Sketsi: Hammeri-kollit
Sketsi: Hammeri-kollit
Vintiöiden "Keravan kollit" -sketsejä mukaileva lyhyt tosielämän sketsi vapaaseen käyttöön:
Kamera zoomaa kujalle pelikaupan takana, jossa pari 12-13 -vuotiasta hammeristia seisoskelee kädet taskuissa jauhaen purkkaa. Toinen potkaisee seinää.
Nobo A: "Alessio on kova, se kirjoitti vanhan Skaven-kirjan ja osaa juustottaa."
Nobo B: "Joo, mut siel' oli ennen suomalainen, Pirinen tai joku ja se oli kovin kuulemma."
Nurkan takaa pomppaa esiin ruipelo parikymppinen tyyppi, uusin sääntökirja kainalossaan.
Tulija: "QUIET! QUIET! Kuka on kingi? Kuka osaa Lexicanumin ulkoa?"
Nobot A ja B kumartelevat nöyränä.
Nobo A ja B: "Sinä oot kingi, Half-Breed! Sinä!"
Half-Breed patsastelee ympäriinsä nokka pystyssä, syljeskellen seinään.
Half-Breed: "Kuka on kovin?"
Nobo A: "Alessi..."
Half-Breed: "QUIET! Kuka on kovin?"
Nobo B: "Pirin..."
Half-Breed: "QUIEEEEEEEEEET! Gav Thorpe on kovin, se keksi warhammerit! Se on mun serkku!"
Nobo A: "Eikös Rick Priestl..."
Half-Breed: "QUIET!!! Gav keksi, ja se on mun serkku!"
Half-Breed alkaa piestä Nobo A:ta, karjuen "kuka keksi warhammerit?"
Nobo A: "Ok, ok, Gav keksi, älä lyö enää!"
Half-Breed: "Mä lähen Nottinghamiin kattoo Gavia, se on moro!"
Nobo A ja B: "Me tullaan mukaan!"
Half-Breed: "Ette varmaan tuu, noobit."
Half-Breed patsastelee nokka pystyssa nurkan taakse, nobojen näyttäessä keskaria poistuvalle hahmolle.
Kamera zoomaa kujalle pelikaupan takana, jossa pari 12-13 -vuotiasta hammeristia seisoskelee kädet taskuissa jauhaen purkkaa. Toinen potkaisee seinää.
Nobo A: "Alessio on kova, se kirjoitti vanhan Skaven-kirjan ja osaa juustottaa."
Nobo B: "Joo, mut siel' oli ennen suomalainen, Pirinen tai joku ja se oli kovin kuulemma."
Nurkan takaa pomppaa esiin ruipelo parikymppinen tyyppi, uusin sääntökirja kainalossaan.
Tulija: "QUIET! QUIET! Kuka on kingi? Kuka osaa Lexicanumin ulkoa?"
Nobot A ja B kumartelevat nöyränä.
Nobo A ja B: "Sinä oot kingi, Half-Breed! Sinä!"
Half-Breed patsastelee ympäriinsä nokka pystyssä, syljeskellen seinään.
Half-Breed: "Kuka on kovin?"
Nobo A: "Alessi..."
Half-Breed: "QUIET! Kuka on kovin?"
Nobo B: "Pirin..."
Half-Breed: "QUIEEEEEEEEEET! Gav Thorpe on kovin, se keksi warhammerit! Se on mun serkku!"
Nobo A: "Eikös Rick Priestl..."
Half-Breed: "QUIET!!! Gav keksi, ja se on mun serkku!"
Half-Breed alkaa piestä Nobo A:ta, karjuen "kuka keksi warhammerit?"
Nobo A: "Ok, ok, Gav keksi, älä lyö enää!"
Half-Breed: "Mä lähen Nottinghamiin kattoo Gavia, se on moro!"
Nobo A ja B: "Me tullaan mukaan!"
Half-Breed: "Ette varmaan tuu, noobit."
Half-Breed patsastelee nokka pystyssa nurkan taakse, nobojen näyttäessä keskaria poistuvalle hahmolle.
Re: Sketsi: Hammeri-kollit
Paras. Korkeakulttuurin suurin merkkiteos sitten Sodan ja Rauhan.
Jos tämä oli fiktiota, niin se oli mielikuvituksetonta.
Jos tämä oli faktaa, niin:

Jos tämä oli faktaa, niin:

Hän on puhunut.
- Da Big Boss
Vaikka et pidäkään Halffiksen tavasta kommentoida joka on totta, niin ei sitä näin tarvitse kertoa.
Tarina oli paskaa.
Nyt vain odotetaan Half-Breedin kommentointia. Tästähän tulee kiva Flametus.
Tarina oli paskaa.
Nyt vain odotetaan Half-Breedin kommentointia. Tästähän tulee kiva Flametus.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
En pidättäisi henkeä odotellessa. Hän kadotti tunkkinsa jo viime kerralla.Da Big Boss kirjoitti:Nyt vain odotetaan Half-Breedin kommentointia.
Asiasta kolmanteen...
suomennatko minulle tämän lauseen? Ei avaudu, ei.Da Big Boss kirjoitti:Vaikka et pidäkään Halffiksen tavasta kommentoida joka on totta
Mestariteos. Diogenes on nero.
- Half-breed
Kyllä minä tämän jo näin. Taisin itseasiassa olla ensimmäisiä joka tämän näki, sillä olin juuri tämän tullessa sotussa. Kuitenkin jätin kommentoimatta sillä minulle on ihan sama jos joku jauhaa paskaa minusta täällä.Da Big Boss kirjoitti:Nyt vain odotetaan Half-Breedin kommentointia. Tästähän tulee kiva Flametus.
Lisäksi en kommentoinut, sillä tässä matkittiin jotain Suomalaista sketsisarjaa, ja minusta suomalaiset ei sketsiviihdettä osaa tehdä. Tämä on hauskaa, tämä ei.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- mister??!!
Ne taitaa olla väärinpäin.Half-breed kirjoitti:Kyllä minä tämän jo näin. Taisin itseasiassa olla ensimmäisiä joka tämän näki, sillä olin juuri tämän tullessa sotussa. Kuitenkin jätin kommentoimatta sillä minulle on ihan sama jos joku jauhaa paskaa minusta täällä.Da Big Boss kirjoitti:Nyt vain odotetaan Half-Breedin kommentointia. Tästähän tulee kiva Flametus.
Lisäksi en kommentoinut, sillä tässä matkittiin jotain Suomalaista sketsisarjaa, ja minusta suomalaiset ei sketsiviihdettä osaa tehdä. Tämä on hauskaa, tämä ei.
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
Lollero ... siehän itket aina jos joku mainitsee sinut negatiivisessa mielessä. Eikun se olikin se että sie hakkaat sitä jo poistettua "ilmoita ylläpidolle" -nappulaa.Half-breed kirjoitti:Kuitenkin jätin kommentoimatta sillä minulle on ihan sama jos joku jauhaa paskaa minusta täällä.
Lisäksi en kommentoinut, sillä tässä matkittiin jotain Suomalaista sketsisarjaa, ja minusta suomalaiset ei sketsiviihdettä osaa tehdä.
Ja hei, The Fast Show oli loppujen lopuksi aika lame Not The Nine O'Clock Newsin kopio, eli osoitat vain sitä että olet keskenkasvuinen kersa linkittämällä sen ja siihen jonkun suomalaisen paskan verrokiksi ... tosin, eipä ollut paljoa muuta odotettavissa tässä tapauksessa.
Mutta suomalaiset osaa toki tehdä sketsiviihdettä ... joka kerta kun sinä postaat jotain sitä suolletaan ulos; kaikki nauraa.
- 'Neljäviitonen
Asiahan ei minulle pätkän vertaa kuulu, mutta...
... etpä kyllä itsekään kovin aikuista kuvaa itsestäsi anna tekemällä tällaisia viestiketjuja.Diogenes kirjoitti:...eli osoitat vain sitä että olet keskenkasvuinen kersa linkittämällä sen ja siihen jonkun suomalaisen paskan verrokiksi ... tosin, eipä ollut paljoa muuta odotettavissa tässä tapauksessa.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- Da Big Boss
Diogenes kirjoitti:suomennatko minulle tämän lauseen? Ei avaudu, ei.Da Big Boss kirjoitti:Vaikka et pidäkään Halffiksen tavasta kommentoida joka on totta
Joo aika epäselvästi sanottu. Meinasin ettet pidä Halffiksen kommentointi tavasta, niin se on totta että kommentointi on ala-arvoista.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Yhtä paljon kuin sinä, tunkemalla jollekin alueelle jonne muuten et ole tainnut osallistua kuin paskaa jauhamalla ... no, sigusi kertookin että pahasta ADHD-tapauksesta on kyse, joten anna olla, tai varmaan annoitkin jo kun tämän loistavan kontribuutiosi meille soit ja ryntäsit muualle.Walzu45 kirjoitti:... etpä kyllä itsekään kovin aikuista kuvaa itsestäsi anna tekemällä tällaisia viestiketjuja.
- 'Neljäviitonen
Kaikkihan on täysin suhteellista.Diogenes kirjoitti:Yhtä paljon kuin sinä, tunkemalla jollekin alueelle jonne muuten et ole tainnut osallistua kuin paskaa jauhamalla ...
Anteeksi?Diogenes kirjoitti:... no, sigusi kertookin että pahasta ADHD-tapauksesta on kyse, joten anna olla, tai varmaan annoitkin jo kun tämän loistavan kontribuutiosi meille soit ja ryntäsit muualle.
Ja jatka toki, jos mielesi kovasti tekee, ja siitä jotain tyydytystä saat; Kestän kyllä kaikenlaista.
Edit. ehkä kritiikki ei olekaan oikea sana... vaihdetaan.
Viimeksi muokannut 'Neljäviitonen, Ma 08.06.2009 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- Da Big Boss
Tässä annoit itsestäsi todella hyvän kuvan. Varaa sanoa sinulla joo.Diogenes kirjoitti:Walzu45 kirjoitti:kertookin että pahasta ADHD-tapauksesta on kyse
Jep. Diogeneksen on aivan turha mennä henkilökohtaisuuksiin. Itse aloitit tämänkin flametuksen.
Eli enkö saa osallistua alueen keskusteluun(tai väittelyyn) Jos en ole aikaisemmin täällä ollut?Diogenes kirjoitti: Yhtä paljon kuin sinä, tunkemalla jollekin alueelle jonne muuten et ole tainnut osallistua kuin paskaa jauhamalla
Hienoa, hienoa. Tällä keskustelulla on kohta enemmän huumoriarvoa kuin itse tarinalla. :)
Half-breed kirjoitti:Kyllä minä tämän jo näin. Taisin itseasiassa olla ensimmäisiä joka tämän näki, sillä olin juuri tämän tullessa sotussa. Kuitenkin jätin kommentoimatta sillä minulle on ihan sama jos joku jauhaa paskaa minusta täällä.Da Big Boss kirjoitti:Nyt vain odotetaan Half-Breedin kommentointia. Tästähän tulee kiva Flametus.
Mutta voi, kuinka suomalainen sketsihuumori osaa silti olla joskus, ah niin osuvaa
Hyvä sketsi, nauroin ääneen.
Aloittajan viestiä kritisoivien kannattaa löysätä hikipantaa ja suhtautua huumorilla sketsiin, vaikka se koskisi heidän Mestariaan.
Aloittajan viestiä kritisoivien kannattaa löysätä hikipantaa ja suhtautua huumorilla sketsiin, vaikka se koskisi heidän Mestariaan.
en tunne kipua
- Da Big Boss
Just, tämähän on sitä hauskaa huumoria parhaimmillaan joo.
Siis voi jeesus, aikuiset miehet tappelevat figupelipalstalla?