Pitkän harkinan jälkeen olen päättänyt osallistua CSM pelaajien porukkaan, koska olen aloittelija WH 40k:ssa niin kaipaisin vähän ohjeita.
1. Ensiksi ovatko nuo merkit hyviä, eli kannattaako niitä ostaa kenellekkään?
2. Kumpaan painostaisin enemmän, ampumiseen vai lähikseen (yritän kumpaakin saada tasapainoisiksi)?
3. Onko CSM:lle tulossa uutta codexia, vai onko se tullut jo?
4. Mikäs tuo Defiler on miehiään, eli onko se hyvä?
5. Mistä kannattaisi aloittaa keräys, eli mitä figuja ekana (saan codexin varmaan joulukuussa)?
Kiitos etukäteen vastaajille
Chaos Mariineilla aloitus
Re: Chaos Mariineilla aloitus
1. Merkit ovat hyviä ja itselläni ei ole yksikään ryhmä ilman jotain merkkiä. Nykyään eniten käytän Mark of Chaos Undividedia, mutta jokunen Mark of Khornekin seasta löytyy. Armeijan tyylistä ja suuntauksesta riippuen merkin valinta.Corpse Defiler kirjoitti:1. Ensiksi ovatko nuo merkit hyviä, eli kannattaako niitä ostaa kenellekkään?
2. Kumpaan painostaisin enemmän, ampumiseen vai lähikseen (yritän kumpaakin saada tasapainoisiksi)?
3. Onko CSM:lle tulossa uutta codexia, vai onko se tullut jo?
4. Mikäs tuo Defiler on miehiään, eli onko se hyvä?
5. Mistä kannattaisi aloittaa keräys, eli mitä figuja ekana (saan codexin varmaan joulukuussa)?
2. Omassa armeijassa pisteistä ampumista on noin 60-65% ja loput lähistelijöitä. Noin raakajaolla olen jakanut yksiköt jompaan kumpaan. Itselläni lähistelyyn kykenevät armeijan pomo ja pari ryhmää demoneja sekä biker-ryhmä.
Olen myös pelannut puhtaalla lähistelylistalla ja se kävi pidemmänpäällä tylsäksi ( sekä pelimenestys oli surkea ) ja on mukava kyetä toimimaan kaikilla pelin osa-alueilla.
3. Codex on viime edikan aikainen ja uusi on tulossa, mutta huhut/ennakkoarvailut ovat sijoittaneet tämän tapahtumaan 2007-2008 hujakoille, joten sen suhteen ei kannata olla yhtään huolissaan. Ehdit nykyiselläkin codexilla pelata niin paljon, että sen hankintakulu uppoaa harrastuksen tuntihintaan heittämällä.