Paljon mahtuu Cadian Shock Squadiin Inffei...
-
JoeL *CaMiNa*
Paljon mahtuu Cadian Shock Squadiin Inffei...
tiedän, että ostan codex mutta saisin miettimist vähäks aikaa mitä järkkään armeijalle 
-
JoeL *CaMiNa*
-
Stenvall
Toivottavasti ymmärsin oikein. Eli yhdessä IG:n infantry squadissa on 10 sotilasta, joista yhden voi aseistaa special-aseella ja joista kahdesta voi tehdä heavy-asetiimin (11€ pakkauksessa tulee yksi tiimi), joista toisella on itse ase ja toinen saa tyytyä ammuskelemaan lasgunilla.
Eli tavallaan 1 heavy-asetiimi, 1 special-ase ja 7 tavallista äijää (joista yksi kersantti).
Eli tavallaan 1 heavy-asetiimi, 1 special-ase ja 7 tavallista äijää (joista yksi kersantti).
Käsittääkseni tällä ei ole tekemistä alkuperäisen kysymyksen kanssa.
Viimeksi muokannut Stenvall, La 19.02.2005 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
JoeL *CaMiNa*
-
Stenvall
huoh. Elikkä squadiin kuuluu: 1 pakollinen kersantti, 9 sotilasta, joista yhdelle voit antaa spesiaali-aseen ja yhdelle heavy-aseen. Näin ei ole pakko tehdä, joten sinulla on kersantti ja 9 sotilasta lasguneilla tai kersantti, 8 solttua ja 1 jompaakumpaa tai kersantti ja 7 solttua +1 spesiaali +1 heavy. Päätä itse. Se on aivan selvästi sanottu siellä codexissa.
niih.
-
JoeL *CaMiNa*
Paitsi että heavy-aseeseen pitää olla kaksi tyyppiä vapaana.kääpiökuningas kirjoitti:huoh. Elikkä squadiin kuuluu: 1 pakollinen kersantti, 9 sotilasta, joista yhdelle voit antaa spesiaali-aseen ja yhdelle heavy-aseen. Näin ei ole pakko tehdä, joten sinulla on kersantti ja 9 sotilasta lasguneilla tai kersantti, 8 solttua ja 1 jompaakumpaa tai kersantti ja 7 solttua +1 spesiaali +1 heavy. Päätä itse. Se on aivan selvästi sanottu siellä codexissa.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.