"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasaran Ropecon meeting

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
karhu

Sotavasaran Ropecon meeting

Viesti Kirjoittaja karhu »

Jälleen on se aika vuodesta jolloin kaikki roolipelejä harrastavat ihmiset alkavat laskea öitä (33) vuoden suurimpaan tapahtumaan, ropeconiin.

Eli Sotulaisilla on ollut tapana kokoontua tapaamaan toisiaan 'Conissa sovittuna ajankohtana jotta ihmiset hieman näkisivät minkälaisia ihmisiä siellä nimimerkkien ja avatarien takana oikein on. Viime vuoden conimeeting (jos sellaista oli) oli sen verran hätäisesti suunniteltu ettei kellään ollut mitään kunnon tietoa tapaamisesta 'Conissa joten ajattelin nyt sitten avata asiaa koskien. Yleensä on tapaaminen kokeiltu saada sovitettua siten että mahdollisimman moni pääsisi, mutta tietenkään aina ei olla saatu sopimaan.

Eli siis lyhyesti olisi tarkoitus sopia missä ja milloin.
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Öh, onkos sitten jotain ohjelmaa luvassa, ettei mene:
"ehehe, kukas sinä ole?"
"minä olen skri, entäs sinä?"
"Insert nick"
"aijaa... okei..."
"mmm..."
"*yskintää*"
"kröhöm"
"kato, joku tulee... kukas sinä olet?"

Voin minä pistäytyä, mutta kiirus on kun pitää hihitellä LARPpareille ja leikkiä boffoilla.
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Piirileikkejä?

Itse olen perjantaina/launtaina paikalla ja 40k megabattle vie aikaa perjantailta, muuten voisin käydä kuuntelemassa kiusaantunutta hiljaisuutta ehtiessä.
Pannukakku

Viesti Kirjoittaja Pannukakku »

Mmjoo, jos ihme tapahtuu (aikataulut antavat myöten) ja pääsen tänä vuonna Ropeconiin, niin kai tuolla voisi periaattessa pistäytyäkin... Onhan se aina kiva nähdä millaisia urpoj- eikun siis värikkäitä persoonia nickkien takaa löytyy. :)
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Pannukakku kirjoitti:Mmjoo, jos ihme tapahtuu (aikataulut antavat myöten) ja pääsen tänä vuonna Ropeconiin, niin kai tuolla voisi periaattessa pistäytyäkin...
Sama täällä. Pitäisi ensimmäistä kertaa kipaista tuolla, mutta aikataulut näyttää hieman nihkeiltä tällä hetkellä. Näin komeilla mimmeillä on aina kiire ;).
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Miks mää oon ainoo jollei oo kiirusta?:/ Noh, mie tuun. :)
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

No mikäs on sitten paikka jonka kaikki haluavat voivat löytää?

Joku jossa ei ole aivan älytöntä kalabaliikkia ympärillä (yläkerran figusali :P) olisi ihan jees.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Katsoo jos ehtii. Viime vuonna unohtui :(

Jonkinlainen lappunen tyyliin sotavasara.net "Karu" t-paitaan teipattuna voisi helpottaa toimintaa. Tosimies väsää tietenkin itselleen nimikkopaidan. Tai vaikka housut.
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Juuri nuo Karun ehdottamat nimilaput olisivat mainioita. Pitää nytkatsoa ehdinkö/löydänkö sotun miittiin. ;)
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Pidetään keskustelu GW:n hintapolitiikasta, siitä aiheesta tahtoo jokainen mutista hiljaa jotain.

Kun ollaan kyllästytty hymistelemään, jotta kalliitahan ne, voidaan lopuksi laulaa joku mukava laulu. Vaikka Suuret Setelit.
Viimeksi muokannut Teräratas, Su 09.07.2006 23:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

dead flesh penalty kirjoitti:No mikäs on sitten paikka jonka kaikki haluavat voivat löytää?
Baari.
it is apparent the intent has been revealed
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Sotun conitapaamiset ovat kyllä aina olleet niin kauniita. Ensimmäisen kerran se pidettiin fguturnauksen pelien aikana, toisella kertaa taisi ehkä kolme ihmistä, sinänsä varsin suuresta osallistujamäärästä, keskustella muidenkin kuin omien kavereidensa kanssa ja viime vuonna tapaamispaikkaan sovittuna aikana ei tainnut ketään ilmestyä.
Warcrafter

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Viimevuonna tuli tavattua Oberon ja Tybraal. Ja varmaan tietämättäkin pari muuta...
Ei jaksa mihinkään tapaamiseen raahautua mutta pyörin ainakin 40k megabattlen lähellä.
Olen se laiheliini jolla ei vieläkään ole omaa armeijaa ja näinolen tuijotelee muiden armeijoita kuin eksynyt koiranpentu. Viimeksikin oli eka Ropecon ja heti kun menin sisään aloin kiertelemään ihan transissa ja eksyin...Niin pahasti että näin jopa yhden Rogue Trader ajan 40k pelin..
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Jos miitti pidetään, niin minusta se voitaisiin pitää ulkona. Siellä sisällä ei jaksa olla, kun figupelitkin pitää siellä pelata.
Lalalaa
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Taisi ainakin -04 olla jotain miittiä siinä pihalla, niiden ulko-ovien luona jotka ovat lähinnä baaria? Ainakin itse muistaisin näin...

mutta joo, tuo olisi varsin hyvä idea... mutta tuskin mitään nimilappua alana viittaan kiinnittelemään, kyllähän sitä voi esittäytyä paikanpäällä ihan kunnolla..

Helpoiten homma menee, jos captain (kaikella kunnioituksella, mutta helppo tunnistaa) menee jonnekkin seisoskelemaan ja kaikki kerääntyy sinne. ^^

Muttamutta..kivahan se olisi tavata sotun väkeä..

ilmoitelkaahan mitä kehkeytyy.
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Artemorra kirjoitti: Helpoiten homma menee, jos captain (kaikella kunnioituksella, mutta helppo tunnistaa) menee jonnekkin seisoskelemaan ja kaikki kerääntyy sinne. ^^
Tässähän on ainesta jopa pieneksi kisaksi, "Kuka löytyy The Captainin", käänteinen "kuka pelkää mustaa ( partaista ) miestä". Sovitaan jokin sopiva hetki ja Kapu asettuu hyvissä ajoin jonnekin piiloon. Sitten sovittuna hetkenä hän hivuttautuu taas ihmisten ilmoille ja muut sotulaiset pyrkivät hänet löytämään. Ensimmäinen löytäjä saa nickinsä alle tittelin esim. Kapteenin adjutantti tms. ja aikanaan yhden parrakkaan kaverin ympärillä pyörivä opetuslasten rinki paljastaa yhdä uusille ja uusille sotulaisille, missä tapaaminen on. Conin henkeen sopiva larppi! Mikä tietysti tarkoittaisi, että Kapu saisi vapaa sisäänpääsyn coniin ohjelmanjärjestäjänä.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ensimmäisellä kerralla eksyin paikasta, toisella kerralla aavistin tapahtuvan, mutta tokihan sitä voisi tällä kertaa käväistä piipahtamassa koiran ja yleisen oleskelun, ja mahdollisen Confrontationin seassa. Sanokaa vain aika ja paikka niin yritän ainakin eksyä paikalle, jos ei muuta. Ei siinä mitään, tuskin minun paikalla- tai poissaoloni paljoa kenellekään merkitsee, mutta pakko se on myöntää että Sotulainen olen yhäkin. ;) Yhtä paljon kuin FFfinläinen, vaikken sielläkään ties miten pitkään aikaan ole aktiivinen ollut.

Mutta: Place and time, poislukien lähibaarit, täyteen ikään kun ennätän vasta pari viikkoa 'conin jälkeen.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Pitänee painattaa uus maelis-paita kun tuo musta on niin kuuma ja käymässä pieneksi :D
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Vaikken miittiin osallistukaan, niin kaikki sotulaiset ovat toki tervetulleita confro/warmachine -demopöydälle.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Rune kirjoitti:Sanokaa vain aika ja paikka niin yritän ainakin eksyä paikalle, jos ei muuta. Ei siinä mitään, tuskin minun paikalla- tai poissaoloni paljoa kenellekään merkitsee, mutta pakko se on myöntää että Sotulainen olen yhäkin. ;)
Voisit vaikka taasen kerran ihmetellä Empiren armeijaani kilvettömillä hilpareilla parenttina, yhdellä(tai kahdella) kakkoslevelin maagilla, insinöörillä ja kahdella mortarilla. Ilmeesi oli kieltämättä aika praislessia :D

Harmi sinäänsä etten ehdi ottamaan osaa Empire vs. Kaaos MEGApeliin, mutta aina ei voi tehdä kaikkea.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”