"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tau

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
lifetaker

tau

Viesti Kirjoittaja lifetaker »

Eli siis ajattelin aloittaa 40k:n. Itse kerään jo fabaa ja olis tarkoitus lisätä keräilyyn tau. Olisiko minkälainen lista joku näistä halpa/monipuolinen/toimiva. rahatilanne:ei hyvä. Sitten vielä perus kysumys: Miten faba eroaa 40k:sta.

Kiitos avusta!
Kiito että luitte!
kiitos muille! En tiedä miksi.
We are most civiled race in the world. We have more exquisite way to kill than any other
Jeva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeva »

Näitä kysymyksiä on jo aivan tarpeeksi paljon, tuliko mieleesi edes käyttää hakua?
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Osta codex Tau Empire, Battleforce ja ISO sääntökirja. Hintaa n.150e ja siinä on kaikki tarvittava pelaamiseen ja valmis armeija n.500-1000p (riippuu siitä miten paljon paskaa/ylimääräistä täyteen noi tunkee).
Erot:
Dolmot kirjoitti:Fabassa on haltioita, kääpiöitä, ihmisiä, örkkejä, ruutipyssyjä ja miekkoja. 40K:ssa on avaruushaltioita, avaruuskääpiöitä, avaruusihmisiä, avaruusörkkejä, laserpyssyjä ja valomiekkoja. Molemmissa on kaaos.

Fabassa ladotaan (teoriassa) yksiköitä neliömuodostelmiin, 40K:ssa niitä siirrellään irrallisina. Käytännössä molemmat pelit toimivat samalla tavalla.

40K:ssa pelin tuloksesta 95% määräytyy listantekovaiheessa, fabassa vain 93%. Loppu riippuu tuurista. Enemmän kutosia heittänyt voittaa.

Fabassa on liikestatit ja save modifierit. 40K:ssa stattia nimeltä I käytetään joskus.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”