Books of Pain
-
Hellbender
- Viesti:
Books of Pain
Relictors SM ja (Daemonhunters) saavat käyttöönsä sellaisen kuin Books of Pain. Kaikki joukot (omat ja vihut) pinnautuvat 3 tuuman säteellä kierroksen ajaksi kerran pelissä. Onkohan tälle jokin todella hyvä käyttötarkoitus? Itse en keksinyt sen pistehintaan nähden mitään järkevää.
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Re: Books of Pain
Paljon toi maksaa?Hellbender kirjoitti:Relictors SM ja (Daemonhunters) saavat käyttöönsä sellaisen kuin Books of Pain. Kaikki joukot (omat ja vihut) pinnautuvat 3 tuuman säteellä kierroksen ajaksi kerran pelissä. Onkohan tälle jokin todella hyvä käyttötarkoitus? Itse en keksinyt sen pistehintaan nähden mitään järkevää.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
-
Brightstar
Kysymys sitten kuuluukin: Missä tuo varuste on julkaistu? Armybuilderissa aina olen ihmetellyt DH:lla noita varusteita mitä ei kirjasta löydy mutta olen kuitenkin luullut niitä AB:n omiksi epävirallisiksi höpinäiksi.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...