Noniin, näiden eka päivä fanaticissa takana. Kaksi ekaa peliä tuotti 19 turnauspistettä ja kolmas rökäletappion:O
Vastustajat ovat olleet kovin mielyttäviä ja päässin pelaamaan muutamaa oikein nättiä armeijaakin vastaan.
Maalauspisteitä ropsahti täydet. Olen hyvin tyytyväinen. Huomenna näkee miten armeijaäänestyksessä tapahtuu...
Kullassa olen käyttänyt keltaista, ruskeaa ja valkoista.

Anteeksi etten voi antaa selvempää vastausta. En näes käytä GW:n maaleja, ja valleon pitkäikäisistä purkeista on jo nimet kuluneet pois. Vaikkei olisikaan, niin sekottelen kaiken märkäpaletilla, hyvin harvoin tulee käytettyä mitään ihan suoraan purkista. Suosittelisin kuvien tuijotusta, ja värien sekoittelun kokeilemista. Jonkin sortin tutoriaalejakin väriopista tms voi varmasti googletella esilel.
Chainmail-hamoset olen maalaillut aika tummalla hilekullalla ja siihen washannut ruskeaa ja hellästi kuivapensseilöinyt mithril silveriä.
En väitä olevani mikään Drizzt fani, mutta kyllä R.A Salvatore sen verta vahvan mielikuvan pimiähaltiloista loi, ettei ihonväriä tarvinnut kauaa harkita^^ Muutenkin musta luo mielyttävän kontrastin muuten niin värikkääseen teemaan. En usko että toimisi niin hyvin kalpealla iholla.
Möltti.