"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Beastman väsäämystä

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Tezze

Beastman väsäämystä

Viesti Kirjoittaja Tezze »

Eli tälläinen tuli tuossa työstettyä ja aloittelen näitä kuvia laittamaan tänne aloittaen maalaamattomista kuvista ja kun maalaus on tehty niin otan uudet kuvat ja laitan ne sitten tänne myös, mutta nyt itse kuviin:

Edestä:
http://img165.imageshack.us/img165/9621/dsc01247rd9.jpg

Vasemmalta:
http://img295.imageshack.us/img295/323/dsc01248gw5.jpg

Takaa:
http://img150.imageshack.us/img150/1245/dsc01249kd5.jpg

Oikealta:
http://img218.imageshack.us/img218/1015/dsc01250dn9.jpg

ModEdit: Kuvien laittaminen suoraan viestiin on sallittua vain jos kuvat ovat kohtuullisen kokoisia. /jullevi
Why try to live? you´ll die anyway

Paina tätä
arska_a
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arska_a »

Eihän tossa mitään, nätti on. Hieman liimaa on tullut liikaa, mutta mitä minä siihen olen mitään sanomaan kun itse olen maalarina niin surkea. Beissistä tulee varmasti hyvin maalattuna ja muuten hoidettuna todella nätti.

Oletko muuten huomannut, että nuo kuvat ovat hieman suuren oloisia?
"Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua"
-Martin Luther
Tezze

Kiitos.

Kyllä olen, mutta olen laiska pa*ka enkä ala niitä muuttamaan, kun laitoin ne jo.

Lisää kommenttia vaan tulemaan.

Paina tätä
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

onhan siinä figu.. mitään muuta en näe...
Kun olet maalannut voi antaa jotain kritiikkiä sillä tuohan on vain basetettu gori...
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Olisi ne varmasti kivoja jos mahtuisivat ruudulle, eli kuvat uusiksi niin voin kommentoida. Rajaat turhat pois ja pienennät vähän, ei luulisi olevan liian työlästä.
Tezze

Kuvien muokkaaminen ei onnistu, koska kuvat ovat tiedosto muodossa, johon soveltuvaa muokkaus ohjelmaa minulta ei löydy, joten en ala sen isompaa operaatiota tekemään. Kiitos.

Paina tätä
Jani

Viesti Kirjoittaja Jani »

Huh huh... Seuraavat kuvat voisivat olla juu HIEMAN pienempiä...
No, virheistä oppii.

Onko basen kukkula/kivi savea?
riimumestari

Tezze taitaa olla liian kiivas asian suhteen joten jätän kritiikin kokonaan pois...
Kuvat voit pienentää ellet omista venäläistä >LADA< mallista tietokonetta tai ohjelmistoa... kiitos
Tezze

Gori seisoo kivenpäällä mikä on uponnut mutaan/kasvaa mudasta, miten sen nyt haluaa miettiä.

@Riimumestari: Sitähän minä siinä sanoin, kun minulta puuttuu tästä koneesta oman laiskuuteni vuoksi paljon muitakin hyödyllisiä ohjelmia, kuin kuvan käsittely ohjelmat, kuten Microsoftin Word, Excel, Power Point sun muut.

Paina tätä
riimumestari

onnea vaan..---> joulupukilta lahjaksi uusi kone... tontut väsäämässä sitä jo ;)
WarHound
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja WarHound »

Jos sinulla on windows alla, niin siinä on Paint. Silläkin VOI pienentää helposti kuvia. Työkalut -> määritteet ja laitat vain koon. Helppoa kuin mikä. En jaksa edes katsoa kuvia koska kestää ikuisuus ladata ne. Pienennähän ne jotta jaksaa ihmiset edes kiinnostua.
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Toivon mukaan kukaan ei katso tätä modeemilla. Pistäs noi kuvat vaikka photobuckettiin ja linkitä tänne.
Tezze

Nyt kuitenkin aihe siirtyy värään asiaan, joten jättäkää minut oman laiskuuteni pariin ja sanokaa mielipiteenne, jos ei ole mielipidettä sanottavana niin jätetään muu pois, eikö? Kiitos. Eli nyt takaisin asiaan.

Paina tätä
riimumestari

en näe ns. mitään erikoista figussa.. lippu maassa ja gori savimöykyn päällä...
Maalaappa tuo ja pistä kunnon kuvat, nuo kuvat ovat häpeäksi beastmanien armeijalle :D
Eldu

Viesti Kirjoittaja Eldu »

Pakko yhtyä whinetykseen ja sanoa, että liian isot kuvat. Mutta maalaappa tuo figu ja tuo se uudelleen näytille. Tuossa ei ole melkein mitään erikoista paitsi tuo base.
Draven ei pysty juomaan 13 salmarishottia, nÖÖb!
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Huomasiko kukaan muuten että nuo kuvat on aika isoja?
Tezze

Eli nyt maaleissa olevia kuvia...Figuun tulee vielä hieno säätöä ja uusia kuvia ei ole tulossa, koska figu lähtee niin nopeasti lahjaksi. Eli jos saan pyytää älkää valittako pienistä maalaamattomista kohdista tai muista pikku virheistä. Pieniä huomautuksia kiitos kyllä, mutta ei samanlaista hälinää kun kuvien koosta. Ja kyllä nämä ovat saman kokoiset kuvat kuin viimeksi, joten laitan ne pelkkinä linkkeinä. Eli nyt itse figuun:

Merry X-mes Beastman!

Edestä
Takaa
Vasemmalta
Oikealta

Niin tuon basen ja maan kuuluu olla sitten tuollaista, eli ihan uusi kokeilu tehdä vähän mutamaista maasta...tarvitsisi kunnon basetuksen ensin ennen kuin voisi edes näyttää hienolta, mutta minkäs tekee kun on minun tasoinen maalari ja convaaja. Mutta oikeasti sitä kommenttia sitten kaikki tulemaan.

Paina tätä
tyrilon

Viesti Kirjoittaja tyrilon »

Älä loukkaannu, mutta:

maalit ovat paksuja ja paikoin suttantuneita

voisit käyttää muutakin kuin metallia metallin paikalle ja niin edespäin

voisit saada vielä "kaaosmaisemman" vaikutelman käyttämällä jotain inkkejä (jos nurgle, vihreä, khorne punainen...)

Nämä olivat sitten vain minun mielipiteitäni. Muut saavat olla mitä mieltä haluavat. ;)
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Elmeri

Viesti Kirjoittaja Elmeri »

Metalliin ois voinu pistää jotain inkkiä, esim.Black ink, sekä tohon ruumiin ruskeeseen osaan(turkki?) vaikka Flesh wash ja päälle vähä highlaittia. Lipun tekstistä kandeis tehdä vähän selkeempi (mukavampi lukee). Basen muta on vähän kökön näköstä, mutta ymmärrän ettei se oo helppoo saada siitä aidon näköstä. Kyllä se siitä lähtee!
Älä ota sitä vakavasti.
Tezze

Kiitos kommenteista ja tiesin kyllä itsekkin että tämä ei ollut erityisen hyvä, mutta laitoin tämän tänne, jotta saisin parannus vinkkejä. Tuon highlightin kanssa on vielä vähän vaikeuksia, joten sen takia inkki ei näy alta. Ja mitä värien paksuuteen tulee yritän sitä ohentaa vähän. (Nytkin olen ohentanut entisestä todella paljon.) Itse ajattelin että olisi voinut tehdä kuparisen kerroksen aseiden ja muiden metalli osien kohdalle, mutta ei ollut sopivia maaleja enkä kerkeä niitä oikein hakemaankaan.

Mutta joo tosi paljon kiitosta kommenteista ja toivottavasti tulee lisää vielä.

Paina tätä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”