Auttakaa!!
Auttakaa!!
milloin ukkojen täytyy ottaa leadership testiä kun niitä on ammuttu tai taijottu. entä miten outnumbered toimii ja mitä siitä aiheutuu. sama fearista. miten se toimii. mitä tarkoittaa stubborn. miten se toimii??!!
olen aivan pihalla. englannin kielen taitoni kun ei ole niin hyvä että noista saisin selvää ohjekirjasta, mutta jos viitsisitte auttaa minua
olen aivan pihalla. englannin kielen taitoni kun ei ole niin hyvä että noista saisin selvää ohjekirjasta, mutta jos viitsisitte auttaa minua
noobi oon..
-
Stenvall
Re: Auttakaa!!
Silloin kun yksikkö on menettänyt 25% joukoistaan ampumiseen tai taikomiseen.dnoob kirjoitti:milloin ukkojen täytyy ottaa leadership testiä kun niitä on ammuttu tai taijottu.
Jokaisella yksiköllä on oma unit strenghtinsä (esim. 20 gobbolla 20), joka näkyy tarkemmin sivulla 41. Taistelussa se, jonka unit strenght on korkeampi, on outnumbeerannut vihollisensa, ja saa +1 Combat Resoluutioon.entä miten outnumbered toimii ja mitä siitä aiheutuu. sama fearista. miten se toimii. mitä tarkoittaa stubborn. miten se toimii??!!
Fear-testi otetaan, jos sitä aiheuttava vihollinen rynnäköi yksikköön. Jos se onnistuu, taistellaan normaalisti. Jos se epäonnistuu ja rynnäköitävän kohteen unit strenght on pienempi kuin rynnäköivän, rynnäköitävä juoksee. Jos taas rynnäköitävän unit strenght on sama tai isompi kuin rynnäköivän, pitää taistelun ensimmäisellä kierroksella heittää kutosia osumiseen.
Jos halutaan rynnäköidä fearia aiheuttavaa kohti, joudutaan heittämään LD:tä taas. Jos se epäonnistuu, ei voi rynnäköidä.
Jos combatin häviää fearia aiheuttavalle yksikölle, jonka unit strenght on isompi, joutuu autiomaattisesti pakenemaan.
Stubborn taas tarkoittaa sitä, että break-testi otetaan aina yksikön ld:llä ilman niitä miinuksia, mitä normaalisti tulisi sen mukaan, kuinka pahasti yksikkö on hävinnyt.[/quote]
Paniikkia(eli tuota tarkoittamaasi Ld-testiä) vastaan täytyy heittää jos joku on ampunut tai taikonut neljäs-osan yksiköstä kuoliaaksi.
Outnumber antaa +1 Combat Resolutionia silloin kun toisen yksikön US(Unit Strenght) on isompi kuin vastustajan.
Fear-causing-yksikköä vastaan Chargatessa täytyy läpäistä Ld-testi tai ei voi liikkua tai ampua sillä vuorolla(ei pääse myöskään lähikseen vastustajan kanssa). Jos Fear-causing yksikkö hyökkää kimppuusi sinun täytyy ottaa Ld-testi. Jos läpäiset ei vaikutusta. Jos et, yksikkösi osuu taistelun ekalla vuorolla vain kutosilla/yksikkösi juoksee karkuun. Tämä riippuu siitä kummalla on isompi US. Jos yksikkö itse aiheuttaa Fearia/on immuuni pelolle niin sen ei tarvitse ottaa Ld-testiä.
Outnumber antaa +1 Combat Resolutionia silloin kun toisen yksikön US(Unit Strenght) on isompi kuin vastustajan.
Fear-causing-yksikköä vastaan Chargatessa täytyy läpäistä Ld-testi tai ei voi liikkua tai ampua sillä vuorolla(ei pääse myöskään lähikseen vastustajan kanssa). Jos Fear-causing yksikkö hyökkää kimppuusi sinun täytyy ottaa Ld-testi. Jos läpäiset ei vaikutusta. Jos et, yksikkösi osuu taistelun ekalla vuorolla vain kutosilla/yksikkösi juoksee karkuun. Tämä riippuu siitä kummalla on isompi US. Jos yksikkö itse aiheuttaa Fearia/on immuuni pelolle niin sen ei tarvitse ottaa Ld-testiä.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
Paniikki otetaan vasta phasen lopussa. Eli jos ensin 20 gobliniin iskeytyy kivi joka tappaa 5 tyyppiä ja sen jälkeen toinen kivi joka tappaa kanssa 5 tyyppiä niin silti otetaan vain
yksi testi/ phase. Sama pätee taikomis vuoroon.
yksi testi/ phase. Sama pätee taikomis vuoroon.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
- Half-breed
Ei. Yksikkö voi joutua ottamaan monta paniikki testiä vuoron aikana, mutta vain ja aioastaan kerran per syy, eli esimerkiksi et ota kahta testiä, jos yksikkösi lähellä on kaksi omaa pakenevaa yksikköä. Otat vain yhden koska yksikön lähellä on omia pakenijoita.IVIaster kirjoitti:Eikös se ole yksi panic-testi per vuoro per yksikkö
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ei, vaan vain ja ainoastaan kerran per Phase. Esimerkiksi yksikkö ei ota kahta testiä, jos se sekä ottaa 25% casualtyä ampumisesta, ja samalla 4" sisältä kuolee yksikkö ampumiseen.Half-breed kirjoitti:Ei. Yksikkö voi joutua ottamaan monta paniikki testiä vuoron aikana, mutta vain ja aioastaan kerran per syy, eli esimerkiksi et ota kahta testiä, jos yksikkösi lähellä on kaksi omaa pakenevaa yksikköä. Otat vain yhden koska yksikön lähellä on omia pakenijoita.
Combat Resolution vaikuttaa vain sen vuoron Break-testiin, ei mihinkään muuhun.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.