Kuinka maalata Zachariaksen iho?
Kuinka maalata Zachariaksen iho?
Mikä olisi hyvä väri/väriyhdistelmä zachariaksen ihoksi?
Itse en keksinyt mitään!
JA jos joku omistaa maalatun zachariaksen niin olisko mahdollista saada jokunen kuva jos useampikin?(mielellään dragon mukaan)
Itse en keksinyt mitään!
JA jos joku omistaa maalatun zachariaksen niin olisko mahdollista saada jokunen kuva jos useampikin?(mielellään dragon mukaan)
2
Ei se vastaus sen nopeammin tule, vaikka huutelee. Kärsivällisyys on hyve, viestisi lähettämisestä on kulunut muutenkin vain reilu tunti. Jos on kova kiire, niin ehkä kannattaa vaikkapa googlata tms.Lind The ChessMaster kirjoitti:Saahan tähän vastatakkin!
Sinäänsä kuvien pyytäminen on muuten sääntöjen vastaista, koska ei haluta trendiä (jollainen oli joskus), jossa ihmiset pyytelevät lähettämään kuvia kenties mistä. Se oli lähinnä rasittavaa. Jätän tän nyt kuitenkin olemaan. Ihmiset lähettäkööt kuitenkin yv:llä linkit, jos semmosia tulee.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- Hands_of_blue
Jos nyt sitten vastataan, että pysyt housuissasi. Itse lähtisin varmaan blendaamaan shadow greystä kohti valkoista, Shadow grey kun on mukavan sinertävä harmaa.
Laita Googlen kuvahakuun niin tulee kuvia, joissa suurimmassa osassa on juurikin tuollainen harmaa iho. Tietysti jos haluat jotain eksoottisempaa niin siitä vaan, mutta sitten sinun on kyllä keksittävä se ihan itse.
Laita Googlen kuvahakuun niin tulee kuvia, joissa suurimmassa osassa on juurikin tuollainen harmaa iho. Tietysti jos haluat jotain eksoottisempaa niin siitä vaan, mutta sitten sinun on kyllä keksittävä se ihan itse.
Voit maalata sen ihon ihan sillä värillä miltä itsestä tuntuu.Lind The ChessMaster kirjoitti:Onkos kellään tietoa kuinka muutenkin necrarchien ihot maalataan vai pitääköhän mun nyt testata sitä shadow greytä?
Shadow Greytä (tai sen tapaista) saa kun sekoittaa vaalean harmaaseen ( Fortress Grey) hieman sinistä.
Itse vetäisin ihan kirkkaan keltaiseksi...
"Brush-licking makes you a better painter"
Shadow greytä omistan, mutta keltaiseksi... Haastan sinut oikeuteen yllyttämisestä,jago kirjoitti:Voit maalata sen ihon ihan sillä värillä miltä itsestä tuntuu.Lind The ChessMaster kirjoitti:Onkos kellään tietoa kuinka muutenkin necrarchien ihot maalataan vai pitääköhän mun nyt testata sitä shadow greytä?
Shadow Greytä (tai sen tapaista) saa kun sekoittaa vaalean harmaaseen ( Fortress Grey) hieman sinistä.
Itse vetäisin ihan kirkkaan keltaiseksi...
2