pisteistä kysymyksiä...
- mursunaatio
pisteistä kysymyksiä...
kun nyt olen saanut käsiini marsu codexin ja siinä sanotaan että tactical sguad maksaa 90 pistettä ja mun aobr, kirjassa sanottiin että se maksaa 170 pistettä. flamer tulee freenä ja missilelauncher freenä, joten kaiken järjen mukaan tactical squad maksaa 90 p eikä 170. sergullakin kaikki on freetä.
Uusi tarinani (FB) on ilmestynyt nyt ensi-illassa 'tarinat ja novellit' alueelle.
Että simmosta...
Että simmosta...
- Syyspäiväntasaus
Re: pisteistä kysymyksiä...
Assault on Black Reach -boksin mariinikirja on (kai) se vanhempi malli. Luota kodeksiisi.mursunaatio kirjoitti:kun nyt olen saanut käsiini marsu codexin ja siinä sanotaan että tactical sguad maksaa 90 pistettä ja mun aobr, kirjassa sanottiin että se maksaa 170 pistettä. flamer tulee freenä ja missilelauncher freenä, joten kaiken järjen mukaan tactical squad maksaa 90 p eikä 170. sergullakin kaikki on freetä.
- Half-breed
Siinä mitään kirjaa tule. Kyseisen boksin mukana tulee lehtinen joka selittää sääntöjä ja yleistä pelistä, kuten armeijoiden pistehinnat. Jos Mursunaatio käyttäisit pääsi sisältöä ja laskisit paljonko yksikkö yhteensä maksaa niillä varusteilla mitä sillä on, niin saisit sen AoBR:in mainitseman 170 pojoa. Kuitenkin codex on se mistä pistehinnat aina katsotaan, sillä siinä on armeijan säännöt. Jos pistehintoja löytyy jostain muualta, niin niistä ei välitetä, sillä ne tuskin on virallisia.Syyspäiväntasaus kirjoitti:Assault on Black Reach -boksin mariinikirja on (kai) se vanhempi malli. Luota kodeksiisi.mursunaatio kirjoitti:kun nyt olen saanut käsiini marsu codexin ja siinä sanotaan että tactical sguad maksaa 90 pistettä ja mun aobr, kirjassa sanottiin että se maksaa 170 pistettä. flamer tulee freenä ja missilelauncher freenä, joten kaiken järjen mukaan tactical squad maksaa 90 p eikä 170. sergullakin kaikki on freetä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- mursunaatio
älä sekoita, laskin uudelleen ja sain sen 90p. eli, kuka taas oli oikeassa? hehe, minä.
Viimeksi muokannut mursunaatio, Pe 14.11.2008 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uusi tarinani (FB) on ilmestynyt nyt ensi-illassa 'tarinat ja novellit' alueelle.
Että simmosta...
Että simmosta...
- Half-breed
Huoh. Katsoppa montako jantteria saat niillä 90 pojollasi. Tämän jälkeen laskes paljonko lisäheput maksavat että saat yksikön nostettua tappiin. Näin saat sen AoBR-taktisen pistehinnan.mursunaatio kirjoitti:älä sekoita, laskin uudelleen ja sain sen 90p
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- mursunaatio
mitä höpiset. mikä on jantteri? ja ne jutut mitkä mainitsit?
Että simmosta...
Että simmosta...
- Syyspäiväntasaus
Siis juuri tätä kirjasta tarkoitin. Ilmeisesti ilmaisin itseni epäselvästi :)Half-breed kirjoitti:Siinä mitään kirjaa tule. Kyseisen boksin mukana tulee lehtinen joka selittää sääntöjä ja yleistä pelistä, kuten armeijoiden pistehinnat.
Mutta juu, uusimmasta kodeksista luet.
Hohhoijaa, pitääpä signaturesi vähän turhankin hyvin paikkansa. Tuolla 90 pisteellä saat ne viisi normimariinia, ja sitten ostat ne toiset viisi ja isket raskaat aseet ja muut setit mitkä saa vasta silloin kun on täysi ryhmä. Sitten saat sen 170 pistettä.mursunaatio kirjoitti:mitä höpiset. mikä on jantteri? ja ne jutut mitkä mainitsit?