Miten Liskot kanttii maalata?
Miten Liskot kanttii maalata?
Mitä maaleja kanttii käyttää? Miten kanttii maalata?
Mikä, on elämän tarkoitus?
Kanttiis varmaa antaa vähä lisää tietoa. Näitten tietojen perusteella kokokattava analyysi on et ne varmaan kanttii maalata siirtämällä pieniä määriä maalai siveltimellä figun pintaan.
Kanttiis ostaa armybookki ja kattoo sieltä värischemejä ja maalausvinkkejä ihan aluksi, kanttiisko?
Kanttiis ostaa armybookki ja kattoo sieltä värischemejä ja maalausvinkkejä ihan aluksi, kanttiisko?
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
- Teonanacatl
kyllä mullekkin leivän kantti maistuu!
maalaa ensin ´valkosella ja sit highlitet mustalla..............
no eih nyt sentään maalaat oransilla ja varjot red inkillä ja suomut/täplät mustalla ja highlitet harmaalla ja ihoon keltasella/v.oransilla
maalaa ensin ´valkosella ja sit highlitet mustalla..............
no eih nyt sentään maalaat oransilla ja varjot red inkillä ja suomut/täplät mustalla ja highlitet harmaalla ja ihoon keltasella/v.oransilla
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
Toi itse asiassa kuullostaa ihan kivalta väritykseltä. Jos vaan heittää oranssin paksuhkon washin valkoisen pohjan päälle, siihen inkillä hiukan rajauksia ja sitten keltaiset highlightit. Ne täplät kanttiis itseasiassa mun mielestä highlightata sinisellä niin saadaan hyvä vastavärikontrasti aikaiseksi. Tai jotain tämmöistä minä ainakin voisin kuvitella lähteväni yrittämään jos joku aseella uhaten pakottaisi k.o armeijaa maalaamaan.makebou. kirjoitti: no eih nyt sentään maalaat oransilla ja varjot red inkillä ja suomut/täplät mustalla ja highlitet harmaalla ja ihoon keltasella/v.oransilla
And they wonder how he dealt with stress so well..
kiitos VJ 
sininen......
no tollasella mestri maalaajalla kaikki näyttää hyvältä vaikka toi mun ensiksi sanottu tekniikka *valkosella pohja ja highlitet mustalla
sininen......
no tollasella mestri maalaajalla kaikki näyttää hyvältä vaikka toi mun ensiksi sanottu tekniikka *valkosella pohja ja highlitet mustalla
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!