empirelaisten maalausta
empirelaisten maalausta
mitä maaleja ma tarviin jotta mun imperiumissta tulisi "hyvin maalattu" kannsa ja mitä kohtia kannattaa korostaa ja millä värillä
Itsehän suosittelen Citadelin tai Vallejon maaleja. Tosin vesivärejäkin voit käyttää."Hyvin maalatun" armeijan saat enemminkin taidolla kuin maaleilla. Väriteemaan saat varmasti apua esimerkiksi CoolMiniOrNot:ista. Itse maalaamiseen ei ole mitään kikkaa, jolla saisit päivässä häikäisevä armeijan. Harjoittelu on avainsana. Korostuksia en aluksi lähtisi tekemään, vaan pyrkisin ensin saamaan maalit omille paikoilleen ja tasaisina kerroksina.
wat
- Hands_of_blue
Äläs nyt, joku ottaa kuitenkin juttusi vielä tosissaanLoope kirjoitti:Tosin vesivärejäkin voit käyttää..
Mutta muuten Loope puhui kyllä asiaa, eli maalit eivät siitä armeijasta tee hienoa vaan sinä itse. Maalauksen oppimiseenkaan ei valitettavasti ole mitään oikotietä eli vanha kunnon harjoittelu on tosiaan se avainsana. Tosin erilaisten tutoriaalien lukemisesta on huomattavasti hyötyä ainakin sitten kun perusasiat ovat hallussa. Tutoriaaleja ja väriteemoja on netti pullollaan eli ei kun Googlettamaan.
Tottakai, sinun figujasihan ne ovat.tomat kirjoitti:saanko mää maalata niitä miten haluan
Armeija näyttää kuitenkin hienommalta, jos väriteema on jokseenkin yhtenäinen. Jos et keksi itse miellyttävää väriteemaa, GW:n sivuilta löytyy joitakin valmiita:
Colours of the Empire
Los colores de las tropas regulares
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Sword of teclis
Kokeilepa hakua, ihon maalauksesta pitäisi löytyä useita ketjuja sekä Maalaus, konverttaus ja maiseman teko -alueelta että Perusteet-alueelta.tomat kirjoitti:tajusin mutta miten naamat saisi näyttämään aidolta
Jos ajattelit maalata keltaista ja punaista mustalle pohjamaalille, kannattaa harkita Citadel Foundation paintseja. Tällä hetkellä niitä ei ole saatavilla kuin 18kpl laatikossa, mutta irtopurkit tulevat myyntiin kesäkuun alussa eli vähän yli kuukauden päästä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."