Death Korps of Krieg - MISTÄ?!
- Prof. Nova
Death Korps of Krieg - MISTÄ?!
Elikkä DKK armeijaa kiiinnostais aloitella, mutta mistä siihen saa valmiita nappeja muualta kuin Forgesta?
En ainakaan itse muilta ole löytänyt mutta pitääpä kysyä täältä varalta. Ja kelpaako näiden peluuttamiseen IG:n Codex?
En ainakaan itse muilta ole löytänyt mutta pitääpä kysyä täältä varalta. Ja kelpaako näiden peluuttamiseen IG:n Codex?
Re: Death Korps of Krieg - MISTÄ?!
IG Codex käy hyvin. Figuureja noille ei saa muualta kuin Forgeworldilta tai itse tekemällä. Jostain voi toki löytyä tarpeeksi läheltä menevää korvikefiguuria, jos tällaisia haluaa käyttää.
Miau.
Korvikefiguureina voi käyttää esimerkiksi GW:n omia Stee Legion -figuja tai etsiä muilta valmistajilta.
Magnumit on täällä aina valmiina.
- Da Big Boss
...Jotka ovat kalliimpia kuin Forgen itse tekemät ja huonommin tehtyjä, ainakin figujen komeudessa. Onhan tämä mielipide, vain minun.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Joo näinhän se tupaa nykysisin olemaan. Eri asia on, jos saa käytettynä.Da Big Boss kirjoitti:...Jotka ovat kalliimpia kuin Forgen itse tekemät ja huonommin tehtyjä, ainakin figujen komeudessa. Onhan tämä mielipide, vain minun.
Magnumit on täällä aina valmiina.
- Kaapelikala
Muovaa itse ja vala hartsiin tai valkometalliin. Interneteissä on ohjeita vaikka kuin hurumycket, jotta jotain pitäisi saada asaian tiimoilta selvää.
Sarkasmia toivon...Kaapelikala kirjoitti:Muovaa itse ja vala hartsiin tai valkometalliin. Interneteissä on ohjeita vaikka kuin hurumycket, jotta jotain pitäisi saada asaian tiimoilta selvää.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.