"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten kokoat uuden armeijan? (tai kokoaisit)

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Miten kokoat uuden armeijan? (tai kokoaisit)

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Suunnitteletko tarkasti kaiken etukäteen (niinkuin minä) vai ostatko jonkun battleforcen ja sitten lisäilet siihen vähän mitä sattuu huvittamaan?
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Errritttäääiinnn tarrrkasti.
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

40k:ta en pelaa mutta fb:ssä ostan vähä tota, pikkusen sitä, vähä tätä...
blaa blaa aargh
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

No, kyllä se tähän mennessä on ollut tyyliin: "Hei tuohan on komian näköinen ukko, joka kuuluu mun armeijaan. Ostetaan se!"-henkisesti, mutta nyt on tullut tehtyä tarkat suunnitelmat miten edetä eli ei enää herätteitä ja satunnais ostoksia vaan tarkkaa saumaa pitkin maaliin.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Ostaisin luultavasti Army Dealin ja ostaisin sitten siihen lisäystä.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

No jos ihan kokonaan uuden alottaisin, niin kyllä varmaan sen 2 trooppia, hq:n ja jotain pientä lisäsälää miettisin tarkasti, mutta siitä eteenpäin aina fiilispohjalla.. nytkin tulee osteltua kaikenlaista ja pelattua niillä enemmän tai vähemmän (kaikki siis kuitenkin samaa armeijaa).
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Aiemmin tuli osteltua lähinnä jotain mikä pisti silmään kaupassa. Nykyään taas suunnittelen armeijan loppuun asti ennen kuin ostan mitään (tosin jos näen jonkun uuden über-mageen figun niin saatan ostaa sen vaikken sitä peleissä käyttäisikään)
Corian

Viesti Kirjoittaja Corian »

Armeijan selkärangan ostan yleensä core figuista ja siitä sitten lisäilen mitä tarvitsen. Yleensä kasaan juuri sellaisen 500 pisteen armeijan jotta pääsee vähän kokeilemaan ja tämän jälkeen laadin listan johon pyrin. Harmittavan usein tuo lista muuttuu, kun jonkin ajan kuluttua ei sitten teekkään mieli pelata magia painotteisella armeijalla vaan tehdä esimerkiksi melkein kokonaan cavalry armeija :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Kyyllä tuo kaaos on ollu semmosta "hei ostetaas tuo!" ja sit myydään se pois ku ei se ollukkaan kiva. (Jaa että miksi myyn? Siksi että olen köyhä opiskelija jolla ei oo varaa pitää figuja idlettämässä hyllyssä, ja ne mitä myyn on jo käytettynä ostettuja joten häviö per about 30 euron satsi on yleensä euron pari, jos sitäkään).

Ainakin nuo fantasyn örkit menee ihan siltä pohjalta että mikä näytää ja kuulostaa hyvältä.

Tuo chaos todellakin... Noh, luulen että hiljalleen oon löytäny "tyylini" jahka pääsis vähän playtestaamaan tuota.
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Minäkin tein melko tarkan suunnitelman, että ensin ostan battle forcen ja sitten kaikki muut tietyssä ja järkevässä järjestyksessä.. mutta ei se nyt ihan onnistunut, kun ne isommat ukot vaan on hienompia, eikä jaksa pelkästään mitään rivimiehiä maalata.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Valitaan armeija ja sen jälkeen ostellaan kaikkea mikä kuulostaa&näyttää hienolta... sitten kun rojua on tarpeeksi, niin aletaan kiroilla tyyliin "Mitäs tälläkin tekee?"... :D
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Tarkan armylistin oon tehny, ja siitä pari variaatiota, niin että saan kaikki figut mitkä haluan ja kohtuullisen hyvän armeijan.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Kun vaan jaksais maalata noi kaikki. Tulee aina ostettua kilokaupalla rivimiehiä mutta ainoa joka tähän asti on saanut kokonaan maalit päälle on BA Dreadnought.
zqmfgb
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

No mää ostelen pikku hiljaa lisää kokoajan tohon mun skaven armeijaan et sillai ton mun AB tekemän listan mukaan meinaan edetä
Behold the glory of my vermin horde
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Ensin innostutaan Warhammerista ajatuksena, ostetaan sääntökirja. Sen jälkeen Armykirja, mutta minun tapauksessa hyökkäsin heti siihen armydealiin valittuani sääntökirjasta mukavan näköisen armeijan (tietysti tarkat valinnat, statlinet ja fluffit sekä muut puntaroituna).

Armydealissahan on kaikki tarpeellinen alkuun. Siitä sitten laajentamaan miten kukkaro kestää, tavoitteena täydellinen haltia armeija, josta riittää valinnan varaa reilusti perus peliin ja saa kasaan sotajoukon isompaankin peliin.

Tuossa matkan varrella on sitten sattunut matkaan figuja ihan spontaanisti kuten Bretonnian Damseli, Dark elffien Black Guard blisteri (josta saatiin sitten conffattua Lordi) ja muuta mukavaa... Yllättäen Sister of Battle Squadista tulee figut Inquisitoriin...
J.K.

Viesti Kirjoittaja J.K. »

Teen nykyään poikkeuksetta listan etukäteen ennenkuin ostan armeijalle mitään. Ennen ostelin armeijaan kaikenkokoisia/näköisiä figuja jotka olivat mielestäni hienon näköisiä...
"Fear Me Mortals For I Am The Anointed Favoured Son Of Chaos.."
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

No oikeastaan minä kokoan listan ensin, mutta koska tämä on suosikkiarmeijani tulen laajentamaan sitä varmaan jokaisella kuviteltavissa olevalla yksiköllä mopoja lukuunottamatta (mopo on minulle kirosana).
zqmfgb
Swrd

Viesti Kirjoittaja Swrd »

Teen listan ja proksytän sillä ja rakennan listasta näin toimivan ja ostan sitten figut.
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Tähän mennessä oon ostanu sitä, sun tätä.

Seuraavan armeijan suunnittelen etukäteen...
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty... :D
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”