"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Apua WElf armeijan tekemiseen.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Sticced

Apua WElf armeijan tekemiseen.

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Lords
Wood elf Highborn 145
Alter kindred 35
Bow of Loren 35
Arcane Bodkins 25
Enchanted Shield 10
Glamourweave 30
Light Armour 3
Great weapon 6
= 289 pts

Heroes
Wood Elf Noble 75
Alter kindred 25
HoDA 30
Helm of the Hunt 20
Great weapon 4
Shield 2
Light armour 2
= 158 pts

Wood Elf Noble 75
Wardancer kindred 30
Moonstone 35
= 140 pts

Core
10 Glade Guards 120
= 120 pts

10 Glade Guards 120
= 120 pts

8 Dryads 96
= 96 pts

8 Dryads 96
= 96 pts

8 Dryads 96
= 96 pts

Special
5 Wild Riders of Kurnous 130
Musician 0
Standard Bearer 18
Wild Hunter 18
War Banner 25
= 191 pts

5 Wardancers 90
Musician 7
= 97 pts

Rare
5 Waywatchers 120
= 120 pts

Great Eagle 50
= 50

Pisteitä tällä hetkellä 1566. Mitä tähän listaan pitäisi lisätä/poistaa 2000 pisteen armeijaan. Pelaan melkein pelkkiä dwarffeja vastaan. Joskus tulee vastaan empireä,joka ei käytä velhoja, joten taikojia en aio ottaa. Listalla haetaan pelitehokkuutta, eikä tyyliarmeijaa.
Viimeksi muokannut Sticced, Pe 27.07.2007 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oma-aloitteisuutta.
Rinkeli

Re: Apua WElf armeijan tekemiseen.

Viesti Kirjoittaja Rinkeli »

Tällä hetkellä armeijassassi ei ole kenraalia, joten vaikka wardancer noble moonstonella näin aluksi. Tehokas welffilista on kuulemma Treeman ja paljon wildiksiä ja tanssijoita. Core näyttäisi ihan kunnossa olevan.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Treemanista en oikein tiedä dwarffeja vastaan, sillä tykit pistävät sen nopeasti polttopuuksi, mutta jos ottaisen sen joudun tiputtamaan joko kotkan tai waywatcherit. Ja voisihan tuohon sen toisen Wild rider ryhmän lisätä. Laitoin sinne wardancer noblen häärimään kenraalina. Kenu oli tosiaankin unohtunut.
Oma-aloitteisuutta.
era_mur

Viesti Kirjoittaja era_mur »

Mielestäni sinun pitäisi ottaa joku mage dwarffei vastaan, jolla käytät tree singingia jolla vaikeutat dwarffien liikkumista.
Jolloin ne ovat aika kuses.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

era_mur kirjoitti:Mielestäni sinun pitäisi ottaa joku mage dwarffei vastaan, jolla käytät tree singingia jolla vaikeutat dwarffien liikkumista.
Jolloin ne ovat aika kuses.
Paitsi että yhdellä magella ei dwarffeja vastaan saa juurikaan loitsua läpi. Dwarffit kun saavat minimissään 4 dispel noppaa per kierros...

era_mur sinulla taitaa olla aika vähän kokemusta Welffeillä pelaamisesta?
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
era_mur

Viesti Kirjoittaja era_mur »

en oo pelannu dwarffei vastaa en tienny niitte suht hyvät dispellauksest
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Ax

Viesti Kirjoittaja Ax »

Mä oon ehkä ymmärtänny jotain väärin, mutta highborn ei voi olla glamourweawe. Ja mun mielest sun kantsis vaihtaa kotka treemaniin, koska musta sillä tekee paljon enemmän dwarffei vastaan ko kotkalla.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.

Jakezuku
Waza

Viesti Kirjoittaja Waza »

Ax kirjoitti:Mä oon ehkä ymmärtänny jotain väärin, mutta highborn ei voi olla glamourweawe. Ja mun mielest sun kantsis vaihtaa kotka treemaniin, koska musta sillä tekee paljon enemmän dwarffei vastaan ko kotkalla.
Highborn taitaa olla Alter Kindred, mutta omistaa tavaran nimeltä Glamourweave. Ja kotka on varmaankin oikein käytännöllinen kääpiöitä vastaan, sillä se voi hakea sotakoneita, joita kääpiöillä tuppaa olemaan..
Jeps..
Ax

Viesti Kirjoittaja Ax »

Ai joo, mä luulin et se tarkottaa kindediä.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.

Jakezuku
Teh_pwnerer

Viesti Kirjoittaja Teh_pwnerer »

Istelläni oli 200 pts turnaus lista (muka-balanced) vastaan kääpiöiden balanced lista. Voitin reilusti. Iselläni oli kaksi alteria (Sulla onki ne ;D) sitten voisit harkita Waradncereitten lisäämistä reilusti Jos saat mesän lähelle kukkulaa niin varmana ehdit teurastaa pkaikki tykit. Ja minkälainen kääpiölista? Onko heillä Thorek vai tavallinen anvil? Vai ei Anvilia ollenkaan? Nimittäin jos heillä on anvil great eaglesi on kusessa
http://sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=17
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
PistolGripPump

Viesti Kirjoittaja PistolGripPump »

Kääpiä vastaan melkein vaihtaisin pipo-hoda-alterin keihäs-pipo-Hoda-kotka-nobleen. Se pääsee paremmin liikkumaan tykkimäelle. Empirelläkin sitä tykistöä riittää. kotka+noble ja kotka on ikävä yhdistelmä sotakonearmeijaa vastaan. Niitä vielä yrittää hieman screenata watchereilla. Kotka-noblea ei sitten kenuksi. Pari tanssijaa lisää tanssiryhmään ja kahdeksan ryhmiä dryadeja 2k armeijaan niin alkaa kääpät ja empire olemaan pulassa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”