Lord of Chaos...663
-shield, Gaze of gods, Black Maul
-Dragon
Bray Shaman...125
-2x Dispel scroll
Exalted Champion...172
-Steed of Slaanesh, flail, enchanted shield
Core:
5x Slaanesh Chosen Knights...300
-Standard, warbanner, musician
5x Khorne Knights...220
5x Khorne Knights...220
-musician
5x Marauder Horsemen...81
-Flail, musician
5x Warhounds...30
5x Warhounds...30
Special:
4x Screamer...132
5x Fury...75
5x Centigor...92
5x Centigor...92
-musician
2249
=/
UD-Khone 2250
Re: UD-Khone 2250
Olen aina pitänyt frenzyttävää loharia hieman huonona vaihtoehtona ja sen saa pelattua aika helposti pussiin. Varsinkin jos tämä on ETC:hen menossa (uskoisin), niin siellä vastustajat todella osaavat pelata, en tietenkään mitenkään kyseenalaista mahdollisuutta ettetkö olisi parempi
, mutta se pussiin pelaaminen on helpompaa kuin puolustaminen. Eli vaihtaisin asetta pomolla.
Exalted Champpa voisi tykätä hieman tehokkaammasta aseesta, varsinkin yhdenkäden, jotta kolistelussa saisi sen 2+ saven.
Slaanesh nihdit olisivat himpun verran tehokkaampia Rapturous Standardilla, se kun antaa yleensä enemmän kuin yhden reson lisää.
Näihin luulisi saavan pisteensä maroista, ne kun suorittavat paljon huonommin kuin centigorit ja kaatuvat normi s3 tuleen.
Ja lopuksi vielä vaihtaisin yhden Screamerin kahteen Furyyn...
Exalted Champpa voisi tykätä hieman tehokkaammasta aseesta, varsinkin yhdenkäden, jotta kolistelussa saisi sen 2+ saven.
Slaanesh nihdit olisivat himpun verran tehokkaampia Rapturous Standardilla, se kun antaa yleensä enemmän kuin yhden reson lisää.
Näihin luulisi saavan pisteensä maroista, ne kun suorittavat paljon huonommin kuin centigorit ja kaatuvat normi s3 tuleen.
Ja lopuksi vielä vaihtaisin yhden Screamerin kahteen Furyyn...
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
On se Frenzyttävän monsterin pussiin pelaaminen joo sika helppoa. Varsinkin silloin, kun vastustaja ei tiedä lohikäärmeen frenzyttävän. Tai sitten ei.amis kirjoitti:Olen aina pitänyt frenzyttävää loharia hieman huonona vaihtoehtona ja sen saa pelattua aika helposti pussiin.
Eikä voisi. Halpamalli on parempi.Exalted Champpa voisi tykätä hieman tehokkaammasta aseesta, varsinkin yhdenkäden, jotta kolistelussa saisi sen 2+ saven.
Maksaa tuhottomasti, eikä edes anna sitä yhtä resoa enempää keskiverto combatissa.Slaanesh nihdit olisivat himpun verran tehokkaampia Rapturous Standardilla, se kun antaa yleensä enemmän kuin yhden reson lisää.
Suorittaa ne silti paremmin kuin päheämpi lippu ja isompi ase.Näihin luulisi saavan pisteensä maroista, ne kun suorittavat paljon huonommin kuin centigorit ja kaatuvat normi s3 tuleen.
Joo vois vaihtaa 2 T4 woundia kahteen T3 woundiin. Fury yksikkö pystyy tekemään kaikkiea mitä halua haluaa ihan viidelläkin memberillä.Ja lopuksi vielä vaihtaisin yhden Screamerin kahteen Furyyn...
Eikös lordin kilpi kannattaisi buustia lumotuksi ja exan pudottaa normiksi, flaililla kun pääasiassa lyö eli lordi hyötyisi enempi.
Centigoreille pöllisin kilvet, pongot vaikkapa screameristä.
Centigoreille pöllisin kilvet, pongot vaikkapa screameristä.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
- Lord Mikke
No empä nyt tiedä saako sitä niin helposti pelattua pussiin, varsinkin kun niinkin hyvä pelaaja kuin nazreg on asialla.amis kirjoitti:Olen aina pitänyt frenzyttävää loharia hieman huonona vaihtoehtona ja sen saa pelattua aika helposti pussiin. Varsinkin jos tämä on ETC:hen menossa (uskoisin), niin siellä vastustajat todella osaavat pelata, en tietenkään mitenkään kyseenalaista mahdollisuutta ettetkö olisi parempi
Peril of Warp