siskoni piirtämä...ööö...joku
siskoni piirtämä...ööö...joku
sori vaan mut sisko pakotti laittamaan tän kuvan tänne arvosteltavaksi.Toivon että ette syytä minua.

Re: siskoni piirtämä...ööö...joku
Mitä helkuttia viikatemies tekee hautausmaalla?hemmo kirjoitti:sori vaan mut sisko pakotti laittamaan tän kuvan tänne arvosteltavaksi.Toivon että ette syytä minua.
Hänen pitäisi olla keräämässä elävien sieluja, herran tähden!
Ainoa henkiolento, jonka pitäisi olla hautausmaalla on Vartija (kummitus joka suojaa kuolleita pahoilta hengiltä) .
-
Spongebob-Väyrynen
Mistä tiedät tuon olevan viikatemies?Raivo kirjoitti:Mitä helkuttia viikatemies tekee hautausmaalla?hemmo kirjoitti:sori vaan mut sisko pakotti laittamaan tän kuvan tänne arvosteltavaksi.Toivon että ette syytä minua.
Ainoa henkiolento, jonka pitäisi olla hautausmaalla on Vartija (kummitus joka suojaa kuolleita pahoilta hengiltä) .
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Luuranko jolla on mustat vaatteet ja viikate, jonka vain minä näen?Punainen kirjoitti:Mistä tiedät tuon olevan viikatemies?Raivo kirjoitti:Mitä helkuttia viikatemies tekee hautausmaalla?hemmo kirjoitti:sori vaan mut sisko pakotti laittamaan tän kuvan tänne arvosteltavaksi.Toivon että ette syytä minua.
Muuten, katsokaa tuota kuvaa kahteen minuuttiin ja sen jälkeen siirtäkää katseenne valkoiseen seinään. Mitä näette
petskules, tuo toimisi paremmin jos valkoisella paperilla olisi musta pääkallo.
Öitä!
- OneManArmada
FGS! katsokaa kuvaa! ihan kivaa jälkeä, ei välillä pidä olla mitään uberhyper...ahm....piirrustuksiaRaivo kirjoitti:Luuranko jolla on mustat vaatteet ja viikate, jonka vain minä näen?Punainen kirjoitti:Mistä tiedät tuon olevan viikatemies?Raivo kirjoitti:Mitä helkuttia viikatemies tekee hautausmaalla?hemmo kirjoitti:sori vaan mut sisko pakotti laittamaan tän kuvan tänne arvosteltavaksi.Toivon että ette syytä minua.
Muuten, katsokaa tuota kuvaa kahteen minuuttiin ja sen jälkeen siirtäkää katseenne valkoiseen seinään. Mitä näette?
Öitä!
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Tiedän kyllä ettei saisi puuttua, mutta joko kuvaa on editoitu tai itse en vain löydä viikatea tuolta.Raivo kirjoitti:Luuranko jolla on mustat vaatteet ja viikate, jonka vain minä näen?Punainen kirjoitti:Mistä tiedät tuon olevan viikatemies?Raivo kirjoitti:Mitä helkuttia viikatemies tekee hautausmaalla?hemmo kirjoitti:sori vaan mut sisko pakotti laittamaan tän kuvan tänne arvosteltavaksi.Toivon että ette syytä minua.
Muuten, katsokaa tuota kuvaa kahteen minuuttiin ja sen jälkeen siirtäkää katseenne valkoiseen seinään. Mitä näette?
Öitä!
Mutta itse kuvaan;
No, siis, aika sarjakuvamainen äijä, ja myös aika tylsä. Jos olisit lisännyt varjostuksia kaapuun, niin siitä olisi tullut mielenkiintoisempi ja varmasti myös hienompi. Mutta luulenpa että tämä kuva on piirretty ihan vain ajankuluksi, ja ei yritetty alusta saakka tehdä galleriaan-laitettavaa kuvaa. Ainakin IMHO.
Goottityttöjä? Ihan jeeshän tuo, hauskasti tuijottavat nuo pääkallot, kädet ovat itse asiassa hienot, kun kaartuvat noin ylöspäin. Huonoihin puoliin voisin mainita hupun, se näyttää hieman liekiltä. Kannattaa vaikka kerran tehdä huppu mallista/läpi piirtäen, niin sitten oppii, vaikkei ihan millintarkasti kopioisikaan. Miekassakin olisi hieman parantamisen varaa. Kaavun hännys on hieman hassu, kaverihan kompastuu siihen!
Pääkallot ja hautakivet ovat ehdottomasti kuvan parhaat puolet.
Tuosta kun vain jatkaa aktiivisesti niin on jo 2-4 vuoden päästä ihan mestari.
En usko että Viikate miehen piirtäminen tekee Gootiksi...Isompihaltia kirjoitti:Goottityttöjä? Ihan jeeshän tuo, hauskasti tuijottavat nuo pääkallot, kädet ovat itse asiassa hienot, kun kaartuvat noin ylöspäin. Huonoihin puoliin voisin mainita hupun, se näyttää hieman liekiltä. Kannattaa vaikka kerran tehdä huppu mallista/läpi piirtäen, niin sitten oppii, vaikkei ihan millintarkasti kopioisikaan. Miekassakin olisi hieman parantamisen varaa. Kaavun hännys on hieman hassu, kaverihan kompastuu siihen!
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Kappas, en minäkään. Tuossa vain oli viittauksia Painajaiseen ennen joulua.Neukku kirjoitti: En usko että Viikate miehen piirtäminen tekee Gootiksi...
Taidat varmaan meinata piirrettyä jonka nimi on Grim & Evil (älkää kysykö).Elvood kirjoitti:Harmi vaan, etta tuo on kopioitu suoraan cartoon networksin yhdesta hahmosta
Tiedoksesi, että Grim, eli Grimreaper on sama kuin viikatemies, eli tässä on huono nyt mennä sanomaan kuka on kopioinut ketä.
- Kynä-ääliö
- Shadow Warrior
Joku hyypiö keskiajalla meni matkimaan GW:n Nightbringeriä .Thelacan kirjoitti:Taidat varmaan meinata piirrettyä jonka nimi on Grim & Evil (älkää kysykö).Elvood kirjoitti:Harmi vaan, etta tuo on kopioitu suoraan cartoon networksin yhdesta hahmosta
Tiedoksesi, että Grim, eli Grimreaper on sama kuin viikatemies, eli tässä on huono nyt mennä sanomaan kuka on kopioinut ketä.
Jau. Aika outoa että sinut pakotetaan.Eihän tuo liity ees hammereihin. Ja hieno ei ole!hemmo kirjoitti:sori vaan mut sisko pakotti laittamaan tän kuvan tänne arvosteltavaksi.Toivon että ette syytä minua.
EDIT:mixasin tätä tekstiä
Viimeksi muokannut Runetotem, Ke 18.01.2006 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.