Schnip schnap snipers- mariiniscoutteja
- armored walker
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Schnip schnap snipers- mariiniscoutteja
Muovisia odotellessa maalasin pari metallista sniper-scouttia:
poissa ovat kuvat
Nää on nk. pelifiguja.
poissa ovat kuvat
Nää on nk. pelifiguja.
Viimeksi muokannut armored walker, Ke 01.02.2006 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Half-breed
- armored walker
Joo, niihin en ole kyllä itsekään tyytyväinen, vaikka panostinkin juuri enemmän tohon camo-viitan ja panssarin kontrastiin ( olen jostain saanut haltuuni kaartin jotain snaippereita ja ajattelin konvertoida niistä näille kaverit, IG:llä sitä viittaa on enemmän )...jos tekis silmät, ehkä se auttais ilmeeseen.Minua jäi tosin hieman vaivaamaan nuo naamat. Hieman turhan elottoman näköisiä minusta.
Todella hienoja figuja, aina ihosta camoviittoihin ja panssarinkorostuksiin. Selattuani muitakin kuviasi on annettava erityismaininta, harvoin näkee noin hyvinmaalattua ja koherenttia armeijakokonaisuutta taidokkaasti kuvattuna GW:n sivujen ulkopuolella. Tai sitten en vain etsi. 
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
- armored walker
Kiitoksia kehuista kaikille!
Olen ollut aika laiska photobuckettia päivittämään, snipuja ja sotawasara-kisakuvia lukuunottamatta muut mariinit on joskus loppukesällä / syksyllä maalattuja.
Niin, sitähän tässä haetaan - suunnitelmissa on maalata omasta Chapterista yksi kokonainen battle company = 100 power-armour-mariinia + komentoryhmä + tukijoukot sekä jokaisesta muusta komppaniasta ainakin yksi edustaja. Vähän puuttuu vielä, eilen laskin 53 mariinia suurin piirtein valmiina ja noin 10 odottaa maalausta....Örkkejäkin pitäis taas tehdä......koherenttia armeijakokonaisuutta...
Olen ollut aika laiska photobuckettia päivittämään, snipuja ja sotawasara-kisakuvia lukuunottamatta muut mariinit on joskus loppukesällä / syksyllä maalattuja.