"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

jotain radikaalia tapahtunut warhammer FBssä?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
-frenzy-

jotain radikaalia tapahtunut warhammer FBssä?

Viesti Kirjoittaja -frenzy- »

jaaha... vuoteen ole ollut tekemisissä warhammerien kanssa.
Ja nyt kun tänne eksyin olen huomannut että jotain on tapahtunut? (uusi ediikka?) kaupassakin oli figuja uusittu, mutta ovatko säännöt muuttuneet paljoa? uudet ohjekirjat?
Vai onko tämä kaikki vain sitä että figut vähän muuttavat muotoa?
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
Pink Knight

Viesti Kirjoittaja Pink Knight »

Se hyvin pitkälti riippuu siitä milloin olet viimeksi pelannut/harrastanut... onhan se uusi edikka tullut jo jonkin aikaa sitten (ei tietoa tarkasta ajasta) ja figujahan uusitaan koko ajan. Esmes. nyt tuli uudet Metsähaltiat vähän aikaa sitten ja niitä enne tuli Jätit ja nyt Jouluna tulee Kääpiöt.
Kyllähän säännöt 5. edikasta ovat muuttuneet (en toki niitä sääntöjä kummoisesti osannut...). ja luonnollisestihan uuden edikan mukana tulee uudet ohjekirjat.

Tervetuloa takaisin Valoon!
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
-frenzy-

Ei siitä ihan vuotta taida olla kyllä :) mutta kyllä se 6s ediikka oli mitä pelasin ja Skaveneilla riehuin... Sillon kuin aloin erkaantua FBstä niin olivat juuri Welffit tulossa (kait).

Onko Skaveneille tullut mitään uutta tässä ööh... 6kuukauden aikana?
uusia sääntöjä / unitteja joita ohjekirjassa ei ole. Olen nimittäin vain ohjekirjan armoilla :P
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Skaveneille julkaistiin white dwarfissa pari kuukautta sitten(?) Clan Moulder Hell Pit armeijalista joka sisältää jos jonkinmoista rotta monsteria ja mutantti rat ogreja. Muuta ei ole skaveneille käsittääkseni ilmestynyt.
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Tulihan se uudistettu pataljoona, jossa oli mm. muoviset pleigmonkit ja rätougrt.

-a
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Ja Clan Pestilence -lista tuli Lusria -kirjassa...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

En tiedä oletko kuullut SoC (Storm Of Chaos) listoista?Skaveneille on siinä se Clan Eshin viritelmä. Linkki löytyy yleisten keskustelujen tiedotteista.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

aivan. hämäriä erikoislistoja. eihän gw enää muuta teekään.

keskittyisivät vaikka battle reportteihin ja skenaarioihin ja kamppanjoihin ja vaikka lisää four gamersia.

aina vaan uusia listoja. seuraavaksi varmaan The Mighty Lice Host of The Undead Half-Gnoblar Druid Bing-bong from The Mountains Of Mourn and Beyond
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Skrixqueek kirjoitti:aivan. hämäriä erikoislistoja. eihän gw enää muuta teekään.

Minä pidän hämäristä erikoislistoista, jos vain sattuvat jotenkuten olemaan tasapainoiseen päinkään.
aina vaan uusia listoja. seuraavaksi varmaan The Mighty Lice Host of The Undead Half-Gnoblar Druid Bing-bong from The Mountains Of Mourn and Beyond
Ihan kiva tuokin varmasti olisi, kunhan ei olisi pakko käyttää spessuja ;).
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Illumina kirjoitti:
Skrixqueek kirjoitti:aivan. hämäriä erikoislistoja. eihän gw enää muuta teekään.

Minä pidän hämäristä erikoislistoista, jos vain sattuvat jotenkuten olemaan tasapainoiseen päinkään.
Ditto. Kyllä maailmaan aina lisää listoja mahtuu. Itseasiassa kaveriporukan kanssa on kiva tehdä omat armeijalistat :D Mitäs sitä kirjan listoilla pelaamaan(tämä on tehty epicissä meillä eli en vain puhu asiasta vaan olen toteuttanutkin).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

lice hostiin tulee spessuja.

bing-bong, tietty ja pari kolme pakollista täihahmoa (lice tarkoittaa kait täitä)
-frenzy-

Jaa-a olen sitten tainnut vähän jäädä jälkeen :P
Olisiko netissä esim GWn sivuilla jtn linkkejä missä voi tutustua näihin uusiin porukoihin? Vai onko ainoa vaihtoehto ostaa näitä kirjoja/lehtiä? -.-
Jos löytyy hyvä linkki niin saa sanoa.
Kerosiini-KAlle

Viesti Kirjoittaja Kerosiini-KAlle »

...
Faba on elämä
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

-frenzy- kirjoitti:Jaa-a olen sitten tainnut vähän jäädä jälkeen :P
Olisiko netissä esim GWn sivuilla jtn linkkejä missä voi tutustua näihin uusiin porukoihin? Vai onko ainoa vaihtoehto ostaa näitä kirjoja/lehtiä? -.-
Jos löytyy hyvä linkki niin saa sanoa.
SoC puolelta löytyy SoC listat ja epäilen että sivuille lisätää hiljalleen niitä listoja.
No pain no gain.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”