"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä kun vastustaja/kaveri sanoo sinua surkeaksi pelaajaksi?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Naldor

Mitä kun vastustaja/kaveri sanoo sinua surkeaksi pelaajaksi?

Viesti Kirjoittaja Naldor »

tuossahan se kysymys on...kun on joitain rotuja jotka ovat toisilleen todella huonoja pelikavereita (oma kokemus on lizzut ja delffit (minä delffeillä of course))

voi olla että olen surkea, mutta muut kaverini pystyn voittamaan kohtuu helposti (miten sen nyt ottaa), ja siksi en usko että olen surkea...jos valitan vastustajan armeijasta hän kutsuu minua wineejäksi ja jos en suostu pelaamaan niin hän sanoo että en uskalla kun tiiät että häviin jne....

eli mikä neuvoksi (pelikaverin vaihtaminen ei ole optionina)
"Glory, Honor & Victory over Death"
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Harvinaisen ***tumainen tyyppi! Ja aika hankala tapaus, sinänsä.

No jos haluat nöyryyyttää häntä niin kannattaa etsiä pikku virheitä hänen säännöistään tai huomauttaa seuraavan kerran, että etpä ole häävi maalaaja. (ellei hän osaa maalata, kuin Maelis)

Kannattaa kokeilla myös POWER-play hommeleita jospa niillä lykästäisi.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Powerplay, Delffit, juusto, mikä ei kuulu joukkoon.

Sinullahan on enemmänkin kavereita, vai? Jos on voit alkaa osoittamaan mieltä olemalla pelaamatta hänen kanssaan, ja keskityt muihin kavereihisi. Kun hän sanoo, että et uskalla, niin vastaat vain jotain tyyliin "ei nyt tarvitse hankkia orjia tai kylmiöitä lisää, että kiitos vaan".

Lissut vain sattuu olemaan ilkeitä, kovaa raiskaavia ja vaarallisia delffejä vastaan.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Toisaalta, mikäli sinulla ei montaa pelikaveria ole, sinulla on 4 vaihtoehtoa:

a) Puret kieltä ja kestät syytökset.
b) Vaihdat armeijaa, delffeillä ei vaan voi voittaa (usein). Ota vaikka SAD, pelaa sillä muutama peli ja katsokaa sitten kumpi olikaan se häviäjä.
c) Hankit uusia pelikavereita, jättäen tämän vanhan ''kaverisi'' pelaamaan yksin, sillä hänen asenteellaan ei varmasti uusia pelikavereita ainakaan liikaa hankita.
d) Vedät kaveriasi kunnolla turpaan, ja sanot että jos tuo ilkkuminen vielä jatkuu niin suutut ensi kerralla oikeasti. Toisaalta, voi olla että hän ei tämän jälkeen enää suostu pelaamaan sinua vastaan.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Väkivalta tai kosto ei ole ratkaisu. Vaikkei tyhmiin muu tehoa (;)) niin Kyötti-vainaan sanoin: "Jos kohtelen sinua sellaisena kuin olet, tulet vain pahemmaksi. Jos kohtelen sinua sellaisena kuin pystyt olemaan, tulet paremmaksi."
(Eri asia on, mihin kukin pystyy. Noh, pessimismi sikseen.) Hankalaahan tuo on vapaaehtoisen kasvattajan hommia hoitaa, mutta jos muita pelikavereita ei ole...

Helpoin ratkaisu olisi tietysti jättää kaveri kotiinsa kasvamaan ja keskittyä maalaamiseen. Ehkä mokoman nuijan kalloon alkaa silloin hiljaa upota sanojesi merkitys.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Huoh, en osaa sanoo kun ei meillä ole koskaan häviäjille naureskeltu..vaikka olenkin kaikista huonoin pelaamaan =) Ei muutakun luulen että vetäset "kaveriasi" lättyyn jos rupee urputtamaan. Ei sitä pidä veren maku suussa pelata..
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Bondage kirjoitti:Ei muutakun luulen että vetäset "kaveriasi" lättyyn jos rupee urputtamaan. Ei sitä pidä veren maku suussa pelata..
Miksi olen aistivani hienoisen ristiriidan näiden kahden virkkeen välillä?
Maybach

Viesti Kirjoittaja Maybach »

Illumina kirjoitti:Powerplay, Delffit, juusto, mikä ei kuulu joukkoon.
=(
Naula

Viesti Kirjoittaja Naula »

Bondage kirjoitti:Huoh, en osaa sanoo kun ei meillä ole koskaan häviäjille naureskeltu..vaikka olenkin kaikista huonoin pelaamaan =) Ei muutakun luulen että vetäset "kaveriasi" lättyyn jos rupee urputtamaan. Ei sitä pidä veren maku suussa pelata..

huuhhuh...jätkät vaan uhoaa täällä :).
whatthefuckdoiwantwhitacaravanthatgotsnofuckingwheels?
Musta Katsastaja

Viesti Kirjoittaja Musta Katsastaja »

Pancake kirjoitti: SAD
?

Mikset vain pyydä kaveriasi lopettamaan ilkkumisen? Minulla itsellänikin oli •••tumainen pelikaveri joka irvaili minua ja armeijaani koko ajan (pelasin silloin bretonnialla). Pyysin häntä lopettamaan ja hän pyysi kiltisti anteeksi , koska hän ei ollut edes tajunnut kiusaavansa minua
Omalaatuinen hymiö ei voi olla pahasta.
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

"mieti taktiikkaa, mieti taktiikkaa." niin kuin vanha kunnon käsityön opettajamme sanoisi ;)

mieti mikälaisella armeijalistalla hän pelaa ja mikä toimii mitäkin yksikköä vastaan parhaiten vastaan parhaiten. minkä kokosia pelejä pelaatte ja minkälainen "kaverisi" lista on? laita vaikka kysely taktiikkoihin, mutta yritä ensin haulla http://www.sotavasara.net/keskustelu/search.php
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

No kiitos kaikista "vastauksista" ( "=)" viestit ovat aina yhtä avuliaita), mutta kai häntä voisi pyytää lopettamaan, toivoitaan että onnistuu :(
en aijo hakata häntä (hän hakkaisi varmaan minut (minua isompi(vaikka itsekkin olen jo aika pitkä))).

lopetan pelaamisen jos hän ei lopeta ärsyttämistä...kiitos kaikille...jos lisää ideoita löytyy niin anti tulla vaan...sain hänet pelaamaan niin että minä pelaan lizzuilla ja hän delffeillä, katsotaan miten käy...

teen varmaan taktiikoihin topicin miten voittaa lizzut (tai olla häviämättä massacrella).
"Glory, Honor & Victory over Death"
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Loistavaa, nyt sinun vain pitää voittaa hänet lissuilla, muistakin että et saa hävitä muuten v*ttuilu vain jatkuu entistäkin pahempana. Delffien voittaminen tuskin on kuitenkaan vaikeaa.
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Pancake kirjoitti:Loistavaa, nyt sinun vain pitää voittaa hänet lissuilla, muistakin että et saa hävitä muuten v*ttuilu vain jatkuu entistäkin pahempana. Delffien voittaminen tuskin on kuitenkaan vaikeaa.
noh, noh :) toi ei kyllä lisää luottamusta Delffejä kohtaan :D
Delffit on ehkä ei_niin_hyvä_armeijavalinta... aloittelioille, mutta silti niillä ei ole temppu eikä mikään voittaa armeijoita...
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Delffeillä voittaa helposti (tai ainakin saa tasurin) JOS pitää mielessä pari perusasiaa niistä:

Haltioilla on hyvä liike, käytä sitä hyväksesi. Ei saa olla helppona ampumistauluna jos voi mennä maaston taakse piiloon.

Pakoonjuoksemisessa ei ole mitään kunniatonta, flee charge reactionina ja kunnon countercharge tai reaperien tulitus ensi vuorolla tekee jälkeä.

Älä ota yltiöpäisiä riskejä, haltiat eivät oikein kestä jos noppa pyöriikin huonosti. Pienet riskit taas auttavat voittoon.

Muutenkin kannattaa pitää mielessä että tasapelillä olet ottanut jo ensimmäisen askeleen voittoon. Tästä enää pieni ponnistus ja pääset voittoon. Pidä epäsuhtaista armeijoiden lähtökohtaa opettavana asiana ja tule paremmaksi kenraaliksi kuin vastuksesi.

Teemus

Viesti Kirjoittaja Teemus »

musta susi kirjoitti:
?
?!?!?!?!? SAD ei ole tuttu lyhenne.. en ainakaan nyt muista.. jostain kaukaa tulee mieleen dark messenger ja truth sayer, mutta olenko aivan hakuteillä?
Pörrö

Viesti Kirjoittaja Pörrö »

Teemus kirjoitti:
musta susi kirjoitti:
?
?!?!?!?!? SAD ei ole tuttu lyhenne..
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=43041

Lue Skavenien kohdalta.

Edit:
Teemus kirjoitti:dark messenger
Mikä tuo on? Ettet vain tarkoita Dark Emissaryä?
Viimeksi muokannut Pörrö, Ke 31.08.2005 19:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Teemus kirjoitti:
musta susi kirjoitti:
?
?!?!?!?!? SAD ei ole tuttu lyhenne.. en ainakaan nyt muista.. jostain kaukaa tulee mieleen dark messenger ja truth sayer, mutta olenko aivan hakuteillä?
Seasonal Affective Disorder
SAD (Seasonal Affective Disorder) is a type of winter depression that affects an estimated half a million people every Winter between September and April; in particular during December, January and February.
:D

Kuitenkin...
Jos vastustaja on sellainen, että itkee huonouttasi, hän todennäköisesti itkee vielä enemmän, jos voitat hänet.
Jos et halua, että hän itkee huonouttasi tai häviötään, vaihda pelikaveri.
Jos et halua vaihtaa pelikaveria, kestä itkut tai sano sille suoraa asiasi.
Jälkimmäinen johtaa usein siihen, että joudut kuitenkin vaihtamaan pelikaveriasi.
Possu
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Ei ei ei. Laita omasi ja vastustajasi armeija taktiikoihin ja kysy neuvoa. Muutaman kerran kokeilet kunnon power play listaa niin uskoísi valittamisen loppuvan. Älä ainakaan hauku häntä valittamisesta koska se luultavasti vain lisää sitä.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Eh.

Ehkä vain toteat hänelle että hän on huono voittaja, ja mainitset ohimennen varttuneemman peliseuran hankinnasta.
Jos joku on niin lapsellinen että käy ivaamaan sen takia että eivät pelit mene putkeen niin johan on. Suosittele myös kaverillesi hänen ikäisilleen sopivien harrastuksia, kuten dubloilla leikkimistä.
- Kynä-ääliö
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”