Orc Boyz = Ork boyz?
Orc Boyz = Ork boyz?
Eli örkkiarmeijalle aattelin halvemmalla saada lisää lössii, eli ostasin Orc boyz paketin (FaBaa) ja konvertoisin niistä Ork boyzeja (40k). Mutta niillä örkeillä on ihme mekkoja sun muita, eikä mitää hihnoja, eli pitäisi stuffata jonkin verran. 40k örkki asekäsiä ja päitä löytyy, mutta olisiko se minkään arvoinen idea? Kyllähän niistä näkee että ne on jotai fabaörkkejä ja niistä ei saa kunnon 40k örkejä, mutta onko järkee? Jos joku tietää, voisiko kertoo minkämoisia osia siinä tulee ja ovatko fabaörkit samankokoisia kuin 40körkit.
Ideoita myös voi heitellä jos on mielessä.
Ideoita myös voi heitellä jos on mielessä.
- Da Big Boss
Re: Orc Boyz = Ork boyz?
Itse pöllisin faban pojilta aseet, tuomaan snakebites lookkia ja kaikenlaisia muita tarpeellisia bitsejä ja liittäisin ne tulevaisuuden poikiin.
Da edit: Tuskin kannattaa konvata fabasta 40koota. Liian vaikeaksi menisi IMO.
Da edit: Tuskin kannattaa konvata fabasta 40koota. Liian vaikeaksi menisi IMO.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- Half-breed
Kyllä tuo voi jotenkuten onnistua ilman stuffiakin. Pojat ovat kuitenkin molemmissa tapauksissa suht samankokoisia (En mene vannomaan, mutta minusta ne ovat yksi yhteen.), joten tarvitset vain pyöreitä alustoja ja 40k aseistuksen pojillesi tuodaksesi ne vuoden 40.000 taistelutantereille. Tosin ilman stuffia pojista tulee, jopa örkkistantardein, erittäin alhaisen teknologisen kehitystason väkeä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
njoo, armored walkerin faba blogista kun kattoo, niin aika samanlaisia ne on kummassakin ;) kyl siinä kait säästäin, kun 20 fabaa maksaa kympin vähemmän kuin 40k..
Kyllähän niistä varmaan hyviä saisi, sekaan vaan osia 40k-figuista. Keräät pelikavereilta kaikki ylimääräiset osat, vaikka eivät olisikaan örkkejen osia, niistä saa silti sitä scifivaikutelmaa. Pyöreät beissit ja basetus tukemaan tulevaisuusteemaa, eli metalliritilää sun muuta moskaa mitä niissä yleensä näkyy.
Maastokuvioilla saisi tavalliset kangasvaatteet näyttämään vähän vähemmän fantasialta. Jos ne näyttää vähän oudoilta niin keksit vähän fluffia joka selittää pukeutumisen.
Maastokuvioilla saisi tavalliset kangasvaatteet näyttämään vähän vähemmän fantasialta. Jos ne näyttää vähän oudoilta niin keksit vähän fluffia joka selittää pukeutumisen.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Juu baseja on kyllä, yms scifi- skeidaa, toteutan tämän sitten kunhan assaultonblackreachukot on valmiina, eli menee melko pitkään ;D
laitappa sitten niistä kuvia ;)
-
SilverSeed.eu
- Viesti:
Faban Orc Boyz ja 40K.n Ork Boyz laatikoissa tulee noin 2/3 samoja osia, ja loput pohjautuvat samoihin osiin, joten kovin suurtakaan convaamista ei tarvita, jotta lopputulos on siedettävä. Näiden lisäksi on sitten tietenkin sitä krääsää, joka molemmissa on erilaista.
Jalat on tärkein, mitä on, sillä kaikkea muuta on molemmissa paketeissa ylimääräisinä. 40k laatikosta päitä ja aseita, sekä koristepanssarit ja muu härpäkkä. Jalat ja keskivartalon saa FABA laatikosta. FaBan jaloista ei ihan kaikki mene suoraan 40k:hon, mutta hyvin pienillä muutoksilla ovatkin jo ihan samanlaisia.
Itse omaan molempia, ja molemmissa on ristiin rakennettuja malleja juuri Boyzien kohdalla, ja FaBa boyzien päät tuo mukavaa vaihtelua 40k puolelle, ja 40k piikit taas FaBa puolelle. Hyvin tehokkaaksi keinoksi FaBa to 40k muutoksiin olen huomannut poplarin lisäämisen mallille.
Jalat on tärkein, mitä on, sillä kaikkea muuta on molemmissa paketeissa ylimääräisinä. 40k laatikosta päitä ja aseita, sekä koristepanssarit ja muu härpäkkä. Jalat ja keskivartalon saa FABA laatikosta. FaBan jaloista ei ihan kaikki mene suoraan 40k:hon, mutta hyvin pienillä muutoksilla ovatkin jo ihan samanlaisia.
Itse omaan molempia, ja molemmissa on ristiin rakennettuja malleja juuri Boyzien kohdalla, ja FaBa boyzien päät tuo mukavaa vaihtelua 40k puolelle, ja 40k piikit taas FaBa puolelle. Hyvin tehokkaaksi keinoksi FaBa to 40k muutoksiin olen huomannut poplarin lisäämisen mallille.
Salonen Risto
http://www.silverseed.eu
http://www.silverseed.eu
Kyllä ne faba örkit näyttää ihan tarpeeksi 40k:oon örkeiltä kunhan slugan tai shootan annat käteen.
Itse olen myös käyttänyt faba örkkien osia saadakseni vaihtelua örkkeihin ja hyvältä näyttää omasta mielestäni
Pari esimekki kuvaa:
Klik
Klik
Klik
Itse olen myös käyttänyt faba örkkien osia saadakseni vaihtelua örkkeihin ja hyvältä näyttää omasta mielestäni
Pari esimekki kuvaa:
Klik
Klik
Klik
"I fought the law and i won! I fought the law and i won! I am the law so i won!"
Itsekin olen sekoitellut serkun ork-osia omiin fabaörkkeihini, ja hyvin toimii. Periaatteessahan fabaörkeille ei tarvitse lyödä kuin slugga käteen niin ne menevät jo hyvin kehittyneemmistä serkuistaan. Kannattaa myös tutustua muuhunkin fantasiatarjontaan ja katsoa josko sieltä löytyisi hyviä korvikefiguja. Goblineista saa mukavan ja halvan grottihorden metallisten nappien sijasta. Armored Walkerin nightgobbogrotit ovat hyvä esimerkki: http://www.galleria.sotavasara.net/kuva/886/
Myös muoviset Black Orcit ovat hyviä nappeja konvertoimiseen. Olisikohan ollut jälleen AW tai joku muu joka oli konvertoinut borceista itselleen kasan nobeja. Tässä ainakin jonkun toisen viritelmiä: http://warforge.fusedcreations.com/index.pl?ardboyz
Myös muoviset Black Orcit ovat hyviä nappeja konvertoimiseen. Olisikohan ollut jälleen AW tai joku muu joka oli konvertoinut borceista itselleen kasan nobeja. Tässä ainakin jonkun toisen viritelmiä: http://warforge.fusedcreations.com/index.pl?ardboyz
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Tossapa ois esim mitä pystyy pelkästä ork boys poksin jämistä tekee.
Taitaamuutama jämä olla lootas paketista.
Thank bustas team 1
Thank bustas team 1 takaa
Tank bustas team 2
Tank bustas team 2 takaa
Niin tuo team 1 hammer tyyppi on black ork, mutta käy ork with eavy armor, tai ard boyn pohjana.
Meinaan ite tehdä niin.
Taitaamuutama jämä olla lootas paketista.
Thank bustas team 1
Thank bustas team 1 takaa
Tank bustas team 2
Tank bustas team 2 takaa
Niin tuo team 1 hammer tyyppi on black ork, mutta käy ork with eavy armor, tai ard boyn pohjana.
Meinaan ite tehdä niin.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Lisään sen verran että ostin tuon fabaörkkiboksin ja rupesin siitä tekemään 40k örkkejä, mutta nuo fabaörkkien torsot on hieman leveämpiä, eli shootahemmon käsiä joutuu hieman greenstuffilla jatkamaan ;)
Kova duuni siinä ainakin olisi, tuskin kannattaa.
Kyllä niistä faba örkeistä saisi hienoja osia, mutta mielummin kannataa ostaa suoraan 40k örkkejä.
Kyllä niistä faba örkeistä saisi hienoja osia, mutta mielummin kannataa ostaa suoraan 40k örkkejä.
Nii onhan se helpompaa mutta ne on saman näköisiin kuin kaikilla muilla.
Yksilöllisyyttä ei kannata harrastaa, örkeistä tulee spacemarinereita lopulta.
Kaikki näyttää samalta.
Tottakai on vaivaa mutta miekin käytän noin 6 tuntii päivässä pelkästään örkki armeijaa tahdessa, ja kukaan ei jaa konvertoimatta.
Ei edes trukk.
tai tinaisetkaan.
Olen nimittein huomannu että kun uhraa aikaa nyt niin säästää myöhemmin sen kun ei tarvii uudestaan tehdä, ja onpahan panostanut armeijaansa.
Mutta jokainen tyylillään.
Yksilöllisyyttä ei kannata harrastaa, örkeistä tulee spacemarinereita lopulta.
Kaikki näyttää samalta.
Tottakai on vaivaa mutta miekin käytän noin 6 tuntii päivässä pelkästään örkki armeijaa tahdessa, ja kukaan ei jaa konvertoimatta.
Ei edes trukk.
tai tinaisetkaan.
Olen nimittein huomannu että kun uhraa aikaa nyt niin säästää myöhemmin sen kun ei tarvii uudestaan tehdä, ja onpahan panostanut armeijaansa.
Mutta jokainen tyylillään.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
njoo, eikä siinä käsien jatkamisessa greensuffilla mene kuin se joku pari minuuttia ;)