jotain radikaalia tapahtunut warhammer FBssä?
jotain radikaalia tapahtunut warhammer FBssä?
jaaha... vuoteen ole ollut tekemisissä warhammerien kanssa.
Ja nyt kun tänne eksyin olen huomannut että jotain on tapahtunut? (uusi ediikka?) kaupassakin oli figuja uusittu, mutta ovatko säännöt muuttuneet paljoa? uudet ohjekirjat?
Vai onko tämä kaikki vain sitä että figut vähän muuttavat muotoa?
Ja nyt kun tänne eksyin olen huomannut että jotain on tapahtunut? (uusi ediikka?) kaupassakin oli figuja uusittu, mutta ovatko säännöt muuttuneet paljoa? uudet ohjekirjat?
Vai onko tämä kaikki vain sitä että figut vähän muuttavat muotoa?
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
- Pink Knight
Se hyvin pitkälti riippuu siitä milloin olet viimeksi pelannut/harrastanut... onhan se uusi edikka tullut jo jonkin aikaa sitten (ei tietoa tarkasta ajasta) ja figujahan uusitaan koko ajan. Esmes. nyt tuli uudet Metsähaltiat vähän aikaa sitten ja niitä enne tuli Jätit ja nyt Jouluna tulee Kääpiöt.
Kyllähän säännöt 5. edikasta ovat muuttuneet (en toki niitä sääntöjä kummoisesti osannut...). ja luonnollisestihan uuden edikan mukana tulee uudet ohjekirjat.
Tervetuloa takaisin Valoon!
Kyllähän säännöt 5. edikasta ovat muuttuneet (en toki niitä sääntöjä kummoisesti osannut...). ja luonnollisestihan uuden edikan mukana tulee uudet ohjekirjat.
Tervetuloa takaisin Valoon!
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
Ei siitä ihan vuotta taida olla kyllä
mutta kyllä se 6s ediikka oli mitä pelasin ja Skaveneilla riehuin... Sillon kuin aloin erkaantua FBstä niin olivat juuri Welffit tulossa (kait).
Onko Skaveneille tullut mitään uutta tässä ööh... 6kuukauden aikana?
uusia sääntöjä / unitteja joita ohjekirjassa ei ole. Olen nimittäin vain ohjekirjan armoilla
Onko Skaveneille tullut mitään uutta tässä ööh... 6kuukauden aikana?
uusia sääntöjä / unitteja joita ohjekirjassa ei ole. Olen nimittäin vain ohjekirjan armoilla
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Ja Clan Pestilence -lista tuli Lusria -kirjassa...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
Skrixqueek
aivan. hämäriä erikoislistoja. eihän gw enää muuta teekään.
keskittyisivät vaikka battle reportteihin ja skenaarioihin ja kamppanjoihin ja vaikka lisää four gamersia.
aina vaan uusia listoja. seuraavaksi varmaan The Mighty Lice Host of The Undead Half-Gnoblar Druid Bing-bong from The Mountains Of Mourn and Beyond
keskittyisivät vaikka battle reportteihin ja skenaarioihin ja kamppanjoihin ja vaikka lisää four gamersia.
aina vaan uusia listoja. seuraavaksi varmaan The Mighty Lice Host of The Undead Half-Gnoblar Druid Bing-bong from The Mountains Of Mourn and Beyond
Skrixqueek kirjoitti:aivan. hämäriä erikoislistoja. eihän gw enää muuta teekään.
Minä pidän hämäristä erikoislistoista, jos vain sattuvat jotenkuten olemaan tasapainoiseen päinkään.
Ihan kiva tuokin varmasti olisi, kunhan ei olisi pakko käyttää spessujaaina vaan uusia listoja. seuraavaksi varmaan The Mighty Lice Host of The Undead Half-Gnoblar Druid Bing-bong from The Mountains Of Mourn and Beyond
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Ditto. Kyllä maailmaan aina lisää listoja mahtuu. Itseasiassa kaveriporukan kanssa on kiva tehdä omat armeijalistatIllumina kirjoitti:Skrixqueek kirjoitti:aivan. hämäriä erikoislistoja. eihän gw enää muuta teekään.
Minä pidän hämäristä erikoislistoista, jos vain sattuvat jotenkuten olemaan tasapainoiseen päinkään.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Skrixqueek
-
Kerosiini-KAlle
SoC puolelta löytyy SoC listat ja epäilen että sivuille lisätää hiljalleen niitä listoja.-frenzy- kirjoitti:Jaa-a olen sitten tainnut vähän jäädä jälkeen
Olisiko netissä esim GWn sivuilla jtn linkkejä missä voi tutustua näihin uusiin porukoihin? Vai onko ainoa vaihtoehto ostaa näitä kirjoja/lehtiä? -.-
Jos löytyy hyvä linkki niin saa sanoa.
No pain no gain.