"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fluffikas armeija.

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
mr.tp

Fluffikas armeija.

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Näin aluksi pyydän että tätä ketjua ei lukittaisi vaikka tämä onkin kysely. Ketjuun olisi tarkoitus saada järkeviä vastauksia eikä yhden tai kahden lauseen toteamuksia/spämmäyksiä.

Ja sitten kysymykseen. Oletko koskaan suunnitellut tosissasi fluffikasta armeijaa? Jos olet niin näkyykö se nykyisessä armeijassasi?
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

määrittele Fluffikas?

periaatteessa jokainen Smuffipelaaja voi sanoa omaavansa fluffikkaan armeijan koska heillä on tuekseen kasapäin valmista fluffia.

Itse olen miettinyt (ja usein myös kirjoittanut) fluffia kaikille armeijoilleni. Parhaiten se näkyy mariiniarmeijassani (fluffi löytyy sotustakin). Jokainen armeijan ryhmä on nimetty, veteraanikessut/ryhmät on koristeltu fluffin mukaisesti, armeijan fluffin mukaan on suunniteltu yksi kamppanja...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Mietin kyllä joskus tekeväni 10 marinen squadeja, mutta ääh..

Nurgle armeijassani oli kuitenkin kolme 7 miehen yksikköä, ja kaiken kaikkiaan 7 yksikköä. Jotain muuta siinä oli vielä 7 mut en muista mitä :P
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Itse määrittelen aina jonkin fluffin, vaikka moisesta tarinaa en muille jaa. Onhan minulla Black Templarien säännöillä sykkivä "Purple Templars" poppoo joka fanaattisuudessa kiertelee ympäri galaxia puhdistaen Keisarin nimeen omine komentajineen ja tyylineen. Hiljalleen jopa armeija ja sen hahmot alkaakin muistuttaa sitä ideaalia muutenkin mille perustin sen fluffin, mutta vielä on niin paljon hankittavaa...

Necron armeijalla tosin on käynyt köpelömmin tuolta saralta, sillä mitä kehitellä moiselle armeijalle fluffia? Kumminkin ajatus maailma pyörii yhteisö periaatteella, joka pitäisi olla yhteydessä siihen yhteen vihaan Old oneja vastaan ja galaxin tuhoamiseen/valtaamiseen/muuhun vastaavaan... tai sitten vaan fluffi suoni ei ole herännyt tuolle. Mutta tuo nyt tulikin tehtyä, kun halusin tehdä erinlaisemman Necron listan muutenkin.

Tuleva Imperial Guard lista tosin on alkanut kehkeytymään fluffillisesti mielessä, joka hivenen nopeuttaa senkin toteuttamista. Iso kasa miehiä tippuu taivaalta sentinelien syöksyessä pätsiin, taivas lyö tulta basiliskin säestyksellä ja muuta vastaavaa bullionia joka nyt ei oikeasti toisia kiinnosta, mutta vahvaa fluffi biblioteekkia tuostakin tulossa itselleni.

Kill Teameista on tullut nykyjään kunnon fluffi suonen eheyttäjä ja parhaillaan tullut tehtyäkin viidelle armeijalle omat veteraanit, jotka lähtee suorittamaan mahdotonta tehtävää (ja itseni tuntien se myös jää sellaiseksi ;) )

Eli aina jonkinlaista fluffia rakennan, kuten myös aina peleissä pyöritän mielessä miten suuret titaanien taistelut alkaa (ja miten ne yleensä kummasti päättyy oman armeijan totaaliseen tuhoon ;) ) ja mitkä on syyt ylipäätänsä siihen mittelöön ja muuta vastaavaa. Eli fluffi on vahvasti mielessä aina kun häärään tämän harrastuksen parissa.
Ugh olen puhunut, ugh täten vaikenen.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Aasimar kirjoitti: Necron armeijalla tosin on käynyt köpelömmin tuolta saralta, sillä mitä kehitellä moiselle armeijalle fluffia? Kumminkin ajatus maailma pyörii yhteisö periaatteella, joka pitäisi olla yhteydessä siihen yhteen vihaan Old oneja vastaan ja galaxin tuhoamiseen/valtaamiseen/muuhun vastaavaan... tai sitten vaan fluffi suoni ei ole herännyt tuolle. Mutta tuo nyt tulikin tehtyä, kun halusin tehdä erinlaisemman Necron listan muutenkin.
varmaan lähinnä vihollisten kannalta kirjoitettuna, eli Imperiumin raportteja ko armeijasta, Farseerien ennustuksia armeijasi aiheuttamista tuhoista jne
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Kaikki armeijani ovat lähteneet jo ajatuksina pohjautuen olemassaolevaan maailmaan. Molemmille pääarmeijoille löytyy useita sivuja (tarkalleen 2 ja 5) ihan laadukastakin kuvausta kuvaten heitä aina taistelumetodeista kotimaailmaan ja sankareihin. Kun päätän teeman ja siihen liittyvät historian jne., pysyn siinä. Teema on aina ensimmäinen prioriteetti uusia joukkoja kerätessä.

Tämä kai mielestäni määrittelee fluffikkuuden, sillä pidän esim. Kalevala 15. fluffikkaana armeijana, sillä se on uskollinen omalle fluffilleen (jonka olen itse kirjoittanut). Sillä on kantava, uskottava ajatus joka sijoittuu pelimaailmaan eikä riko kumpaakaan, itseään eikä maailmaa, vastaan.

Nykyään uudelleenmaalauksen alaisena oleva Iron Warriors LatD armeijani, Horde of Iron, pohjautuu päinvastoin olemassaolevaan fluffiin, joskin sankarit taustoineen ovat omatekemiä (lähinnä sen takia että saan leikkiä jumalaa heidän kohtaloillaan).

Edit: Oman Kaaosarmeijan fluffi on kirjoitettu Keisarillisen inkvisiittorin tutkimuksina, vaikkakin on ehkä turhankin puolueetonta ollakseen inkvisiittorin kynästä. Minä kun vain tahdon tietää mitä siellä oikeasti tapahtui. ;)
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Monni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monni »

Tällä hetkellä on varmaan kunnianhimoisin projekti tuo avaruuskääpiö-poppoo, jolla toivottavasti pääsen osallistumaan seuraavaan Fanaticciin. En kuitenkaan pääse ihan haluamallani IG-listalla, joka perustaa lähinnä Last Chancereihin ja Veteran Squadeihin lähinnä siksi, että halusin korostaa kuolevan rodun vähäistä väkilukua sekä erikoistumista. Fluffia olen mielessäni luonnostellut, ja pääpiirteittäin se perustaa Guerrilla/Che terroristi/vapaustaistelija akselille! Colonel Chaefer ja Kage saavat tietysti omat erikoismodelinsa ja uudet nimet/fluffit, mutta perusidea oli että kaikilla olisi BS4 tai suurempi, mutta ei ihmistä kummoisempi kesto. Ne harvat BS3 jannut jotka armeijaan tulee saavat käteensä flamerit, joten niiden (neljän tyypin) ballistiikka-arvolla ei ole väliä...
Toistaiseksi olen konffaillut armeijasta noin puolet, eli paljon on vielä tehtävää! Uusimpia tulokkaita ovat kokonaan Scratchbuildatut Sentinelit joita armeijaan tulee yhteensä 6 (ainoat Lascannonit) sekä Kagen runko (paljon stuffausta uupuu)

Laitan toki näistä kuvaa sitten kun saan jotain maaleihin.

Olen maalannut yhdet Necronit asiakkaan pyynnöstä Terminator-hengessä, eli punaiset silmät ja sinihohtoinen kromiranka. näistä on kuvia ainakin puolenkuun pelien sivuilla (jossain)...jos olet nähnyt turnauksessa Monolithin jossa sykki strobovalo sisällä, olet todennäköisesti törmännyt kyseisiin Necroneihin (strobon tosin asensi eräs taitava sähkömies, minä vaan kasasin/maalasin poppoon)

Olen myös haaveillut tekeväni tosi teemapainotteiset Necronit joihin en kuitenkaan hirveämmin ole vielä syventynyt...
Johtava idea kuitenkin löytyy, elikkä kyseinen prokkis siis pohjaa Marssiin, Adeptus Mechanicukseen ja tottakai itse Machine Godiin, josta siis "on huhuttu" että setä onkin oikeasti kauan kadoksissa ollut Catani. Elikkäs, punasävyistä necronia ja "Necron Lord", joka ei muistuta pahemmin tavan Lordia vaan enemmänkin Kääntynyttä Techpriestiä tuhansin implantein!
Elikkäs siis koneistettuja ihmisiä sekä Necroneita Keisarin hylänneiden Techpriestien johtamina, ja tietenkin iso pomo itse, Machine God - kokonaan Scratchbuildattuna sekä varmaankin nightbringerin stateilla!
Ajatus uudesta, mielettömän vaarallisesta uhkasta ihan keisarin kotiovella kiehtoo jo sellaisenaan - ja jälleen kerran tällanen lievä renegade-henkisyys vetoaa meikäläiseen! Ei ihan Necroneita eikä Ihan ihmisiäkään...fantastista!

Onhan mulla vielä keskeneräisenä Emperors Childrenit kovinkin fluffipainotteisena/pelitehottomana versiona sekä keskeneräinen "ihan oma" chapter Star Hawks joka ei uhraa kuitenkaan kaikkea pelitehoa fluffin alttarille - sitä kuitenkin löytyy.

Juu eli siis kai se on vastattava,
"Olen suunnitellut ja näkyy"
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Oman LATD:ini, Unsanctioned fluffi on kirjoitettu inkvisition raportttina tyyliin Index-jutut WH:ssa, pituus 8 sivua.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
beari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja beari »

Omien armeijoideni(listojen) suunnittelu alkaa aina sen jälkeen, kun kantava voima eli armeijan tausta on selvillä. Itsellä kaikkein tärkein asia on siis aivan ehdottomasti saada armeijaan jonkinlainen tausta, jolloin itse taistelut ovat paljon mielenkiintoisempia.

Hyvin usein tulee pelipäivää ennen käytettyä yön pimeinä tunteina aikaa jonkin uuden sankarin/muuten vaan häiriintynen yksilön modaamiseen, jotta saa fluffin vaatiman yksikön peliin asianmukaisena.

Turnauslistat ovat itselle todella vaikeita tehdä myös sen takia, että ne ovat usein hyvin tylsiä, kun pitää saada vain niitä tehokkaita yksiköitä. Armeijaan on siis vaikea pomon lisäksi saada hauskoja ja mielenkiintoisia yksiköitä. Itsellä on tämän vuoksi aina ~200 pts. vähintään varattuna "Fluffiin" näitä varten. Harmillista noissa sitten on vain se, että eipä niillä pelejä turnauksissa pahemmin voitella.
--
Aikainen karhu marjastajan nappaa
Jurpo

faktaa

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Oma kaaoslegioonani perustuu mielikuvaan Keisarin puolesta taistelevasta jäännöslegioonasta, jonka alkuperäinen tarkoitus (kuolla pois jaloista) meni pieleen, sillä he ovat yhä olemassa ja voimistuvat koko ajan. Pääasiallisena vihollisena on ihmiskuntaa tuhoava Inkvisitio ja ylpeydessään ylimieliset lojalistit. Periaatteessa legioonan taistelut käydään ihmishenkien pelastamiseksi. Ja siinä periaatteessa ei kuunnella käsitettä "uhrattavissa", vaan estetään vaan murhaamista.

Armeija perustuu jalkaväkeen, eli koneina on vain dreadeja ja defa. Periaatteessa koko armeija on jalan liikkeellä ja erikoisaseita on vain vähän. Ainoastaan berzerkeillä on ajoneuvo, millä he ajavat kohti ja räkättävät kuin hullut...

Ja onhan sitä laajempikin pelikronikka kirjoitettu. Legioonan oman kirjurin kronikka ja virallinen ohjesääntö, Index Omega.

http://www.sotavasara.net/peliporukat/v ... php?t=1214
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Meitsille sanat "fluffikas armeija" tarkoittavat lähinnä jotain omaperäistä viritelmää, jonka olisi tarkoitus tuntua sisimmässäni "oikealta". Tältä pohjalta yritän kaikkia armeijoitani väkertää (yritän väkertää < väkerrän).

Tuo tarkoittaa, että oli armeija mikä tahansa yritän etsiä joitain vähemmän käytettyjä juttuja ja sopivaa teemaa (maalauksessa/listassa). Esim. en missään nimessä tekisi Mariini armeijaa, jollei se olisi Inqvisiittorin hellässä ohjauksessa taikka jokin vähemmän käytetyn Chapterin lipun alla (esim. Relictorit).

Käytäntöpuolella on tekemisvaiheessa Thousand Sonit, joilla Kroot Mercenaryjä.

Taustatarinan aion tehdä kun armeija yleistyyliltään miellyttää ja figut ovat vähän paremmassa vaiheessa..
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Olin niin lopen uupunut lotrin armeijoihin, joiden teemat saneltiin kirjassa. Sielläkin tosin yritin vähän rikkoa niitä, mutta turnauksissa joutui aina selittelemään.

Nyt aloitettuani 40k:n mahdollisuudet tuntuu rajattomilta. Ensin olen Eldarin kimpussa ja Craftworld N'umdon on pikkuhiljaa muotoutumassa omine johtajineen, yksikköineen ja sääntöineen. Siitä voitte sitten saada lisäinförmatsuunia seuraamalla tarinat ja novellit -osiota.

En millään pystyisi pelaamaan vain jollain kolkolla perusarmeijalla. Se tyyli ratkaisee todella paljon. Siksipä uskon luovani craftworldilleni mahdollisuuden seurata minkä tahansa muun craftworldin sääntöjä, jottei sitten ala kaduttamaan yksipuolisuus.
Skalf Blackhammer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skalf Blackhammer »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 393#466393

tässä minun ''fluffikas'' armeijani on mitäs pidätte...

Tuossa ohessa myös vähän fluffia... Tässä sellaista mitä tuolla ei sanota: Carl's mirror company on muuten normaali space marine ryhmä, mutta kaikilla on keltaiset pitkät hiukset. Defenders of the Carl castele on Carlin oma suosikki... He käyttävät haarniskoita jotka ovat puoliksi kullan ja puoliksi valkoisen värisiä. Defender of the Carl castlen johtaja (perus space marine) on tarkoitus maalata hopean vihreäksi, sillä hän on Carlin suosikki nimi: Caralidous...
Varjoissa asuva varjo komppania on ehdottomasti Carlille arvottomin ryhmä sillä Carl inhoaa tummia värejä ''yac!''. Lintu ryhmä on tarkoitettu Carlin itsemurha ryhmäksi mitä kuvaakin nimi:''we fly like birds... we fall like stone... we fight like Carl.:)
Carlin suuressa kulta sulattamossa on vuosien jälkeen saatu valmistettua kokonaan kultainen land speader...(fast, faster, fastest, land speeder typhoon...) Se on Carlin uusin älynvälys joka ei todennäköisesti todellisuudessa pysty lentämään noin kovaa. ''gjäh'' ''gjäh''. Carlin kaksi moottoripyörää ovat hyvin huonoissa väleissä Carlin kanssa, sillä he elävät syöden läskiä ja munkkeja... ovat lihavia ja heidän nimensä ovat: Frongel the Fat ja Brongel the Bad... Surullinen keisarin karkoittama komppania...
PPP peppu-peppu-pedro
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Monni kirjoitti: Olen myös haaveillut tekeväni tosi teemapainotteiset Necronit joihin en kuitenkaan hirveämmin ole vielä syventynyt...
Johtava idea kuitenkin löytyy, elikkä kyseinen prokkis siis pohjaa Marssiin, Adeptus Mechanicukseen ja tottakai itse Machine Godiin, josta siis "on huhuttu" että setä onkin oikeasti kauan kadoksissa ollut Catani. Elikkäs, punasävyistä necronia ja "Necron Lord", joka ei muistuta pahemmin tavan Lordia vaan enemmänkin Kääntynyttä Techpriestiä tuhansin implantein!
Elikkäs siis koneistettuja ihmisiä sekä Necroneita Keisarin hylänneiden Techpriestien johtamina, ja tietenkin iso pomo itse, Machine God - kokonaan Scratchbuildattuna sekä varmaankin nightbringerin stateilla!
Ajatus uudesta, mielettömän vaarallisesta uhkasta ihan keisarin kotiovella kiehtoo jo sellaisenaan - ja jälleen kerran tällanen lievä renegade-henkisyys vetoaa meikäläiseen! Ei ihan Necroneita eikä Ihan ihmisiäkään...fantastista!
Kuullostaa loistavalta =D !! Toivottavasti saat tehtyä.

Fluffi on itselleni olennainen osa harrastusta. Ilman fluffia voisin yhtä hyvin pelata shakkia ;) Pidän oman fluffin sillä lailla avoimena, että voin muunnella armeijaa kohtalaisesti. Esim. omaan mariinicahapteriin saan tarvittavaa vaihtelua käyttämällä armeijalistoja sen fluffin eri aikakausista. Eli tavallaan chapterin variaatioita sen eri aikoina. Taistelutyyli on saattanut muuttua ajan saatossa jne. Fluffi on omassa päässä aika pitkälti, pitäisi vaan saada se joskus dokumentoituakin.
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

No itse alustavasti teen muykavan armeijan ja valitsen itseäni miellyttävän väriteeman ja vasta sen jälkeen ryhdyn kirjoittamaan fluffia. Eli armeija muokkaa fluffin, ei fluffi armeijan.

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=37964

Tuossa on alustavasti fluffia omalle 40k armeijalleni. Faban armeijoiden fluffit ovat vain mielessä, mutta silläkin saralla on kehkeytynyt traditio. (Kenraali ei koskaan kuole vaan juoksee karkuun ja tekee comebackin)
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Truitti

Viesti Kirjoittaja Truitti »

Jaaha, no itselläni on ollut jo pitkän aikaa(3kk) mielessä joko; erittäin kunnian himoinen daemonhunters armeja erityisen brutaalisella ja olemattomalla moraalilla tappamassa pelkästään keisarin nimeen(fluffi olematon).
Tai sitten erittäin SA-INT painotteinen, suomihenkinen kaarti armeja(fluffia en keksi nimeksikään).

Kuitenkin molemmilla on se peli teho joskin toissijainen, lähinnä silmän- ja mielen ruokaa silmällä pitäen. Myös Deldari armejani(miksi ei myös orkki armejani) nojaa enemmän fluffilliseen "siisteyteen" kuin pelitehoon.

En ole tosikko...

[i]Edit: voisikohan nideille keksiä omaperäistä fluffia???
Tybraal

FFace kirjoitti:Edit: voisikohan nideille keksiä omaperäistä fluffia???
Ei. Kaikki Tyranidien arkkityypeistä poikkeava on fluffivirhe. On Hive Mind ja 'Nidit. That's it! Toisaalta, tässä pari heittoa...
- Syötyään kokonaisen rodun tämä Hive Fleetin lonkero on muuttunut rodun geenien mukaan (näin voisi konvertoida teeman armeijaan). Muista kirjoittaa taustaa laivaston syömästä rodusta.
- Laivasto on ollut mukana jossain todella mielenkiintoisessa, jossa on mukana esim. Kaaosta (tahdottomia mutaatioita...), Necroneita tai jotain.

Ja sitten entisen armeijani fluffia (nykyisin pikkuveljen omistuksessa/maaleissa):
Tyranidit keräsivät saapuessaan joukon kiinnostuneita xenobiologeja taistelupaikoille. Yksi heistä oli tiedemies Harcon Tleiaxu. Voimiaan salassa harjoittava psioniikko tutki pitkään ja hartaasti Tyranidien DNA:n keräämistä ja Hive Mindin toimintaa ja kymmenien vuosien päästä hän uskoi olevansa valmis ottamaan suoran yhteyden Hive Mindiin. Tämän hän tekikin kauan sitten unohdetulla rintamamaailmalla ja vaarantaen henkensä hän kiinnitti itsensä kuolevaan Tyranid Warrioriin. Hän tiesi paljon Tyranidesta muttei tarpeeksi psioniikasta, ja tämä maksoi hänelle. Psyykkinen ylilataus lähes tappoi Tleiaxun, mutta valitettavasti vain lähes. Usean kuukauden kooman jälkeen herättyään Harcon todettiin parantumattomaksi psykopaatiksi ja tuomioonsa tyytymätön Tleiaxu pakeni laitoksesta Hiven uumeniin potemaan hulluuttaan. Hänen visiokseen oli tullut täydellinen olento: Tyranid. Perustaen tutkimuksensa uudelleen hän muutti itsensä hirviöksi, Tyranidin ja ihmisen välikappaleeksi. Mutta väin itsensä muutaminen ei riitäisi. Hän salakuljetti planeetalle elävän Genestealerin jota hän laitteineen ja voimineen oppi hallitsemaan. Usean sukupolven ajan Tleiaxu kasvatti kulttia Genestealerin avulla ja lopulta kutsui paikalle itse Pesälaivaston. Tällöin kultti alkoi toimia ja Tleiaxu paljastui loistavaksi kansankiihottajaksi, yllyttäen miljoonat työläiset repimään vahan Imperiumin palasiksi. Saapuessaan paikalle Hive Mind tunnisti vanhan jälkensä, ja Tleiaxun kehitys Synapsiksi oli valmis. Kapinan avulla Tyranidit söivät heikennetyn planeetan vaivatta, mutta Tleiaxu pääsi pakoon viimeisten ihmisten joukossa. Näin sai muotonsa Hive Fleet Tleiaxu, ja sen tuomiota saarnaava esitaistelija.

Edit: Lisätty selventävä(?) sana.
Viimeksi muokannut Tybraal, Ma 09.05.2005 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dracheny

Viesti Kirjoittaja Dracheny »

Muuten hyvä mutta:
'Nidit poistuessaan paikalta käyttävät hyväkseen KAIKEN biomassan jota on saatavilla, siis myös omat joukkonsa.
Tai sitten en vain ymmärtänyt ihmisen pakenemisen ja kekolaivaston yhteyttä...

Ja häpeä niille jotka eivät tee fluffi armeijoita!
(viittaa siis ex 96:iin)

Omat armeijani ovat onneksi jossain mielessä määriteltävissä "fluffikkaiksi":

(DE) Kabal of the Fanged Skulls/ Convent of Khaines Chosen?
Pieni huomaamaton kabal, jonka nykyisellä johtajalla on kuitenkin kätkettyä valtaa kiitos erään Verikätistä jumalaa palvovan kultin.
Jotenkin siihen pitäisi vielä saada solmittua ex-Incubi.

(SM) Tenet Warriors?
PIOUS!
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Tybraal

Dracheny kirjoitti:Muuten hyvä mutta:
'Nidit poistuessaan paikalta käyttävät hyväkseen KAIKEN biomassan jota on saatavilla, siis myös omat joukkonsa.
Tai sitten en vain ymmärtänyt ihmisen pakenemisen ja kekolaivaston yhteyttä...
Ei niin etteivät Tyranidit yrittäisi syödä Tleiaxua, hän vain pakenee ajoissa ennenkuin tyrkyt voittavat lopullisesti ja alkavat syödä planeettaa.
shiwan8

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Rikon nyt hivenen jonkun mielenrauhaa mutta mielestäni "fluffikas armeija" tarkoittaa mitä tahansa armeijaa. Syy on yksinkertaisesti se että armeija koostuu yleensä osista ja melkein mitä tahansa osien yhdistelmiä voi kutsua fluffikkaaksi. BA marsut pelkillä devastatoreilla, minimi troopeilla ja kolmella dreadilla on tasan yhtä fluffikas kuin super lähins BA marsu armeija. Vaikka chapteri on lähis painoitteinen noin niin kuin taustan puolesta niin niillä on joukkoja jotka vain ampuvat ja näin armeija voi siis koostua pelkästään niistä. Fluffikas armeija on siis mikä tahansa armeija...millä on taustatarina (eli siis fluffia). Listan sisällöllä ei ole mitään tekemistä fluffin kanssa.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”