Juu, elikkäs tällaista tällä kertaa. Itselläni sattuu noita kaksi olemaan, Archaon on foot ja High elf hero, ja tietty kolmaskin eli se Delffien BSB, joka tuli armydealissa.
Lähinnä noista kahdesta ensimmäisestä kiinnostaa saada vähän infoa, että ovatko pikkukivenkään arvoisia. Eli paljonkos noista esim. eBayssa tai jossain muussa kansainvälisessä nettihuutokaupassa saisi?
Jos ylläpito kokee tämän ketjun asiaankuulumattomaksi tms. niin sitten vaan lukkoa. Tähän vuorokaudenaikaan saattaa tosin minulta tulla ihan minkälaista scheisseä tahansa, joten en yhtään ihmettelisi vaikka näin kävisikin.
Limited edition-figujen arvo?
- puolisukeltaja
Tähän samaan syssyyn voisin kysyä eräästä Space Wulf jantterista (muistaakseni Priest), jonka sain. Jonkun vuoden Games Day edition. Hieno nappi ja meinannu avata paketin ja maalata, mutta en oo vielä raaskinu, jos sillä olis oikeesti enemmän arvoa, kuin 5e.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Archaon on footista ja tuosta selafynista voisi sanoa sen verran, että GW ilmeisesti valoi aimo kasan noita nappeja, ja siksi niitä notkuu vieläkin joissakin jälleenmyyjien kaupoissa, vaikka GW ei enää niitä valmistakaan.
Ebayssa Selafynia myydään suunnilleen sen ostohintaan (~8e?) ja ehkä hieman ylikin, toisin sanoen ei siitä mitään bisnestä tule. Archaon on footia ei nyt Ebayssa näkynyt kun vilkaisin, mutta eipä sitäkään silloin kun olen siellä sitä nähnyt ole myyty kovaan hintaan, suurinpiirtein pari euroa yli ostohinnan.
Limited edition battle standard bearerit ovat sitten todellakin asia erikseen. Perus hinta tuntuu sijaitsevan 15-20£ korkeuksissa, tosin kyllä on mahdollista saada kalliimmallakin myytyä. Tuolle delffien le. standardille on kysyntää, sillä kyseessähän on sen limited edition -leiman lisäksi hieno figu. Niinpä sitä on näkynyt siinä 20+ punnan hintaisena, tosin nyt tuolla ebayssa näytti olevan 0,99 aloitushinnan omaava kyseinen figu. Olettaisin kuitenkin hinnan nousevan ~15£ paikkeille.
Tosiaan nuo hinnat ovat sitä kansainvälistä tasoa, Suomen piireissä noista limited edition battle standard -figuista voi riistää mukavasti enemmän, sillä kaikki eivät omaa Ebay accoa ja harvemmin noita missään huuto.netissä tai jälleenmyyjien komeroissa erillisenä pyörii. Erityisesti nuoremmat pelaajat ovat valmiita maksamaan noista hieman enemmän.
Ebayssa Selafynia myydään suunnilleen sen ostohintaan (~8e?) ja ehkä hieman ylikin, toisin sanoen ei siitä mitään bisnestä tule. Archaon on footia ei nyt Ebayssa näkynyt kun vilkaisin, mutta eipä sitäkään silloin kun olen siellä sitä nähnyt ole myyty kovaan hintaan, suurinpiirtein pari euroa yli ostohinnan.
Limited edition battle standard bearerit ovat sitten todellakin asia erikseen. Perus hinta tuntuu sijaitsevan 15-20£ korkeuksissa, tosin kyllä on mahdollista saada kalliimmallakin myytyä. Tuolle delffien le. standardille on kysyntää, sillä kyseessähän on sen limited edition -leiman lisäksi hieno figu. Niinpä sitä on näkynyt siinä 20+ punnan hintaisena, tosin nyt tuolla ebayssa näytti olevan 0,99 aloitushinnan omaava kyseinen figu. Olettaisin kuitenkin hinnan nousevan ~15£ paikkeille.
Tosiaan nuo hinnat ovat sitä kansainvälistä tasoa, Suomen piireissä noista limited edition battle standard -figuista voi riistää mukavasti enemmän, sillä kaikki eivät omaa Ebay accoa ja harvemmin noita missään huuto.netissä tai jälleenmyyjien komeroissa erillisenä pyörii. Erityisesti nuoremmat pelaajat ovat valmiita maksamaan noista hieman enemmän.
"Sings we a dances of wolfs, who smells fear and slays the coward.
Sings we a dances of mans, who smells gold and slays his brother."
Sings we a dances of mans, who smells gold and slays his brother."
- puolisukeltaja
http://www.espace.cz/~Honza/eBay/Finished/1653209701/
Ei tuo nyt ihan halvalla lähtenyt, $51 siitä BSB:stä. Tosin maalattukin aika hyvin. Itse en voi oikeen tajuta yksittäisten maalattujen nappien ostamista, tai siis kun haluan kuitenkin että koko armeija on yhtenäisen näköistä. Eri asia ostaa koko armeijan tilaustyönä mutta Perus-Paavon figujen vierellä tuo näyttää ihan kummalta..
Ei tuo nyt ihan halvalla lähtenyt, $51 siitä BSB:stä. Tosin maalattukin aika hyvin. Itse en voi oikeen tajuta yksittäisten maalattujen nappien ostamista, tai siis kun haluan kuitenkin että koko armeija on yhtenäisen näköistä. Eri asia ostaa koko armeijan tilaustyönä mutta Perus-Paavon figujen vierellä tuo näyttää ihan kummalta..
Kaikki eivät osta figujaan armeijoihin. Osa käyttää jo pelkästään ropetuksessa ja jotkut ostavat koristeiksi.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!