uusi kerho päivä
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
uusi kerho päivä
kyselen mielipidettä asiasta olisko ihmisillä kiinnostusta uudelle kerhopäivälle eli lisäksi tuon keskiviikon rinnalle? ajattelin itse viikonloppua ehkä lauantai voi olla pop päivä, ei haittaa koululaisia läksyt ja muu kiire jota esiintyy viikkolla.
haen myös 2vapaa ehtoista pelaamaan pari näytös peliä tapahtuma päivään harjunrinteen koululle klo 11-18 25.päivä. laittakaa viestiä jos on kiinnostusta.
olin tänään työpaikka kokuoksessa ja sain ylempalttista kiinnostusta "isokenkäisiltä" tulemaan tutustumaan kerhoiluun ja hammereihin, joten ollaan asiallisia ja sosiaalisia kun nuorisotoimen johtaja mahdollisesti saapuu kerholle joku kerta, ilmoon asiasta jos hän kertoo vierailustaan etukäteen minulle.
haen myös 2vapaa ehtoista pelaamaan pari näytös peliä tapahtuma päivään harjunrinteen koululle klo 11-18 25.päivä. laittakaa viestiä jos on kiinnostusta.
olin tänään työpaikka kokuoksessa ja sain ylempalttista kiinnostusta "isokenkäisiltä" tulemaan tutustumaan kerhoiluun ja hammereihin, joten ollaan asiallisia ja sosiaalisia kun nuorisotoimen johtaja mahdollisesti saapuu kerholle joku kerta, ilmoon asiasta jos hän kertoo vierailustaan etukäteen minulle.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
- Henkinen Johtaja
Re: uusi kerho päivä
Mulla saattaa olla mahdollisuus tulla tuolloin pelaamaan. Täytynee vain neuvotella asiasta ensin hieman kuviksen opettajani kanssa, josko voisin jättää valmistelutunnin väliin.
Ja tuo toinen kerhopäivä kuulostaa hyvältä!
Ja tuo toinen kerhopäivä kuulostaa hyvältä!
Tuosta...
Ittelläni ainakin juuri lauantai tuppaa olemaan juuri se kiireisin aika viikosta mutta ihan kiva idea ja kyllä siellä varmaan silloin tällöin tulisi käytyä. Ja noista "isokengistä" puhuen niin juteltiin Ropeconissa "Exocowboyn" kanssa ja se kerto vetävänsä kans jotain pelisysteemiä hyvinkäällä ja sano et vois joskus tulla kattoon meijän kerhoilua. Ja mikäs toi tommonen tapahtumapäivä on?
Toinen kerhopäivä voisi olla asiaveto, itse ilmaantuisin paljon useammin pelailemaan.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
http://www.riihimaki.fi/index.asp?id=01 ... tselu_sisa, tuolta löytyy tietoa nuerten riksusta kuapungin järjestämistä tapahtumista. joo tiedän exon toimivan hyvinkäällä ja joskus jokelassa.togottaja kirjoitti:Ittelläni ainakin juuri lauantai tuppaa olemaan juuri se kiireisin aika viikosta mutta ihan kiva idea ja kyllä siellä varmaan silloin tällöin tulisi käytyä. Ja noista "isokengistä" puhuen niin juteltiin Ropeconissa "Exocowboyn" kanssa ja se kerto vetävänsä kans jotain pelisysteemiä hyvinkäällä ja sano et vois joskus tulla kattoon meijän kerhoilua. Ja mikäs toi tommonen tapahtumapäivä on?
siis oot koulussa lauantaina ko?mut selvitelkää mahiksenne saapua, paikalle tarvitaan max 1500 pisteen maalattu army[pelin koko rippuu tilan määrästä], ja muut peli tarvikkeet. ite roudaan wd:t,ja muita kirjasia. jos on kiinnostusta niin voidaan pistää 140k peli ja 1fb peli niin saadaan koko kerhon setti esiteltyä.Henkinen Johtaja kirjoitti:Mulla saattaa olla mahdollisuus tulla tuolloin pelaamaan. Täytynee vain neuvotella asiasta ensin hieman kuviksen opettajani kanssa, josko voisin jättää valmistelutunnin väliin.
mutta laitakaa ehdotuksia mikä päivä sopis ihmiselle parhaiten? en viitti turhaan rampata hyvinkäältä riksuun jos ei oo pelaajia. tai jos pelitoimintaa onjo tarpeeksi niin kertokaa siitäkin, niin tiedän vähä missä mennään.
- Guardsniper
No lauantai olis meikäläisen makuun enenmmän kuin keskiviikko kun tuppaa läksyt painamaan keskellä viikkoo (on sitten toinen asia jaksaisko lauantaisin käydä sen paremmin kuin keskiviikkoisin). Monella tuppaa kyl viikonloppusin varmaan olemaan muuta menoa, mut ainakin mä pystyisin muuttamaan aikatauluani siten, et lauantaina pääsis pelaileen.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- Henkinen Johtaja
Hups. Sori mun moka. Hyppäsin kuukaudella eteenpäinHedelmäpeli kirjoitti:siis oot koulussa lauantaina ko?mut selvitelkää mahiksenne saapua, paikalle tarvitaan max 1500 pisteen maalattu army[pelin koko rippuu tilan määrästä], ja muut peli tarvikkeet. ite roudaan wd:t,ja muita kirjasia. jos on kiinnostusta niin voidaan pistää 140k peli ja 1fb peli niin saadaan koko kerhon setti esiteltyä.Henkinen Johtaja kirjoitti:Mulla saattaa olla mahdollisuus tulla tuolloin pelaamaan. Täytynee vain neuvotella asiasta ensin hieman kuviksen opettajani kanssa, josko voisin jättää valmistelutunnin väliin.
Tuosta...
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
en osaa sanoa vielä missä se mesta siellä on? ja vielä pitäs saada se toinen pelaaja?Henkinen Johtaja kirjoitti:Hups. Sori mun moka. Hyppäsin kuukaudella eteenpäinHedelmäpeli kirjoitti:siis oot koulussa lauantaina ko?mut selvitelkää mahiksenne saapua, paikalle tarvitaan max 1500 pisteen maalattu army[pelin koko rippuu tilan määrästä], ja muut peli tarvikkeet. ite roudaan wd:t,ja muita kirjasia. jos on kiinnostusta niin voidaan pistää 140k peli ja 1fb peli niin saadaan koko kerhon setti esiteltyä.Henkinen Johtaja kirjoitti:Mulla saattaa olla mahdollisuus tulla tuolloin pelaamaan. Täytynee vain neuvotella asiasta ensin hieman kuviksen opettajani kanssa, josko voisin jättää valmistelutunnin väliin.Ei tuolloin ole mitään, joten ilmaannun paikalle. Mutta suuri kysymys on että Minne päin Harjurinnettä ja mihin aikaan (okein viimeistään 11)
- Guardsniper
Toihan on ens viikon lauantai? Jos ketään muu ei lähe ni voihan mä tulla pelaileen.Hedelmäpeli kirjoitti:en osaa sanoa vielä missä se mesta siellä on? ja vielä pitäs saada se toinen pelaaja?Henkinen Johtaja kirjoitti:Hups. Sori mun moka. Hyppäsin kuukaudella eteenpäinHedelmäpeli kirjoitti:siis oot koulussa lauantaina ko?mut selvitelkää mahiksenne saapua, paikalle tarvitaan max 1500 pisteen maalattu army[pelin koko rippuu tilan määrästä], ja muut peli tarvikkeet. ite roudaan wd:t,ja muita kirjasia. jos on kiinnostusta niin voidaan pistää 140k peli ja 1fb peli niin saadaan koko kerhon setti esiteltyä.Henkinen Johtaja kirjoitti:Mulla saattaa olla mahdollisuus tulla tuolloin pelaamaan. Täytynee vain neuvotella asiasta ensin hieman kuviksen opettajani kanssa, josko voisin jättää valmistelutunnin väliin.Ei tuolloin ole mitään, joten ilmaannun paikalle. Mutta suuri kysymys on että Minne päin Harjurinnettä ja mihin aikaan (okein viimeistään 11)
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
No mä tuun melko varmasti jos on tarvetta! Onko siel muuta tapahtumaa kuin se warhammer juttu? Luulis ainakin... Eli 1500 pisteen armeija?
"I fought the law and i won! I fought the law and i won! I am the law so i won!"
Itse asiassa olen jokelassa pyörittänyt (ja jatkuu edelleen) nyt 10v figukerhoa paikallisella monarilla, ja nyt Hyvinkäällä nuoriso-ohjaajana töissä - täällä en tosin ole juurikaan figuillut.Hedelmäpeli kirjoitti: http://www.riihimaki.fi/index.asp?id=01 ... tselu_sisa, tuolta löytyy tietoa nuerten riksusta kuapungin järjestämistä tapahtumista. joo tiedän exon toimivan hyvinkäällä ja joskus jokelassa.
Ajatuksena on, että jos kiinnostusta löytyy, voin organisoida hyvinkäälle jonnekin nuorisotilalle myös kerhon pyörimään - itse sitä tuskin alan vetämään, mutta takapiruna kyllä. Eikös riksussa käy jonkin verran porukkaa myös hyvingestä pelaamassa?
Tulen siis mahdollisuuksien mukaan joskus tsekkailemaan menoa sinne teidän suunnalle, voidaan tarvittaessa katsoa jos joku yhteistyö tms. kiinnostaa tai ihan vaan jutella lämpimiksemme
- Henkinen Johtaja
Onko siitä tullut mitään lisäinfoa (missä olla (harjulla) mihin aikaan (viim. 11), millä ovella?) lauantaisesta
Tuosta...
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
laitoin vastaavale kyselyä kun en itekkään tiiä tarkaan, laitan ilmoa kun selviää.Henkinen Johtaja kirjoitti:Onko siitä tullut mitään lisäinfoa (missä olla (harjulla) mihin aikaan (viim. 11), millä ovella?) lauantaisesta
- Guardsniper
@ Kaato
Menetkö sä sinne harjulle vai raahaudunko minä?
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
saa sinne tulla muitakin pelailemaan ku kaks. mutta tuo järkkäri ei oo nyt vastannu viestiin niin sovitaan että kaikki halukkaat tulee kalevan kadun puoleisille oville 10.45 josta nuodan teidät itse paikan päälle.Guardsniper kirjoitti:@ Kaato
- Guardsniper
No joo siis kalevan kadun puoleinen ovi. Onks se nyt sit normi 1500 pojon listat vai?
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
joo siinä ovilla nährään.mut pelaajia tulee olla se kaks varmaa ja loput vapaaehtosia. ootkos Juho nyt siis ite tulossa ja Tuomas Sata varmasti?Guardsniper kirjoitti:No joo siis kalevan kadun puoleinen ovi. Onks se nyt sit normi 1500 pojon listat vai?
siitä en osaa sanoa viä ,koska en oo nähny tilaa ja en tiiä kuinka paljon sitä lääniä on käytetteävissä. mut laitan viestiä ku käyn siellä tänään viiden aikaan roudaan.
HP EDIT: VOISKO JOMPI KUMPI ROUDAA 40K SÄÄNTIKSEN JA MAHOLLISIMMAN MONTA CODEXIA?MITÄ IHMISET SITTEN VOI KATELLA.
- Henkinen Johtaja
Juu juu kyl mä tuun. Ette pysty pitämään mua poissakaan!
"I fought the law and i won! I fought the law and i won! I am the law so i won!"
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
voinen itekin ottaa jonkun pienen matsin,mut kattoo sitä viä kunhan saan selville paljon multa löytyy maalattuja figuja. ite otan kuitenkin mukaan de,lizardmen,empire,space marine ja fb sääntiksen ja mahollisesti wd nipun.