)

Hammerhead (multitracker,target lock)

2xBroadside battlesuit (multitracker, smartmissile systems)

shas´o (multitracker, missile pod, plasma rifle)

6xfirewarriors

Tuo on se listan runko. Siihen voi lisätä esim. Firewarruille bondedin, shas´olle shield generatorin yms. vastustajasta riippuen.

EDIT: niin tosiaan. Te mariinipelaajat valitatte aina että saatte liian vähän porukkaa peliin. 10 figua 500pts Taulla :D
tässähän minä

Re: Tau vs Eldar

Viesti Kirjoittaja tässähän minä »

figunarkki kirjoitti:
tässähän minä kirjoitti: Voin antaa oman overpover 500pts turnauslistan. Jolla oon voittanu 17 peliä 18 pelistä (turnauksissa).

Kyseisissä turnauksissa pienen pistemäärän takia oli sovittu että pitää olla yksi HQ ja yksi troop. (se on muuten hyvä säänto pikkupeleihin)

Hammerhead (multitracker,target lock)

2xBroadside battlesuit (multitracker, smartmissile systems)

shas´o (multitracker, missile pod, plasma rifle)

6xfirewarriors

Tuo on se listan runko. Siihen voi lisätä esim. Firewarruille bondedin, shas´olle shield generatorin yms. vastustajasta riippuen.

EDIT: niin tosiaan. Te mariinipelaajat valitatte aina että saatte liian vähän porukkaa peliin. 10 figua 500pts Taulla :D
Oisikos tämä tehokkaampi armeeja 24unitil kerroppa mielipitees
Hq

Ethereal
-2ccw
=50pts.

Commander Shas'o
-Tl missile pod
-Shield generators
=116pts.

Troops

9Firewarriors
-Pulse rifles
=90pts.

8Firewarriors
-Pulse rifles
=80pts.

Heavy support

Broadside battlesuit team
-Smart missile system
-Tl railgun
-Multi-Tracker
=75pts.

Broadside battlesuit team
-Tl plasma rifle
-Tl railgun
-Multi-Tracker
=85pts.

Units:22
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Firewarrioreita ei tarvitse olla kuin se kuusi per ryhmä, ja ethreal roskiin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”