"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Neuvokaa kunnon strategia matsiin Örkit VS. Dark elves

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Krakai

Neuvokaa kunnon strategia matsiin Örkit VS. Dark elves

Viesti Kirjoittaja Krakai »

pelissä Mulla on:

1 Night Goblin shaman
15 orc warriors
10 wolf riders
1 Goblin spear chukka
1 Giant

Vastustajalla on:
1 sorceres
18 ampuvaa dark elf warrioria
5 old one knights
1 bolt thrower reapper

Kertokaa joku strategia kummallekkin joukkueelle
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Kummallekkin? No...
Örkeillä kannattaa vain käydä päälle ja ampua bolttiksella. Sit shampun pitää taikoo jotain kivaa...
DE:n kannattaa ampua (ei kai :D ) ja yrittää päästä klosikseen örkkien kanssa. Sit jos (ja kun) ne häviää, ne breikkaa automaattisesti =fear.
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
artemis

Viesti Kirjoittaja artemis »

joo-o mä rynnäköison läpi mut teil on aika pienet pelit lisää massaa jyräämään läpi (sun onni on et toll dark elf äijäll ei oo witch elfejä) mut osta itelles savage örkkei ne rynnii läpi :D
Agathokles

Viesti Kirjoittaja Agathokles »

Noi 15 örkkiä on aika riski altis sillä kolme pois (3,75) ja panic test. Mut eipä tossa kai muut mahkui oo ku kokeilla wolffeill päästä jonku sivuu kiinni tai lähtee niit missile äijjiä tappamaan, giantti on kyllä aika hyvä neula tyyny tossa, joka on kyllä iha hyväki kuhan vaa se ei kuoltuaan kaadu omien päälle tai aiheuta paniikki aaltoa.
De:llä kannatta ampua (pum) höhö.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
Krakai

[quote="artemis"]joo-o mä rynnäköison läpi mut teil on aika pienet pelit.

Mull on kyllä mutta kaverilla ei.
Krakai

tarkoitan että mulla riittää figuja.
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Grotsky kirjoitti:DE:n kannattaa ... yrittää päästä klosikseen örkkien kanssa. ...kun ne häviää, ne breikkaa automaattisesti =fear.
Siis olettaen, että COK yksikön Unit Strength on taistelukierroksen päätyttyä suurempi kuin vastustajan. :wink:

Dru Perim
c0mmy

...

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Noh ainakin De:n ampuvat eivät saa kummoista jälkeä örkkeihin, vaikka ampuvatkin niin pirusti. Tosin Bolttikone saa ! Suosittelesin ottamaan hyvän magian ja paljon örkkejä :D
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Grotsky kirjoitti:Kummallekkin? No...
Örkeillä kannattaa vain käydä päälle ja ampua bolttiksella. Sit shampun pitää taikoo jotain kivaa...
DE:n kannattaa ampua (ei kai :D ) ja yrittää päästä klosikseen örkkien kanssa. Sit jos (ja kun) ne häviää, ne breikkaa automaattisesti =fear.

Joo tohon sanoisin vaan et pelkästään Gobot pelkää haltioita örkit eivät sen sijaan piittaa mistään mitään... :)
Grotsky

Joo tohon sanoisin vaan et pelkästään Gobot pelkää haltioita örkit eivät sen sijaan piittaa mistään mitään... :)
Mä pelaan örkeillä DE:tä vastaan melkein joka päivä. Mä tiiän mist puhun...
- The Captain
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Grotsky kirjoitti:
No siinä tapauksessa kirjoita sitten oikein!
Nightwun
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nightwun »

Kauhistus! (ihan vain yleiseti)

Mulla on itselläni DE joten juonittelen niillä.

Varustelusta sen verran että osta ampujille kilvet(ne kai on warrioreja)

Kiva linja ampujia niin että kaikki saa ampua ehkä kahteen yksikköön, 9 vahvoja tai yks iso jolle standardi. pienemmille ei ehkä kannata laittaa.

Vihollisen tullessa lähelle muuta ampujat HTH muotoon (useampi rank). Jolloin ne pärjäävät hyvin HTHssa örkeille ja susi ratsaatajille. Susiratsastajat luullakseni pelkäävät haltioita joten hoitele ne warrioreilla. Tapa pari _örkkiä_ ja murskaa ne old one :D ritareilla, taas fear apuun ja örkit juoksee.

Giantin käyttö näin pienessä pelissä on vähän julmaa, mut sen saa kai hengiltä, ammu ensin sudet ja pari örkii. sit vaan kaikilla sitä. Hoida COK pojilla takalinjat örkkirn jälkeen ja tapa giant lopuilla.

varmasti-tulee-takkiiin neuvontapalvelut
-wuni
9th Age duunari
Ururu

Viesti Kirjoittaja Ururu »

örkki shamaanit (ja gobbot kans) on yllättävän hyviä että delffit kaattuu waagh taioilla giantti on niille vaa kallista maali harjottelua joten hommaa ennemmin enemmän shamaaneja
WAAAAAGH!!!
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Nightwun kirjoitti:Kiva linja ampujia niin että kaikki saa ampua ehkä kahteen yksikköön, 9 vahvoja tai yks iso jolle standardi. pienemmille ei ehkä kannata laittaa.
Warrior-yksikön minimikoko on 10.

Dru Perim
Grotsky

Notre Damen Kaulankatkoja kirjoitti:
Grotsky kirjoitti:
No siinä tapauksessa kirjoita sitten oikein!
Mihin tää maailma on menossa, kun ei enää saa ees unohtaa kirjottaa asioita :roll: :roll: :roll: ???
- The Captain
Link

Viesti Kirjoittaja Link »

vihje: toinen gobbo spear chukka ja rock lobba ja sit giantin kans shavage orkkei jos sull ei oo jotain noist kipin kipin ostaa :D :D :D
Malekhit

Viesti Kirjoittaja Malekhit »

En kyllä yhtään tije mitään vihjeitä Örkeille mutta Dark elfseille löytyy vihjeitä kuinka ois tollanen :D ammu Bolt Throwerilla multiple shotteja shamanniin ja sen jälkeen gianttia sorseerilla tee magic missleja jos pystyt ampuvilla varioreilla ammu orc warrioreja cold one tapa wolf ridersseja ja sitten hakkaat ja ammut jääneillä jäänneitä. Pitkä eikö oo :| :) :o :D
Salo-x

Viesti Kirjoittaja Salo-x »

Örkki: Goblin doom diver! Ja noi shaved örkit =) on aika mukavia. Hanki niitä ellei jo ole. Noilla joukoilla toimii varmaan seuraava, Wolffeilla (2x5 jousilla fast cavalryna) ton reaperin kimppuun, mahdollisesti hätyyttelet vaikka sorceressia. Örkeillä ja giantilla eteenpäin vaan, sukka kokeilee osua vaikka cold oneihin. Ja tuo night goblin shamaani... no, se voi vaikka loitsia jotain.

DE: Ammu niitä, ammu giantti, cold oneilla örkkien kimppuun, mutta harvenna niitä vähän repeater x-boweilla. Sorssilla yritä vähän tiputtaa örkkejä tai muita, tilanteen mukaan. Eli, pysy kaukana ja ammu. Ampujat 2x9 rivistöön, jos nuo örkit/muut pääsee lähelle, niin sitten vaan 3x6 rankkeihin. Ja reaperilla, ammu kuusi nuolta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”