"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Books of Pain

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Hellbender
Viesti:

Books of Pain

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Relictors SM ja (Daemonhunters) saavat käyttöönsä sellaisen kuin Books of Pain. Kaikki joukot (omat ja vihut) pinnautuvat 3 tuuman säteellä kierroksen ajaksi kerran pelissä. Onkohan tälle jokin todella hyvä käyttötarkoitus? Itse en keksinyt sen pistehintaan nähden mitään järkevää.
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Drâyhèn

Re: Books of Pain

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Hellbender kirjoitti:Relictors SM ja (Daemonhunters) saavat käyttöönsä sellaisen kuin Books of Pain. Kaikki joukot (omat ja vihut) pinnautuvat 3 tuuman säteellä kierroksen ajaksi kerran pelissä. Onkohan tälle jokin todella hyvä käyttötarkoitus? Itse en keksinyt sen pistehintaan nähden mitään järkevää.
Paljon toi maksaa?
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Pistehintojahan ei saa antaa. Ainoa käyttö tuolle minun mielestäni olisi halvalla Inkvisiittorilla, joka pystyy pinnaamaan sen vastustajan über-jyrän. Mutta vaikuttaa melko hyödyttömältä kamppeelta.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Kysymys sitten kuuluukin: Missä tuo varuste on julkaistu? Armybuilderissa aina olen ihmetellyt DH:lla noita varusteita mitä ei kirjasta löydy mutta olen kuitenkin luullut niitä AB:n omiksi epävirallisiksi höpinäiksi.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Tuo löytyy WD:stä artikkelistä nimeltä Radical Measures.

Kyseinen läpyskä ei juuri nyt ole hyllyssä, joten en voi antaa numeroa. Pitänee etsiä se talteen.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

WD295. Tämä pikku tietokanta on muuten näppärä tätä varten.

Tosin minähän munkitan kaikki 284 jälkeiset numerot yhden lehden virhemarginaalilla.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”