Miten kokoat uuden armeijan? (tai kokoaisit)
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Miten kokoat uuden armeijan? (tai kokoaisit)
Suunnitteletko tarkasti kaiken etukäteen (niinkuin minä) vai ostatko jonkun battleforcen ja sitten lisäilet siihen vähän mitä sattuu huvittamaan?
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
-
Skavengeneral
No, kyllä se tähän mennessä on ollut tyyliin: "Hei tuohan on komian näköinen ukko, joka kuuluu mun armeijaan. Ostetaan se!"-henkisesti, mutta nyt on tullut tehtyä tarkat suunnitelmat miten edetä eli ei enää herätteitä ja satunnais ostoksia vaan tarkkaa saumaa pitkin maaliin.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
No jos ihan kokonaan uuden alottaisin, niin kyllä varmaan sen 2 trooppia, hq:n ja jotain pientä lisäsälää miettisin tarkasti, mutta siitä eteenpäin aina fiilispohjalla.. nytkin tulee osteltua kaikenlaista ja pelattua niillä enemmän tai vähemmän (kaikki siis kuitenkin samaa armeijaa).
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
Armageddon
Armeijan selkärangan ostan yleensä core figuista ja siitä sitten lisäilen mitä tarvitsen. Yleensä kasaan juuri sellaisen 500 pisteen armeijan jotta pääsee vähän kokeilemaan ja tämän jälkeen laadin listan johon pyrin. Harmittavan usein tuo lista muuttuu, kun jonkin ajan kuluttua ei sitten teekkään mieli pelata magia painotteisella armeijalla vaan tehdä esimerkiksi melkein kokonaan cavalry armeija 
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Kyyllä tuo kaaos on ollu semmosta "hei ostetaas tuo!" ja sit myydään se pois ku ei se ollukkaan kiva. (Jaa että miksi myyn? Siksi että olen köyhä opiskelija jolla ei oo varaa pitää figuja idlettämässä hyllyssä, ja ne mitä myyn on jo käytettynä ostettuja joten häviö per about 30 euron satsi on yleensä euron pari, jos sitäkään).
Ainakin nuo fantasyn örkit menee ihan siltä pohjalta että mikä näytää ja kuulostaa hyvältä.
Tuo chaos todellakin... Noh, luulen että hiljalleen oon löytäny "tyylini" jahka pääsis vähän playtestaamaan tuota.
Ainakin nuo fantasyn örkit menee ihan siltä pohjalta että mikä näytää ja kuulostaa hyvältä.
Tuo chaos todellakin... Noh, luulen että hiljalleen oon löytäny "tyylini" jahka pääsis vähän playtestaamaan tuota.
Minäkin tein melko tarkan suunnitelman, että ensin ostan battle forcen ja sitten kaikki muut tietyssä ja järkevässä järjestyksessä.. mutta ei se nyt ihan onnistunut, kun ne isommat ukot vaan on hienompia, eikä jaksa pelkästään mitään rivimiehiä maalata.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
-Alivaltiosihteeri
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
-Alivaltiosihteeri
- Henri Ketonen
-
Skaven Lord
Ensin innostutaan Warhammerista ajatuksena, ostetaan sääntökirja. Sen jälkeen Armykirja, mutta minun tapauksessa hyökkäsin heti siihen armydealiin valittuani sääntökirjasta mukavan näköisen armeijan (tietysti tarkat valinnat, statlinet ja fluffit sekä muut puntaroituna).
Armydealissahan on kaikki tarpeellinen alkuun. Siitä sitten laajentamaan miten kukkaro kestää, tavoitteena täydellinen haltia armeija, josta riittää valinnan varaa reilusti perus peliin ja saa kasaan sotajoukon isompaankin peliin.
Tuossa matkan varrella on sitten sattunut matkaan figuja ihan spontaanisti kuten Bretonnian Damseli, Dark elffien Black Guard blisteri (josta saatiin sitten conffattua Lordi) ja muuta mukavaa... Yllättäen Sister of Battle Squadista tulee figut Inquisitoriin...
Armydealissahan on kaikki tarpeellinen alkuun. Siitä sitten laajentamaan miten kukkaro kestää, tavoitteena täydellinen haltia armeija, josta riittää valinnan varaa reilusti perus peliin ja saa kasaan sotajoukon isompaankin peliin.
Tuossa matkan varrella on sitten sattunut matkaan figuja ihan spontaanisti kuten Bretonnian Damseli, Dark elffien Black Guard blisteri (josta saatiin sitten conffattua Lordi) ja muuta mukavaa... Yllättäen Sister of Battle Squadista tulee figut Inquisitoriin...
- Henri Ketonen
-
Hellbender
- Viesti: